[mkII] Obrotomierz i kontrolka od ładowania
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- MaSa_Golf
- Gadatliwa bestia
- Posty: 708
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
[mkII] Obrotomierz i kontrolka od ładowania
Kupilem golfa 2 tygodnie temu, poprzedni wlasciciel mowil ze wymienial niedawno regulator napiecia, i zauwazylem, ze jak odpale silnik to pali sie kontrolka od ładowania, i nie dziala obrotomierz, dopiero po lekkim dodaniu gazu (jakies 1200 obr/min) gasnie kontrolka i załapuje obrotomierz. Czy wszystko jest ok czy to objaw jakiejs usterki??
od Quatro7: uprzejmie prosi się o precyzowanie tematów
od Quatro7: uprzejmie prosi się o precyzowanie tematów
w moim golfiku jest podobnie choc nie posadam obrotomierza ale kontrolka tez gasnie dopiero po dodaniu gazu
a pasek to napewno nie jest bo nawet jezeli by "piszczal" to kontrolka i tak gasnie tak było u mnie
ale u mnie tak jest od kad pamietam i jest ok
po wymianie regulatora i szczotek jest nadal tak samo czyli jest chyba dobrze
pozdrawiam
a pasek to napewno nie jest bo nawet jezeli by "piszczal" to kontrolka i tak gasnie tak było u mnie
ale u mnie tak jest od kad pamietam i jest ok
po wymianie regulatora i szczotek jest nadal tak samo czyli jest chyba dobrze
pozdrawiam
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
- dr Richie
- Ma gadane
- Posty: 202
- Rejestracja: wt sty 04, 2005 00:31
- Lokalizacja: Poznań, a od 4 lat Wągrowiec ;(
- Kontakt:
układ elektroniczny w alternatorze na ogół przełącza w tryb ładowania przy ok 1500 obr/min
Co do obrotka, to nie wiem, może masz słabe napięcie w instalacji, lata robią swoje, czyli luzy na łączach, czyli spadki napięć. Dopiero jak na instalacji pojawi się teoretycznie 14.5V, to obrotek zaczyna działać, nie wiem, poniuchaj miernikiem co i jak.
Co do obrotka, to nie wiem, może masz słabe napięcie w instalacji, lata robią swoje, czyli luzy na łączach, czyli spadki napięć. Dopiero jak na instalacji pojawi się teoretycznie 14.5V, to obrotek zaczyna działać, nie wiem, poniuchaj miernikiem co i jak.
był MK2 1.8 RP '89
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...
(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...
(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)
dokladnie, np w 1.8 PB obroty sa na poziomie 750-850 i czasami sama kontrolka nie gasnie, w 1.3 NZ obroty na poziomie 880-980 i od razu gasla...AEM pisze:regulator napięcia dopiero po przekroczeniu pewnych obrotów zaczyna ładować - stąd to dodanie gazu żeby przełączył. W każdym jak zapalisz bez dodawania gazu świeci kontrolka chyba że ma wysoko ustawione obroty.
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 266 gości