[MK3] Kabel do domykania szyberdachu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Rafit
Forum Master
Forum Master
Posty: 1133
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 15:29
Kontakt:

[MK3] Kabel do domykania szyberdachu

Post autor: Rafit » sob paź 07, 2006 00:28

Panowie, który kabelek odpowiedzialny jest za domykanie szyberdachu przy przekręcenu kluczyka w drzwiach, bo chciałbym zrobić sobie domykanie na pilota :)



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » sob paź 07, 2006 00:50

Czarno-zielony, szukaj przy silniku od szyberdachu. Podajesz +12V i dach się zamyka. Jeżeli chcesz przerobić oryginalnego centrala na pilota, kup sterownik z pilotem i podłącz się pod sterownik z pompką. Wystarczy, że wydłużysz impuls zamykania, a szyberdach sam się zamknie (nie musisz podłączać oddzielnego kabelka do sterowania szyberdachem). Zakładałem już coś takiego w mk3 - moim zdaniem wygodnie umieścić sterownik na pilota obok sterownika centralnego z pompką - masz tam wszystkie potrzebne sygnały, jedynie trzeba pociągnąć kabelek do prawego i lewego kierunkowskazu (żeby przy zamykaniu/otwieraniu kierunki mrugały). Jeżeli sterownik na pilota wyposażony jest w funkcję zabezpieczającą przed przypadkowym otwarciem (jeżeli drzwi zostaną odbezpieczone pilotem, ale nikt ich nie otworzy przez określony czas, to samoczynnie zie blokują), to trzeba jeszcze pociągnąć kabelki do czujnika otwarcia drzwi (w tym wypadku najwygodniej do tylnych prawych) i do lampki oświetlenia bagażnika, bo tam masz sygnał od otwarcia klapy bagażnika.
Można jeszcze spróbować zamontować sterownik na pilota w miejscu, gdzie montowany był oryginalny alarm w mk3 ( za panelem z bezpiecznikami), ale nie jestem pewien, czy jeżeli nie ma oryginalnie zamontowanego alarmu, to ta wiązka od alarmu jest tam doprowadzona - ja po pewnym czasie poszukiwania wymiękłem i zamontowałem z tyłu.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Rafit
Forum Master
Forum Master
Posty: 1133
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 15:29
Kontakt:

Post autor: Rafit » sob paź 07, 2006 00:53

Sprawa wygląda tak mam już w aucie alarm Langeford, ale jest już przestarzały a teraz kupiłem sobie alarm ze scyzorykiem, więc ograniczę się do poprzepinania kabelków :).

Czy ten czarno-zielony znajde takze przy tunelu w drzwiach?



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » sob paź 07, 2006 01:23

Nie mam pojęcia, ale jeżli podączysz alarm tak, aby zamykał także drzwi, to problem masz rozwiązany - w VW mk3 jest już fabrycznie zrobione tak, ze jak zamykasz drzwi, to szyber się też domyka (trzeba tylko przytrzymać kluczyk - oczywiście w fabrycznym zamku centralnym).


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
untaztood
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 312
Rejestracja: pn cze 19, 2006 17:04
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: untaztood » sob paź 07, 2006 03:01

Ja tak mam - i mam tak, że jak zamknę z kluczyka to szyber tylko trochę się zamyka... Jak wydłużyć ten impuls?



Rafit
Forum Master
Forum Master
Posty: 1133
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 15:29
Kontakt:

Post autor: Rafit » sob paź 07, 2006 09:28

Ja teraz kupiłem alarm z 21 sekundowym impulsem.
untaztood, musiałbyś sprawdzić w instrukcji alarmu jak wydłużyć impuls.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 311 gości