Czy turbo zaszkodzi..........!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Adzien77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: wt sty 04, 2005 11:12
Lokalizacja: BIESZCZADY
Kontakt:

Czy turbo zaszkodzi..........!!!

Post autor: Adzien77 » wt lut 22, 2005 16:00

Mam dylemat w MK1 1.6TD:hmm: Czy jesli zamontuje turbine która bierze troche oleju na nowa głowice nie spowoduje to uszkodzenia lub nadmiernego zuzycia tej głowicy podczas ekspluatacji??? prosze o porade bo nie chciałbym kupowac nowej głowicy juz nie mówiąc o uszczelkach,pracy i czasie! [-o<



cobra333
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 420
Rejestracja: wt lis 02, 2004 13:43
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: cobra333 » wt lut 22, 2005 16:31

ta turbina ma poprostu mniejszą sprawność i padnie niedługo a głowica nie ma nic do tego


MORE POWER

vudu
Pierwszy Sekretarz
Pierwszy Sekretarz
Posty: 146
Rejestracja: pt sie 27, 2004 08:52
Lokalizacja: Polen

Post autor: vudu » wt lut 22, 2005 22:03

zgadzam sie z kolegą !!


[b] I sekretarz PZPR vwgolf.pl [/b]

Awatar użytkownika
Adzien77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: wt sty 04, 2005 11:12
Lokalizacja: BIESZCZADY
Kontakt:

Post autor: Adzien77 » wt lut 22, 2005 23:19

obyscie mieli racje!!! tylko zastanawia mnie jedno jesli turbina bierze olej to znaczy ze olej wali do kolektora ssacego z tamtad na tłoki i czy nagar powstajacy na tłokach i co za tym idzie na dolnej czesci głowicy nie powoduje zwiekszenia sie temperatury spalania a to z kolei uszkodzenia tej głowicy???????????? czy ktos jest pewny na 100% ze wszystko bedzie ok? :bajer:



skuri
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 01:11
Lokalizacja: Gdańsk-Uk

Post autor: skuri » wt lut 22, 2005 23:37

Szkoda czasu, z reguly nie powinno sie isntalowac do auta elementow juz zuzytych a turbin to juz wogole.Lepiej ja zregenerowac anwet wlasnymi silami jesli nie amsz srodkow na warsztat.A moze naprawa nie bedzie kosztowan a zaoszczedzisz pozniej czas i nerwy przy wyciaganiu turbiny jak cie sie przekreci w niedlugim czasie.


Wielki projekt....rozpocznie sie latem !

Awatar użytkownika
Adzien77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: wt sty 04, 2005 11:12
Lokalizacja: BIESZCZADY
Kontakt:

Post autor: Adzien77 » śr lut 23, 2005 00:43

szczerze mówiac to nie wiem jak bardzo jest ta turbina zuzyta! podobno jak auto kopci na siwo to niedługo padnie! moja jeszcze nie kopci ale jak sciagałem głowice i odkreciłem kolektor to był tam olej! napewno z turbiny! słyszałem tez ze regenerowac samemu to nie bardzo bo tam trzeba cos wywarzac czy cos?? kto wie cos o tych turbinach?



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr lut 23, 2005 08:49

Możesz mieć dobre łożyska, a zużyte uszczelniacze. Koszt zmiany samych uszczelniaczy i wyważenie układu zamknie się w 300zł.



Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » śr lut 23, 2005 09:06

to jeszcze zależy ile tego oleju tam miałeś

jak tylko tochę to wszystko powinno być ok, bo każde turbo puszcze trochę oleju, jeżeli tego oleju było dużo to faktycznie masz problem z turbiną.


Nissan Patrol K160

sebek t

Post autor: sebek t » śr lut 23, 2005 12:44

raczej nie radzilbym zakladac zuzytej turbiny bo szkoda czasy i pieniedzy bo w niedlugim czasie bedziesz zmuszony ja odnowa wymieniac.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 299 gości