szarpanie silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
szarpanie silnika
Jak dodam gazu to silnik tak szarpnie najszesciej jak schodzi z obrotow to tak nim zatrzecie i przy jezdzie jest tez to widoczne , jak przyspieszam to widac po wskazowce obrotomierza ze szarpie bo ta wskazowka nie rowno idzie a poza tym czuc to wogole jak sie jedzie takie poszarpywanie?? Prosze o pomoc od czego zacząc????????
Ostatnio zmieniony śr paź 03, 2007 09:06 przez kowal20, łącznie zmieniany 1 raz.
vw
ze szarpie to moze byc tego przyczyna ktoras z poduszek pod silnikiem, ale ze jest to widoczne na obrotomierzu-to juz nie wiem... sprawdz poduszki pozdro
PRZYCZYNY MOGą BYC RóżNE - ja miałem osobiscie takie coś jak ty dokładne obiawy jak u ciebie i co się okazało ????? kopułka miała prtzebicie na masę wszystko było spoko jak się jej nie ruszyło wiadomo na postoju nie ma takich drgań jak podczas jazdy kidy ruszyłem kopułka iskra na zewnątrz przeskoczyła i na 1-3 cylindzre robiła sie przerwa
- artur_golfiv
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: sob sie 26, 2006 16:32
- Lokalizacja: gg
przepływka
moze to byc tez przepływomierz, u mnie jest podobnie, tyle ze nie szarpie tylko nie ma takiej mocy jaka powinien miec
- artur_golfiv
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: sob sie 26, 2006 16:32
- Lokalizacja: gg
przepl.
przepływomierz - czujnik przepływu masy powietrza
znajduje sie zaraz za filtrem powietrza w strone silnika,
wyglada to tak:
nie obiecuje ze to jest tego wina, ale moze jednak byc
a propos
jak ktos wie jak obejsc to głowno to prosze o info
znajduje sie zaraz za filtrem powietrza w strone silnika,
wyglada to tak:
nie obiecuje ze to jest tego wina, ale moze jednak byc
a propos
jak ktos wie jak obejsc to głowno to prosze o info
U mnie sprawa rozwiazana z przerywaniem 1.4 16V AKQ + gaz sekwenecja
Problem:
- tnie ( zarywa , przerywa ) , tak jak by brak iskry nie bylo, zawsze przy 2600 obr
Rozwiazanie:
- wykasowanie calkowite nastawow starych przepustnicy ( trzeba zwrocic uwage na wykasowanie a nie odrazu ustawianie )
- ustawienie nastawow prawidlowych
Koszt:
50 zl www.skodaserwis.pl
Problem:
- tnie ( zarywa , przerywa ) , tak jak by brak iskry nie bylo, zawsze przy 2600 obr
Rozwiazanie:
- wykasowanie calkowite nastawow starych przepustnicy ( trzeba zwrocic uwage na wykasowanie a nie odrazu ustawianie )
- ustawienie nastawow prawidlowych
Koszt:
50 zl www.skodaserwis.pl
Do Skody napewno mozesz jechac....chyba ze nie beda chcieli....ale kompa maja kompatybilnego napewno.... Seat to tez niby grupa VW wiec mozesz spytac
ale u mnie problemy z szrapniem byly glownie spowodowane przez gaz.... przepustnica zalapuje jakies dziwne parametry......
moze u ciebie tez.........aha i warto jeszcze wyczyszcić ja najpierw....
tutaj masz opis moj:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=42114
ale u mnie problemy z szrapniem byly glownie spowodowane przez gaz.... przepustnica zalapuje jakies dziwne parametry......
moze u ciebie tez.........aha i warto jeszcze wyczyszcić ja najpierw....
tutaj masz opis moj:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=42114
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 259 gości