Sprawdź czujnik temperaury powietrza i sondę lambda.wasyl_ls pisze:moc stracił nagle i co ja mam teraz zrobic??
[mk3] Jestem zażenowany :(:(:(:(
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
-
- Mały gagatek
- Posty: 114
- Rejestracja: sob mar 25, 2006 22:11
- Lokalizacja: kraków-gorlice. bardziej kraków obecnie
- Kontakt:
WilQ pisze: Te "twoje" mk3 ma 15 koni wiecej od mojego wiec 3 litry spalanie wiecej jest niemozliwoscią
[ Dodano: 02 Paź 2006 22:29 ]
tzn mniej od mojego
jest mozliwe, AEX ma 60 koni i jest na wielopunktowym wtrysku. To ze spali nawet 5,5 na trasie to jestem wiecej niz pewien bo rodzice maja ibize z tym silnikiem (moze jest lzejsza niz gofer ale realnie 6 litrow w golfie jest mozliwe) i nigdy nie spalila wiecej niz te max 6 litrow w trasie, w miescie oczywiscie wiecej(tego juz nie mierzylem).
a z tym tankowaniem do wybicie pistoletu to roznie jest. raz bylem na stacji bp gdzie szybko leciala benzyna i po 3 wybiciach przestalem lac wsiadam patrze a tu wskazowka benzyny jest o pol pola pod najdalsza kreska czyli jeszcze kilka litrow by weszlo. a innym razem bylem na orlenie gdzie byl uszkodzony pistolet i trzeba bylo tylko lekko naciskac spust i benzyna leciala tak z 3 razy wolniej i zatankowalem tak ze przejechalem 60km zanim wskazowka zeszla ponizej najdalszego pola.
wiec jak ktos chce zatankowac na prawde do pelna to trzeba czekac dlugo az piana osiadzie i to naprawde dlugo -ponad minute
wiec jak ktos chce zatankowac na prawde do pelna to trzeba czekac dlugo az piana osiadzie i to naprawde dlugo -ponad minute
Nie będe z Tobą polemizował na ten temat, ale Vectra 1,6 16V 100 konna nie dawała rady i dostała na długość samochodu do 140 km/h prostej drogilovelos pisze:jak przeczytałem twojego posta to uśmiałem sie do bulu
piszesz że brałeś swoim 1,8 gofrem autka 1,6 16v
to były 1,6 ale 8v jak juz.
bo po 1,6 16v to wąchał byś dymek tym gofrem
Re: [mk3] Jestem zażenowany :(:(:(:(
Oczywiście plusem jest to że silnik 1.8 75km przenosi mniejsze obciążenia niż 1.8 90Km idzie za tym to że silniki AAM są mniej wyżyłowane i przejadą wiecej kilometrowWilQ pisze: Prosze mi powiedziec, czy są wogole jakies plusy tego silnika 1,8 75km
[ Dodano: 03 Paź 2006 12:26 ]
silniki w VW są najlepsze
znajomy ma Audi 80 z silnikiem 1.8 nie wiem ile koni ale napewno nie wiecej niż 90 i przejechał 350tys. km.twierdzi że nie łyka mu oleju.na moje odczucia jego auto jeździ jak powinno
Lubię gdy murzyn bije w kokos
WilQ, Nie będe owijał w bawełne Dla mnie ten silnik to porażka. Duża pojemność, śmiesznie niska moc i spalanie na poziomie 90KM ABS'a. Zalety AAM ? Nic. Cena zakupu, trwałość, koszty eksploatacji, moc, moment obrotowy, spalanie... to wszystko jest albo gorsze albo na poziomie 1.8 90KM. Różnica między AAM a ABS jest znaczna, to że wygrywałeś z Vectrami i innymi mocniejszymi bryczkami nic nie oznacza. Może kierowaca był lipny, może miał zjechane opony nie wiadomo. Po prostu na dzień dzisiejszy ten silnik według mnie to porażka. Gorszy może (choć to też zalezy od oczekiwań) być tylko 1.4 60KM choć w tym przypadku przynajmniej spalanie jest bardziej odpowiednie do osiąganej mocy a niższa pojemność może przełożyć się na niższe składki OC.
=-Pinhead-=
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Pinhead, Nie dołuj aż tak gościa Przecież silniki VW nie są złe, jakie by nie były i tak przewyższają wiele innych marek W Niemczech jest niższe ubezpieczenie ze względu na niższą moc, czy jakoś tak.
I tak ma porządny samochód, jak my wszyscy tutaj
Jeśli mam być szczery, to wolał bym wypasionego Golfa MK3 AAM niż Pandę, Sparka, punto2 i inne tego typu wynalazki, a resztę kasy zostawić na ubezpieczenie i paliwo
I tak połowa samochodów jakie po Polsce jezdzi, to wyroby samochodopodobne i jezdzidełka jak w/w + matizy, lanosy, seje i cinque itp. itd. I tak jest szybszy od nich wsztystkich . I mniej trzeszczy w środku
[ Dodano: 03 Paź 2006 14:06 ]
P.S
Qmpel też zawsze myślał że ma Golfa TDi, ode mnei się dowiedział jaka jest różnica między TDi a AAZ. 430 tys nim zrobił i silnik był zdrowiutki
I tak ma porządny samochód, jak my wszyscy tutaj
Jeśli mam być szczery, to wolał bym wypasionego Golfa MK3 AAM niż Pandę, Sparka, punto2 i inne tego typu wynalazki, a resztę kasy zostawić na ubezpieczenie i paliwo
I tak połowa samochodów jakie po Polsce jezdzi, to wyroby samochodopodobne i jezdzidełka jak w/w + matizy, lanosy, seje i cinque itp. itd. I tak jest szybszy od nich wsztystkich . I mniej trzeszczy w środku
[ Dodano: 03 Paź 2006 14:06 ]
P.S
Qmpel też zawsze myślał że ma Golfa TDi, ode mnei się dowiedział jaka jest różnica między TDi a AAZ. 430 tys nim zrobił i silnik był zdrowiutki
Ale to jest obłudne pocieszanie się. Więc czy mamy się pocieszać czy mamy mówić konkrety ? Tym sposobem każdy silnik w aucie każdej marki można przyrównać do czegoś gorszego i pocieszać się że ma się wypas. Mówimy o rynku aut używanych, tutaj wybór jest ogromny w przypadku VW i kupując 1.8 AAM jest wiele innych alternatyw do wyboru po takich samych albo zbliżonych cenach. A kupowanie AAM to według mnie pomyłka bo ani to oszczędne, ani mocne czyli dwie podstawowe cechy idą do kosza. Mieszkamy w Polsce więc argument że w Niemcowie płaci się od mocy też odpada. Zresztą, nawet gdyby i w Polsce tak było to mimo wszystko lepszym wyjściem był by 1.6 75KM. Jest oszczędniejszy.
=-Pinhead-=
-
- Mały gagatek
- Posty: 114
- Rejestracja: sob mar 25, 2006 22:11
- Lokalizacja: kraków-gorlice. bardziej kraków obecnie
- Kontakt:
Wydaje mi sie,ze najbardziej wiarygodne będzie własnie tankowanie pod korek,inaczej róznie bywa na stacjach bo jak benzyna szybciej leci wtedy się bardiej zapieni a i wtedy wczesniej wybije.Jowisz pisze:No właśnie konieczie przestań tankować po pierwszym wybiciu, nic tam jeszcze na siłę nie wciskaj bo może nawet jeszcze pare litrów wejść ale wtedy już dokładnie nie sprawdzisz ile ci bierze
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 247 gości