[Corsa 1,5 TD] Wybija plyn ze zbiorniczka wyrownawczego

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

[Corsa 1,5 TD] Wybija plyn ze zbiorniczka wyrownawczego

Post autor: KamilW » pt wrz 29, 2006 23:24

Witam. Mam nastepujacy problem a w zasadzie moja przyszla tesciowa :)
Wyrzuca jej plyn chlodzacy przez korek... i kilka faktow:
- silnik w dobrym stanie (170000km) bez wyciekow i dobrze palacy
- temp ok
- wentylator pracuje
- zadnych innych niepokojacych objawow poza plynem ktorego nie ubywa
Ale jak sie odkreci korek na goracym silniku to jest gejzer... prosze o pomysly co to moze byc... niestety podejrzewam najgorsze czyli peknuiecie glowicy... Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr paź 04, 2006 19:45 przez KamilW, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » pt wrz 29, 2006 23:57

Uszczelka pod głowicą



cosmaty1986
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: ndz paź 16, 2005 23:31
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: cosmaty1986 » pt wrz 29, 2006 23:57

Albo uszczelka pod glowicą....



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » sob wrz 30, 2006 09:19

A mozliwa przyczyna? Bo to jest auto kobiety jezdzacej nim jak wozkiem inwalidzkim... aha i jaka moze byc w turbo dieslu maxymalna temperatura plynu w chlodnicy? bo jej sie dziwnie wskaznik konczy na 100 stopniach celcjusza... moze to byc od przegrzania? bo raz sie jej zdarzylo jechac na ubywajacym plynie... wtedy jej z 5 litrowego ukladu uciekly 2 litry. Prosze o mozliwe propozycje i sposoby rozwiazania. Jak ktos to juz przerabial a takze o koszty w warsztacie i czesci. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
vwarek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7388
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: Bora
Silnik: AQN

Post autor: vwarek » sob wrz 30, 2006 17:09

KamilW pisze:Ale jak sie odkreci korek na goracym silniku to jest gejzer
Ale to jest normalne.
KamilW pisze:Wyrzuca jej plyn chlodzacy przez korek.
Na początek sprawdź właśnie ten korek. Jeśli jest nieszczelny to będą takie objawy jakie opisałeś. W kilku autach (co prawda nie Oplach), tak się właśnie działo.


The quieter you become, the more you are able to hear...

Obrazek

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » sob wrz 30, 2006 17:32

vwarek pisze:Ale to jest normalne.
no nie wiem... u mnie nic sie taskiego nie dzialo. A w czym sie gotuje ten korek zeby go odkamienic?



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » sob wrz 30, 2006 19:19

To nie jest normalne że wybija wode po odkręceniu korka. Jeśli wybija to znaczy że spaliny dostają się do układu i ją wywalają od spodu. Woda powinna krążyć miec obieg i nie może wylatywać



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » sob wrz 30, 2006 19:21

mozesz go potraktowac octem zeby odkamienic


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

juniorwwa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: pn sty 02, 2006 20:21
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: juniorwwa » sob wrz 30, 2006 20:24

nic nie kombinuj bo coś jeszcze pogorszysz typowy objaw uszkodzonej uszczelki pod głowićą wybija ponieważ masz nieszczelny układ ciśnieniowyt w silniku i ciśnienie wybija przez zbiorniczek wyrównawczy pozdrwiam :bigok:


www.juniorwwa.fotosik.pl zapraszam

VR-ka zmieniła właściciela.....
pojawiło sie E46 by BMW no cóż życie...
wkrótce toledo 2.3V5 do zmodyfikowania:):)
http://www.forum.auto-moto.sklep.pl/profile.php?mode=register&refer_id=178] [img]http://e-numizmatyka.pl/phpBB2/img/41788.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
vwarek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7388
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: Bora
Silnik: AQN

Post autor: vwarek » sob wrz 30, 2006 21:34

Jacenty85 pisze:To nie jest normalne że wybija wode po odkręceniu korka.
Pozwolę się z tym nie zgodzić. Odkręcenie korka zbiornika wyrównawczego na gorącym silniku grozi w najlepszym przypadku utratą części płynu a w najgorszym jego utratą i poparzeniem.
Co do likwidacji kamienia z układu chłodzenia było już na forum.


The quieter you become, the more you are able to hear...

Obrazek

juniorwwa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: pn sty 02, 2006 20:21
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: juniorwwa » sob wrz 30, 2006 21:41

sprawdz czy nie przybywa ci oleju... bo jesli tak to napewno masz wywalona uszczelke....


www.juniorwwa.fotosik.pl zapraszam

VR-ka zmieniła właściciela.....
pojawiło sie E46 by BMW no cóż życie...
wkrótce toledo 2.3V5 do zmodyfikowania:):)
http://www.forum.auto-moto.sklep.pl/profile.php?mode=register&refer_id=178] [img]http://e-numizmatyka.pl/phpBB2/img/41788.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
bomberxl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 640
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 20:12
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: bomberxl » sob wrz 30, 2006 21:51

A kto to odkręca korek od płynu na gorąco???????
Czytać nie umiecie????


no to nareszcie necik w domu i przepraszam za nie uzywanie polskich liter z powodu ich braku :-)

Awatar użytkownika
vwarek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7388
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: Bora
Silnik: AQN

Post autor: vwarek » sob wrz 30, 2006 22:04

bomberxl pisze:A kto to odkręca korek od płynu na gorąco???????
Czytać nie umiecie????
KamilW pisze:Ale jak sie odkreci korek na goracym silniku to jest gejzer...


The quieter you become, the more you are able to hear...

Obrazek

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » sob wrz 30, 2006 22:08

vwarek pisze:Pozwolę się z tym nie zgodzić. Odkręcenie korka zbiornika wyrównawczego na gorącym silniku grozi w najlepszym przypadku utratą części płynu a w najgorszym jego utratą i poparzeniem.
no nie bardzo. W zadnym normalnym samochodzie nie niesie to za soba zagrozenia...
bomberxl pisze:A kto to odkręca korek od płynu na gorąco???????
no np ja :) i nigdy mi sie cos takiego nie zdarzylo... jak tylko sie wylaczy silnik to jest git i nic sie nie dzieje



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 269 gości