wg ksiazki do diesli/turbodiesli jest tak:
silniki: JP-54KM, 1V-60KM, JR-70KM, RA-80KM, SB-80KM
pompa wtryskowa: 2 wartosci regulacyjne...
0,9 dla JP JR SB; 1,0 dla 1V RA; (czyzby 2 typy pomp?? dla JP i SB taka sama??)
ust. zaworów: 27-5 JP JR: 27-7 RA SB: 26-7 1V (rozne walki??)
wyprzedzenie zaplonu: 5-13 JP JR (do 85); 7-14 RA SB 1V (JP JR po 85)
turbo: brak-JP, chlodz. pow. JR 1V, chlod. woda RA SB (dodatkowa pompka chlodzenia na turbo)
IC: tylko RA SB
podobno jeszcze te turbodoladowane maja nadlewane tloki... wiec z JP nic sie nie zrobi chyba
czyli zeby zrobic:
z JR - SB trzeba miec IC, turbo na wode, (walek rozrzadu??), dodatkowa pompke do wodu na turbo i silnik po 85
z 1V - RA trzeba wywalic kata miec IC turbo na wode (walek rozrzadu??) dodatkowa pompke do wody na turbo
takie mi sie wnioski nasunely...
wiec chyba cokolwiek bym mial pod maska a mniemam ze JR nie da sie zrobic z tego ani RA ani SB bez wiekszej kasy
tak naprawdę to tylko M-B W114280CE albo carrera911 72' ...oba mnie kręcą (MB, VAG, PORSCHE... reszta to podróba)