blok silnika JP a JR [mkII]

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
king66
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: pt lis 26, 2004 11:56
Lokalizacja: chełmno, kuj-pom
Kontakt:

blok silnika JP a JR [mkII]

Post autor: king66 » śr lut 23, 2005 08:54

witam...
pytanie raczej kierowane ciekawoscia niz potrzeba...
wg nr jest u mnie silnik JP (wyraznie nabite) a w rzeczywistosci jest (JR?)

pytanie:
czy mozna poznac jakos jaki jaki jest blok silnika czy JR czy JP???
sa jakies roznice??? czy te bloki sa identyczne??

interesi mnie to bo nie wiem czy ktos przebil nr z muła czy wlozyl bebechy z (JR??) w blok od JP
(turbina glowica wydech fi 50 bez kata dluga chlodnica ...to wszystko jest u mnie troche duzo na przekladke) ...wiec wyglada mi na JR w rzeczywistosci
pozdro :helm:


tak naprawdę to tylko M-B W114280CE albo carrera911 72' ...oba mnie kręcą (MB, VAG, PORSCHE... reszta to podróba)

Lucius Snow

Post autor: Lucius Snow » śr lut 23, 2005 15:55

Moim zdaniem z zewnątrz bloki sa identyczne, ale Ty masz na pewno JR. Masz turbinkę u siebie i autko śmiga, a bez natrysku oleju na tłoki jak w JP wszystko by ci siadło. Dlatego uważam, że masz zwyczajnie przekuty silnik (znam takiego, który miał AAZ przekuty na JP :chytry: )



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » śr lut 23, 2005 19:36

moze nie przekuty bo numery sa bardzo podobne JP a JR duzej roznicy niema w numerze oczywiscie bo konstrukcji dopiero bys musial zagladac w gary zeby to osadzic tak jak Lucius napisal bez natryskow nie pojezdzil bys dlugo



Awatar użytkownika
king66
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: pt lis 26, 2004 11:56
Lokalizacja: chełmno, kuj-pom
Kontakt:

Post autor: king66 » czw lut 24, 2005 09:35

tak tez sadze wlasnie ze sa przebite...
za duzo gratow na przekladke
caly wydech glowica chlodnica...
ale musze przyznac ze nr sa dobrze przebite...
moze za dobrze... bo bardzo wyraznie je widac...


tak naprawdę to tylko M-B W114280CE albo carrera911 72' ...oba mnie kręcą (MB, VAG, PORSCHE... reszta to podróba)

Lucius Snow

Post autor: Lucius Snow » czw lut 24, 2005 17:34

Zawsze możesz je trochę postarzyć. Polej kwasem akumulatorowym i same zajdą rdzą.



Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » sob lut 26, 2005 23:30

nop wiec jak masz Mk2 i to jest wersja GTD to napewno masz JR bo GTD nie wychodzily zwykle muly...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 161 gości