[MK3] czym sie różni silnik ADY od 2E?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kapalek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 985
Rejestracja: pn sie 07, 2006 13:44
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

[MK3] czym sie różni silnik ADY od 2E?

Post autor: kapalek » śr paź 04, 2006 18:56

jak w temacie i jeszcze chciałbym sie dowiedzieć jak z trwałością obu motorów?
Ostatnio zmieniony śr paź 04, 2006 19:19 przez kapalek, łącznie zmieniany 1 raz.



f4zer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt sty 24, 2006 00:29
Lokalizacja: Krk

Post autor: f4zer » śr paź 04, 2006 19:03

roznia sie rodzajem zaplonu. 2e jest na digifancie a ady na simosie chyba (tj agg)
podepne sie pod temat. czym sie rozni agg od ady?



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » śr paź 04, 2006 19:41

f4zer, w sumie to juz sobie odpowiedziałeś, 2E i ADY różnią sie systemem wtryskowym 2E-digifant , ADY-simos , mechanicznie te silniki sa takie same, natomiast AGG też jest na simosie, ale jest już zmodyfikowany troszke w porównaniu do 2E i ADY , nie wiem jak głęboko poszła ta modyfikacja, ale 2E i ADY swój max moment 166Nm osiagają przy 3200obt, natomiast AGG dysponuje takim momentem juz przy 2600obr , moce tych 3 silników są takie same.
Co do wytrzymałości tych silników to 2.0 8V sa uważane za jedne z mocniejszych benzynowych silników jeżeli chodzi o uzyskiwane przebiegi .


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

f4zer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt sty 24, 2006 00:29
Lokalizacja: Krk

Post autor: f4zer » czw paź 05, 2006 10:56

thx homsky :okej:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw paź 05, 2006 19:38

Z różnic mechanicznych: nowsze dwa typy mają inne zawory lżejsze i po jednej sprężynie na zawór zamiast dwóch , są też lekko zmienione fazy rozrządu.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

f4zer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt sty 24, 2006 00:29
Lokalizacja: Krk

Post autor: f4zer » czw paź 05, 2006 22:20

z tego co jeszcze zauwazylem inne sa jeszcze przepustnice. dobrze mowie?



ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » czw paź 05, 2006 22:28

f4zer pisze:z tego co jeszcze zauwazylem inne sa jeszcze przepustnice. dobrze mowie?
tak to prawda

2E ma silniczek krokowy na pokrywie zaworów, ADY ma wbudowane za przepustnica



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 196 gości