[MK3 1.4] Gasnie :(
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3 1.4] Gasnie :(
Witam. Pisze bo potzrebuje waszej pomocy:)
OD RAZU MOWIE ZE NA SAMOCHODACH SIE BARDZO NIE ZNAM:d
Otoz mam problem z Moim golfem MK III .
Gaśnie mi i nie chce sie ponownie zapalic.
A zaczyna to sie tak:
- najpierw wskazowka obrotomierza zaczyna wariowac - tak skacze w gore i w dol troszeczke przy nie dodawaniu gazu,tak przy normlanej jezzdzie
- pozniej jakby sie dlawil szarpal az w koncu gasnie.
- i jak zgasnie to ponownie nie chce sie zapalic.
Mam tak od niedzieli z nim.
I jak postoje troche na awaryjnych:D.to zapali ale tylko pojade troszkie i znow to samo.
Dzisiaj poruszylem aparatem zaplonowym bo znow mi stanal i od razu zapalil po zgasnieciu za pierwszym razem.
Koledzy mi mowia ze to wina cewki,bo to czeste w golfach albo przewodow do swiec czy cos:)
Jesli ktos by wiedzial co mogloby byc moijemu malenstwu prosze o napisanie:).
Golfik musi jezdzic bo na niego nie moge sie obrazic:)
POZDRAWIAM IZ DZIEKUJE Z GORY ZA ODPOWIEDZ.
OD RAZU MOWIE ZE NA SAMOCHODACH SIE BARDZO NIE ZNAM:d
Otoz mam problem z Moim golfem MK III .
Gaśnie mi i nie chce sie ponownie zapalic.
A zaczyna to sie tak:
- najpierw wskazowka obrotomierza zaczyna wariowac - tak skacze w gore i w dol troszeczke przy nie dodawaniu gazu,tak przy normlanej jezzdzie
- pozniej jakby sie dlawil szarpal az w koncu gasnie.
- i jak zgasnie to ponownie nie chce sie zapalic.
Mam tak od niedzieli z nim.
I jak postoje troche na awaryjnych:D.to zapali ale tylko pojade troszkie i znow to samo.
Dzisiaj poruszylem aparatem zaplonowym bo znow mi stanal i od razu zapalil po zgasnieciu za pierwszym razem.
Koledzy mi mowia ze to wina cewki,bo to czeste w golfach albo przewodow do swiec czy cos:)
Jesli ktos by wiedzial co mogloby byc moijemu malenstwu prosze o napisanie:).
Golfik musi jezdzic bo na niego nie moge sie obrazic:)
POZDRAWIAM IZ DZIEKUJE Z GORY ZA ODPOWIEDZ.
Ostatnio zmieniony czw paź 05, 2006 19:43 przez niunioit, łącznie zmieniany 1 raz.
Samo podpięcie w ASO do komputera to minimum 100 zł.niunioit pisze:A czego do zwyklego mechanika?Taniej bedzie?
Tylko czujnik temperatury, reszta niestety nie.... oj nie. Dlatego trzeba zlokalizować dokładnie uszkodzony element bo stracisz majątek.niunioit pisze:Czy to sa takie rzeczy do 100 zł??
Aha, tak jeszcze z ciekawości to zobacz czy nie masz gumowej podstawki pod zespołem wtryskowym pękniętej - ale raczej nie sądzę aby to miało być to
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
Teoretycznie pokaże uszkodzenia wszelakich czujników (generalnie wszystkie sygnały które idą do sterownika wtrysku). Niestety komputer nie powie Ci nic o usterkach mechanicznych. Czasami też może mieć problem z elektroniką i wtedy trzeba ręcznie wszystko mierzyćniunioit pisze:A jak sie go podepnie do komputera to komputer pokaze co boli golfa?jego usterki mechaniczne itp.?
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
Mój też tak gałs i w końcu totalnie zdechł. Po odstawieniu go do speca od elektryki i elektroniki samochodowej podejrzewaliśmy cewkę jednak okazało się że to komputer wtrysku padł. Teraz czekam na wymianę bo w Szczecinie nie ma na szrotach komputera o takich samych numerach. Zobaczymy bo jutro ma przyjść jakiś podobny. Oby był dobry bo jak nie to auto będzie unieruchomione na cacy.
Pozdrawiam Paweł
[img]http://i24.photobucket.com/albums/c9/Pawel_G/Logo.jpg[/img]
[img]http://i24.photobucket.com/albums/c9/Pawel_G/Logo.jpg[/img]
- LASOT-A
- Gadatliwa bestia
- Posty: 559
- Rejestracja: czw mar 09, 2006 13:30
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Koniecznie podłącz GOLFIKA do komputerka.
Będziesz miał wszystko jak na tacy. (Przychodzi Gość z laptopem siada obok kierowcy wkłada wtyczkę koło popielniczki i działa programikiem) tak to wygląda.
I wychodzi najczęściej że albo czujnik HALLA albo SILNIK KROKOWY albo .... itd.
Poszukaj gdzieś w Lublinie badania diagostycznego i niech Ci sprawdzą.
To najważniejsze.
Będziesz miał wszystko jak na tacy. (Przychodzi Gość z laptopem siada obok kierowcy wkłada wtyczkę koło popielniczki i działa programikiem) tak to wygląda.
I wychodzi najczęściej że albo czujnik HALLA albo SILNIK KROKOWY albo .... itd.
Poszukaj gdzieś w Lublinie badania diagostycznego i niech Ci sprawdzą.
To najważniejsze.
Brillantschwartz perleffect - LA9V
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 351 gości