szarpanie silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kowal20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: czw wrz 28, 2006 16:08
Lokalizacja: Wieluń

szarpanie silnika

Post autor: kowal20 » pt wrz 29, 2006 00:34

Jak dodam gazu to silnik tak szarpnie najszesciej jak schodzi z obrotow to tak nim zatrzecie i przy jezdzie jest tez to widoczne , jak przyspieszam to widac po wskazowce obrotomierza ze szarpie bo ta wskazowka nie rowno idzie a poza tym czuc to wogole jak sie jedzie takie poszarpywanie?? Prosze o pomoc od czego zacząc????????
Ostatnio zmieniony śr paź 03, 2007 09:06 przez kowal20, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
mg-maciek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: wt lis 15, 2005 08:21
Lokalizacja: Zdzieszowice
Kontakt:

Post autor: mg-maciek » pt wrz 29, 2006 07:20

zacznik może od wpisania "szarpanie" i parę innych słów w wyszukaj - sporo się czyta na temat najrużniejszych przyczyn szarpania
sam tak nie miałem wiec nie pomogę ale na pewno coś znajdziesz :okej:


Obrazek

Wykres delikatnego grzebnięcia softu

vw_gt91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 10:51
Lokalizacja: Dzierzgoń
Kontakt:

vw

Post autor: vw_gt91 » pt wrz 29, 2006 08:28

ze szarpie to moze byc tego przyczyna ktoras z poduszek pod silnikiem, ale ze jest to widoczne na obrotomierzu-to juz nie wiem... sprawdz poduszki pozdro



Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » pt wrz 29, 2006 12:11

Jak nierówna praca silnika zerknij kable WN i świece, możliwe iż nie pali równo na jeden cylinder {raz łapie a raz nie}
Upewnij się czy też to nie jest wina chrzczonego paliwa lecz mechanik mile widziany :bajer: :bajer: :bajer: :bajer: :bajer:



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt wrz 29, 2006 12:18

PRZYCZYNY MOGą BYC RóżNE - ja miałem osobiscie takie coś jak ty dokładne obiawy jak u ciebie i co się okazało ????? kopułka miała prtzebicie na masę wszystko było spoko jak się jej nie ruszyło wiadomo na postoju nie ma takich drgań jak podczas jazdy kidy ruszyłem kopułka iskra na zewnątrz przeskoczyła i na 1-3 cylindzre robiła sie przerwa



kowal20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: czw wrz 28, 2006 16:08
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: kowal20 » pt wrz 29, 2006 15:28

Wynienilem dzisiaj przeewody wysokiego napiecia i sprawdzalem swiece i swiece sa ok wymiana przewodow nic nie pomogla:(



Awatar użytkownika
artur_golfiv
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: sob sie 26, 2006 16:32
Lokalizacja: gg

przepływka

Post autor: artur_golfiv » pt wrz 29, 2006 17:54

moze to byc tez przepływomierz, u mnie jest podobnie, tyle ze nie szarpie tylko nie ma takiej mocy jaka powinien miec :(



luk99
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 323
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 16:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk99 » pt wrz 29, 2006 18:58

U mnie co nieco podobne :) tylko ze zawsze przy przyspieszaniu w granicach 2500-2700 obr szarpie go troche i tez nie bardzo wiem co sie dzieje



kowal20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: czw wrz 28, 2006 16:08
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: kowal20 » pt wrz 29, 2006 23:31

co to jest ten przeplywomierz???

[ Dodano: 29 Wrz 2006 23:33 ]
i jeszcze gdzie ten przeplywomierz sie znajduje???



Awatar użytkownika
artur_golfiv
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: sob sie 26, 2006 16:32
Lokalizacja: gg

przepl.

Post autor: artur_golfiv » sob wrz 30, 2006 14:46

przepływomierz - czujnik przepływu masy powietrza
znajduje sie zaraz za filtrem powietrza w strone silnika,
wyglada to tak:
Obrazek

nie obiecuje ze to jest tego wina, ale moze jednak byc :)

a propos

jak ktos wie jak obejsc to głowno to prosze o info



Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » sob wrz 30, 2006 16:29

Moment 1,4/16V tak jak 1,6/16V AUS nie posiadają przepływomierza ,wyjeździłeś paliwo do końca i zatankowałeś na innej stacji??????? , zainwestuj chociażby w parę litrów lepszego paliwa NP. V-POWER lub coś takiego (znam osobę której dla złości dolewano do baku oleju i inne świństwa) -FIAT 126p



luk99
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 323
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 16:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk99 » pn paź 02, 2006 12:30

U mnie sprawa rozwiazana z przerywaniem 1.4 16V AKQ + gaz sekwenecja

Problem:
- tnie ( zarywa , przerywa ) , tak jak by brak iskry nie bylo, zawsze przy 2600 obr

Rozwiazanie:

- wykasowanie calkowite nastawow starych przepustnicy ( trzeba zwrocic uwage na wykasowanie a nie odrazu ustawianie )
- ustawienie nastawow prawidlowych

Koszt:
50 zl www.skodaserwis.pl



kowal20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: czw wrz 28, 2006 16:08
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: kowal20 » czw paź 05, 2006 17:04

Jak to powiedziec mechanikowi aby sprawdzil ta przepustnice?? Czy to jest wykrywalne po podlaczeniu do komputera?? I gdzie najlepiej z tym jechac?? Bo w mojej okolicy nie ma salonu WV??? jest tylko peugeot, skoda, seat,reno??? prosze o odpowiedz???



luk99
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 323
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 16:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk99 » czw paź 05, 2006 23:53

Do Skody napewno mozesz jechac....chyba ze nie beda chcieli....ale kompa maja kompatybilnego napewno.... Seat to tez niby grupa VW wiec mozesz spytac :)

ale u mnie problemy z szrapniem byly glownie spowodowane przez gaz.... przepustnica zalapuje jakies dziwne parametry......
moze u ciebie tez.........aha i warto jeszcze wyczyszcić ja najpierw....
tutaj masz opis moj:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=42114



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 259 gości