Termostat MK3 1.9 TDi

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Termostat MK3 1.9 TDi

Post autor: Adamm » pn lut 21, 2005 22:51

Witam.
Z gory sorka ze powtarzam temat ale nie doszukalem sie dokladnie tego co potrzebuje.

Chodzi mi o dokladne polozenie termostatu w moim silniku (1.9 TDi 94 rok) i jak sie do niego dostac. Chyba wyczailem gdzie jest mniej wiecej ale za nic tam sie niemoge dostac od komory silnika. Czy dostep tam jest tylko od spodu?? Bo jesli tak to czeka mnie wizyta na kanale bo mam oslony pod silnikiem. Dzieki za info


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt lut 22, 2005 10:22

Czy nikt nie wie co i jak?? :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
RALFI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: śr sty 19, 2005 14:08
Lokalizacja: W-WA

POSZUKAJ POSTÓW NA TEN TEMAT

Post autor: RALFI » wt lut 22, 2005 12:18

JA O TO SAMO PYTAŁEM I DOSTAŁEM SCHEMAT, POSZUKAJ JAKIES 2 TYGODNIE TEMU, A PROPO WYMIANY TYLKO Z KANAŁU PONIEWAŻ JEST BLISKO POMPY WODNEJ



BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » wt lut 22, 2005 15:52

jak sciagniesz pokrywe silnika to termostat znajdije sie idealnie pod pompa wspomagania musiasz poluzowac pasek od pompy wspomagania zdjac go odkrecic wspornik pompy wspomy i masz juz dojszie do termostatu robota tylko z kanalu pub podnosnika
ja wymieniam termostat w 30 minut tobie za 1 razem zajmie to 1 h
jak cos sluze wskazowkami



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt lut 22, 2005 15:58

Adamm pisze:Czy nikt nie wie co i jak?? :D
Wie wiele osob ale nie wszyscy siedza naraz w necie..

Pozdro
Gitner



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt lut 22, 2005 16:08

Ginter wiem wiem chodzilo mi tylko o wywindowanie tematu na poczatek bo spadl na druga strone :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt lut 22, 2005 17:02

Adamm pisze:Ginter wiem wiem chodzilo mi tylko o wywindowanie tematu na poczatek bo spadl na druga strone :D
To Ty taki..??? Nie chce Ci sie cierpliwie w kolejce czekac? ;)

Pozdro
Gitner



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt lut 22, 2005 21:54

A no nie chce bo chcialem to jak najszybciej zrobic bo w sobote wyjezdzam w gory a chce jeszcze popatrzec czy po wymianie wszystko gra jak trzeba.

No i wymienilem :D zajelo mi to troszke wiecej niz 1h jakies 3 :D
Ale to tylko dlatego ze nie moglem zdjac pompy wspomagania bo okazalo sie ze tam jest klucz 16 ;/
no ale dalem rade termastacik wymieniony. jazda testowa na dystansie ok 12 KM wykazala ze chodzi prawidlowo grzeje super. wskazoweczka doszla do miejsca kawalek za polowe ale jak sie zatrzymalem i zajrzalem pod maske to wentylator nie chodzil i tu pojawia sie pytanie: Przy jakiej temperaturze (przy jakim polozeniu wskazowki) powinien sie zalaczyc wentylator??


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt lut 22, 2005 22:12

Adamm pisze:Przy jakiej temperaturze (przy jakim polozeniu wskazowki) powinien sie zalaczyc wentylator??
A to nie zalezy od termostatu? U mnie dochodzi do max 90C i nie slysze by sie wentylek zalaczal.

Pozdro
Gitner



BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » wt lut 22, 2005 22:43

wentylator wlaczy sie prz ok 98-99 stopni a t w zimie trudno uzyskac



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt lut 22, 2005 23:05

a no to luzik w takim razie :D czyli wskazoweczka moze sobie spokojnie wedrowac za polowe :D ??

czy ja wiem czy tak trudno to uzyskac ja po 10 -12 km rozgrzalem silnik do 90C wiec mysle ze wiecej jazdy i moze sie grzac dlatego pytam o wiatrak.

PS mam przyslonieta chlodnice kartonem (wczesniej przyslonilem zeby mi sie jakos grzal) moze zdjac teraz ten karton. czy moze sobie byc?? Od spodu od zderzaczka przy wlotach powietrza (tych w zderzaku) mam zasloniete jakimis foliami i chyba to zostawie nawet w lecie bo chronia chlodnice przed wpadaniem czegos od spodu w nia.

Dzieki za pomoc


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 101 gości