[mk3] czy wydech od 2.0 8V jest taki sam jak od 16V ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Lukbro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pn maja 23, 2005 09:13
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

[mk3] czy wydech od 2.0 8V jest taki sam jak od 16V ?

Post autor: Lukbro » ndz paź 01, 2006 13:30

czy wydech od 2.0 8V jest taki sam jak od 16V ?
chodzi mi o czesc od sondy do konca? lacznie z katalizatorem ? jest tak samo czy inaczej?
i czy podejdzie wydech od 16V do 8V ?



Awatar użytkownika
andrz3j
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: pt maja 06, 2005 04:59
Lokalizacja: Green Berg & Bomst
Kontakt:

Post autor: andrz3j » ndz paź 01, 2006 19:49

Sam szukam tłumików do mojego ABF środkowego i końcowego i przegladałem juz kilak katalogów, ferroz, walker, bosal, polomstrów itd. i w każdym jest oddzielnie podane tłumiki i rury łaczące. TAkże wniosek nasuwa sie jeden ze są inen do 8V i do 16V , nie wiem czy czasami nie róznią sie średnicami rur.. a po pewnych przerobach na pewno sie uda, ale bezies zmiał problem z kupnem tłumików jak i ja..


Jeśli ktoś mnie wyprzedza tzn. że jedzie za szybko...

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz paź 01, 2006 20:12

Oryginalny wydech jest inny. Z tych tańszych na wymianę jest różnie, Np Polmostrów ma w katalogu do obu wersji takie same tłumiki, Amet inne, Bosal środkowe inne a końcowe takie same. Więc różnie to jest


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
andrz3j
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: pt maja 06, 2005 04:59
Lokalizacja: Green Berg & Bomst
Kontakt:

Post autor: andrz3j » ndz paź 01, 2006 20:45

W katalogu Asmet nawet nie ma wyszczególnionego tłumika końcowego do silnika ABF (2.0i 16V - 150 KM)
http://www.asmet.pl/asmet/katalog/katalog.htm

A bosal ma inne do 8V i inne do 16V

Końcowy do 2.0i 8v o numerze katalogowym :233-735
Środkowy do 2.0i 8v o numerze katalogowym: 233-689

Końcowy do 2.0i 16V nr katalogowy:233-489
Środkowy do 2.0i 16v nr katalogowy: 233-483

możesz sprawdzić na http://www.catalogue.bosal.com/pages/ex ... &year=1993

Katalogu polmostrów niestety nie mogę znaleźc


Jeśli ktoś mnie wyprzedza tzn. że jedzie za szybko...

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz paź 01, 2006 20:53



Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
andrz3j
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: pt maja 06, 2005 04:59
Lokalizacja: Green Berg & Bomst
Kontakt:

Post autor: andrz3j » ndz paź 01, 2006 21:04

Środkowy Polmostrów wychodzi że taki sam ..
http://f217.pl/index.php?main_page=prod ... ts_id=1353
30.86 Tł. Śr. VW Golf III 91-98/Vento 91-98 2.0/2.8/ GTI/16V/VR6 kat 1H0253409C e3 03 1031

Ale końcowego do 16V nie mogę znaleźć.. :(


Jeśli ktoś mnie wyprzedza tzn. że jedzie za szybko...

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz paź 01, 2006 21:09

bo proponują ten sam co do 2.0 8V,

[ Dodano: Nie Paź 01, 2006 9:13 pm ]
Ten cennik w xls jest dokładniejszy, ale zdaje się odbiegliśmy od temtu, wnioski sa takie że pewnie 8V do 16V się nada.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Lukbro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pn maja 23, 2005 09:13
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Lukbro » wt paź 03, 2006 17:43

a panowie katalizator? czy jest ten sam z 16V i 8V ?


Mój ex-Parch : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=68377 ;-)

Awatar użytkownika
andrz3j
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: pt maja 06, 2005 04:59
Lokalizacja: Green Berg & Bomst
Kontakt:

Post autor: andrz3j » śr paź 11, 2006 17:32

Paweł Marek pisze:bo proponują ten sam co do 2.0 8V,

[ Dodano: Nie Paź 01, 2006 9:13 pm ]
Ten cennik w xls jest dokładniejszy, ale zdaje się odbiegliśmy od temtu, wnioski sa takie że pewnie 8V do 16V się nada.
No i sie okazało. Wziołęm suwmiarke srednice rury od 8v i od 16 v i róznica 5 mm!!!
Jutro musze oddac ten tłumik..
Podsumowując wydehc od 8V i od 16V rózni sie srednicą rury i nie pasuja one zamiennie!!


Jeśli ktoś mnie wyprzedza tzn. że jedzie za szybko...

Awatar użytkownika
bacco
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 289
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:23
Lokalizacja: Racławice / Krakóvw
Kontakt:

Post autor: bacco » śr paź 11, 2006 18:37

kumpel mial taki problem i podobno zalozyl od GT



Elwis
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: czw sie 24, 2006 10:45
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Kontakt:

Post autor: Elwis » śr paź 11, 2006 20:52

to dziwne że jest róznica 5mm ja kupiłem ostatnio na allegro tyle że sam końcowy od 16v do mojego 8v i pasował bez żadnego problemu.


Mój GTI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=644984#644984



[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/178429.html][img]http://images.spritmonitor.de/178429_3.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
andrz3j
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: pt maja 06, 2005 04:59
Lokalizacja: Green Berg & Bomst
Kontakt:

Post autor: andrz3j » śr paź 11, 2006 21:02

Elwis pisze:to dziwne że jest róznica 5mm ja kupiłem ostatnio na allegro tyle że sam końcowy od 16v do mojego 8v i pasował bez żadnego problemu.
Moze masz adres do tej aukcji albo do tego goscia, moze ma nowe?
Sądże że pójdzie załozyc jesli ktos wymieniał środkowy wczesniej i załozył "prawie odpowiedni środkowy zaminnik" W katalogu Asmetu nawet srodkowy sie rózni do 8v i 16V własnie ta róznicą..

[ Dodano: Sro Paź 11, 2006 21:46 ]
i co proponujecie w takim wypadku? Robic przejsciówki z duzej srednicy na mała?? :grrr: . Bo w innym wypadku zostanie mi Bosal.. :/

[ Dodano: Sro Paź 11, 2006 21:51 ]
Elwis pisze:to dziwne że jest róznica 5mm ja kupiłem ostatnio na allegro tyle że sam końcowy od 16v do mojego 8v i pasował bez żadnego problemu.
A to nie był czasem od 8v tylko sprzedawany jako od 16v ?:> Daj link do auckji albo nick osoby spzredajacej...


Jeśli ktoś mnie wyprzedza tzn. że jedzie za szybko...

Elwis
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: czw sie 24, 2006 10:45
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Kontakt:

Post autor: Elwis » czw paź 12, 2006 14:35

wiesz w 8V miał jedną rurę na wyjściu chyba ze w wersji otingera(niewiem czy tak się pisze) miał inny przelot średnicy inny. Ja kipułem sobie od 16v bo ma dwie ładne końcówki nie jakieś buczące puszki. a u mnie w orginale była jedna a terazm mam dwie lekko zagięte do dołu. To była używka, koleś miął w cześciahc chyba golfa.


Mój GTI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=644984#644984



[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/178429.html][img]http://images.spritmonitor.de/178429_3.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
joki
...
...
Posty: 181
Rejestracja: czw wrz 07, 2006 23:47
Lokalizacja: Polska

Post autor: joki » czw paź 12, 2006 15:02

:bigok: siema-Elwis-ile dałeś za ten od 16v?-jeśli można wiedzieć



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 237 gości