[MK4] Wysoka temperatura silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kowal20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: czw wrz 28, 2006 16:08
Lokalizacja: Wieluń

[MK4] Wysoka temperatura silnika

Post autor: kowal20 » pt wrz 29, 2006 10:05

Mam takie pytanie na temat vw 4 po przejechaniu ok 2 km silnik nagrzewa mi sie do 90 stopnij i juz tak zostaje wcale nie spada wskazowka tylko ciagle jest na 90 stopniach czy to jest normalne w MK4??? prosze o odpowiedz?
Ostatnio zmieniony czw paź 05, 2006 20:12 przez kowal20, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
juby
Forum Master
Forum Master
Posty: 1231
Rejestracja: wt lut 14, 2006 20:43
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Post autor: juby » pt wrz 29, 2006 10:29

kowal20, to jest normalna temperatura pracy praktycznie każdego silnika. Podczas jazdy raczej nie powinna spadać.

[ Dodano: Pią 29 Wrz, 2006 ]
Aha w normalnych warunkach eksploatacji też nie powinna wzrastać. Jak wzrośnie za bardzo włącza sie wentylator chłodnicy.


Frakcja Proud Member

Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » pt wrz 29, 2006 10:38

Masz prawidłowe wskazania 90 stopni to norma gdyby było 110-120 st. byłby powód do niepokoju :bigok:



luk99
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 323
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 16:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk99 » pt wrz 29, 2006 19:06

Tak na przyszlosc :

Ostatanio mialem problem z temperatura wyjechalem sobie ze Słupska i temp gwaltownie wzrosla powyzej 100 stopni.

Przyczyna:
- zaciol sie termostat
- uszkodzeniu uległ krociec (tj. wpornik rurki nr kat. 032121121J), pekł w srodku plastik, niby ten typ tak ma

Koszt:
- nowy termostat Wahler WA3143.87D - 60zl
- wspornik rurki (w ktorym montowany jest termostat) - 50zl (kupowac tylko oryginalny, wyglada na mocniejszy niz stary)

Wnioski:
- jak wymieniasz termostat wymien odrazu wspornik :)

Teraz temperature trzymie rowno na 90 stopni, zobacze jeszcze jak zima bo ostatnio mialem zawsze z 80-85 jak sie nie myle.



Awatar użytkownika
Lidka99
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pt wrz 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Koło

Post autor: Lidka99 » pt wrz 29, 2006 22:46

Witam !!!
Ja też miałem problem z temperatura w MK IV 1,4 16V. Na wolnych obrotach ok 90 stopni, poprzegonieniu wzrastała do 120-130. Okazało się ,że podł wirnik w pompie. Po wymianie wróciło do 90 stopniu i tak trzyma.



kowal20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: czw wrz 28, 2006 16:08
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: kowal20 » pt wrz 29, 2006 23:30

to czyli jak mam ciagle 90 stopnij to jest wszystko wporzadku???



gumck
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: pt wrz 15, 2006 12:27
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: gumck » pt wrz 29, 2006 23:35

Tak jak najbardziej



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 229 gości