[MK3] Biały proszek na klemach

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

[MK3] Biały proszek na klemach

Post autor: djtom » ndz paź 01, 2006 08:37

wczoraj resetowałem kompa i przez przypadek zauważułem sporo tego pod klemami. Aku dogorywa?


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
no-name
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 16, 2004 10:34
Lokalizacja: DB / DSW
Kontakt:

Post autor: no-name » ndz paź 01, 2006 09:02

YYYYYYYYY, kiedy ostatnio dbales o klemy?

wyczysc je i nasmaruj.



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » ndz paź 01, 2006 09:04

klemy smarować? :|


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz paź 01, 2006 09:06

tak wazeliną ale czasem jak masz za duze ładowanie to tak samo sie dzieje



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » ndz paź 01, 2006 09:06

djtom pisze:klemy smarować?
Wazelinka Kolego,wazelinka....



Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » ndz paź 01, 2006 09:08

smarować, smarować, chodzi o to aby klema i słupek akumulatora niebyły wystawione na działanie czynników zewnętrznych(powietrze wilgoć) a smar stały skutecznie oddziela klemę ze słupkiem od tycz czynników. ksiązki najczęściej mówiły o smarowaniu wazeliną techniczną


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Awatar użytkownika
no-name
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 16, 2004 10:34
Lokalizacja: DB / DSW
Kontakt:

Post autor: no-name » ndz paź 01, 2006 09:10

t-tas pisze:smarować, smarować, chodzi o to aby klema i słupek akumulatora niebyły wystawione na działanie czynników zewnętrznych(powietrze wilgoć) a smar stały skutecznie oddziela klemę ze słupkiem od tycz czynników. ksiązki najczęściej mówiły o smarowaniu wazeliną techniczną
DOKLADNIE!



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz paź 01, 2006 09:14

ja nigdy nie smaruje i jak mają dobry styk klemy z biegunem akumulatora to nie powinno sie nic dziać



Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » ndz paź 01, 2006 09:38

miś fazi pisze:ja nigdy nie smaruje i jak mają dobry styk klemy z biegunem akumulatora to nie powinno sie nic dziać
zasadniczo masz rację, u mnie jedna z klem jest pęknięta i nic się na niej niedzieje(mam klemy blaszane) ale czasem klemy wykonane są z takich materiałów(dodatki stopowe),że utlenianie będzie następować i albo zmiana klem(pomoze albo i nie) albo smarowanko które zazwyczaj pomoże


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Awatar użytkownika
Bart
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2241
Rejestracja: wt lis 22, 2005 18:49
Lokalizacja: Ostróda
Auto: SS2 TSI
Silnik: CDAA
Kontakt:

Post autor: Bart » ndz paź 01, 2006 09:44

djtom pisze:klemy smarować?
Tak, ja mam taki spesjalny smar do połączeń elektrychnych firmy MOTORLIFE.
t-tas pisze:chodzi o to aby klema i słupek akumulatora niebyły wystawione na działanie czynników zewnętrznych
Dokładnie. Klemy masz pewnie ołowiane i ten biały nalot jest to tlenek ołowiu.


:okej:

Awatar użytkownika
kiss
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2884
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 13:23
Lokalizacja: Płock

Post autor: kiss » ndz paź 01, 2006 10:39

zaciski biegunowe powinny byc dobrze zaciśnięte i zabezpieczone warstwą wazeliny bezkwasowej



Awatar użytkownika
bomberxl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 640
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 20:12
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: bomberxl » ndz paź 01, 2006 11:18

wazelina techniczna czasem jednak sie przydaje,bo kto nie smaruje ten czasem nie jedzie.......,ale najpierw papierek i czyszczonko.


no to nareszcie necik w domu i przepraszam za nie uzywanie polskich liter z powodu ich braku :-)

daniellw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pn lis 01, 2004 21:56
Lokalizacja: Podkarpackie

Post autor: daniellw » pn paź 02, 2006 09:01

a smarować klemy wazelina juz po zalożeniu na bolce aku czy przed zalozeniem ?



Awatar użytkownika
bomberxl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 640
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 20:12
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: bomberxl » pn paź 02, 2006 15:02

przed można posmarować i po założeniu po całości


no to nareszcie necik w domu i przepraszam za nie uzywanie polskich liter z powodu ich braku :-)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 287 gości