[MK3] Problem z odpalaniem po krotkiej jezdzie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » ndz paź 01, 2006 15:39

To jeśli ABU to dodam od siebie:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=64118
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=55946

[ Dodano: Nie Paź 01, 2006 15:41 ]
Grzesiekk1982 pisze:Ale jeśli pływak i pompa są oddzielnie zasilane?
Schemat pożyczyłem braty więc nie sprawdzę, ale napewno kable idą jedną wiązką co może też mieć swoje konsekwencje.


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
Krisu84
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pt maja 05, 2006 22:15
Lokalizacja: JAWORZNO

Post autor: Krisu84 » ndz paź 01, 2006 18:29

Powiem tak :) szczerze nie wiem jaki to silnik jak mozecie to dajcie znac jak sie tego dowiedziec :) a z gory dziekuje wszystkim za pomoc :) i bede sprawdzal :)



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » ndz paź 01, 2006 18:47

Krisu84 pisze: szczerze nie wiem jaki to silnik jak mozecie to dajcie znac jak sie tego dowiedziec
Pierwsze trzy litery są oznaczeniem typu silnika. Oznaczenie to znajduje się jeszcze na naklejce w bagażniku i w książce serwisowej


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » ndz paź 01, 2006 18:49

Adamtd pisze:kable idą jedną wiązką co może też mieć swoje konsekwencje
Może coś się przetarło i jest jakieś zwarcie? Też prawdopodobne. Wtedy zarówno pompa, jak i wskaźnik by wariowały- a tak właśnie jest.

Znam przypadek, że w samochodzie w garażu myszy pogryzły przewody. Może to jest śmieszne, ale serio mowie. Znajomemu w Mercu G-Klasse i VW Caravelle. I problem, bo nie wiadomo co i gdzie szukać.



francmuz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: pt paź 07, 2005 08:47
Lokalizacja: Dolny Slask
Kontakt:

Post autor: francmuz » ndz paź 01, 2006 20:21

Mialem kiedys podobny problem.
Podjechalem od domu na stacje zeby zatankowac (do 2 km.). Potem musialem krecic kluczykiem z 5-8 minut az zaskoczyl.

Pomogla wymiana czujnika halla. Nie wiem ile kosztuje teraz. Zaplacilem 200 zlotych - 150 czujnik (bosch) i 50 robocizna. Bylo to z 5 miesiecy temu.


Pozdrawiam
Francmuz

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » pn paź 02, 2006 17:28

widze że chyba tez mnie to czeka
:(


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
LASOT-A
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: czw mar 09, 2006 13:30
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: LASOT-A » wt paź 03, 2006 17:27

Witaj Adamtd podłączam się do tematu i dzięki Ci za cenne porady.
Pozdrawiam. :bigok:
Tobie Grzesiekk1982 też dzięki bardzo. :bigok:


Brillantschwartz perleffect - LA9V
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » wt paź 03, 2006 22:43

lasot, spoko :pub:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 285 gości