[MK2] 1.3 1991 Problem z pompka paliwa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

lkarp
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt maja 20, 2005 16:14
Lokalizacja: Wieliczka

[MK2] 1.3 1991 Problem z pompka paliwa

Post autor: lkarp » wt wrz 26, 2006 12:43

Witam,
Mam taki dziwny problem z pomka paliwa - moze ktos bedzie mial jakies pomysl jak z tym powalczyc. Otoz mam w samochodzie instalacje LPG ale zawsze pale na benzynce (oczywiscie po wlaczeniu zaplonu slychac charakterystyczne buczenie pompki paliwa). Problem w tym, ze kilka dni temu przekrecilem kluczyk a buczenia nie bylo:(. No i oczywiscie mozna sobie bylo krecic do woli. Po przelaczeniu na zapalanie na gazie zapalil bez wiekszego problemu. Pojechalem z tym do mechanika - gosc sprawdzil pompki i sa ok (pracuja po podpieciu napiecia). Padl wiec typ na przekaznik pompy - gosc sprawdzil ze po zwarciu 2 wiekszych stykow pompki pracuja ale zapalic dalej nie chce:(. Ale, ze ten mechanik elektrykiem nie jest wiec nie bardzo umial mi pomoc. Pozyczylem od kumpla przekaznik nr 67 (ponoc na 100% sprawny) i niestety dalej to samo. W czym zatem moze byc problem? Dlaczego po wlaczeniu zaplonu pompka nie pracuje przez kilka sekund? Moze trzeba zewrzec jakos inaczej te styki, zeby odpalil?

Macie jakies pomysly? Gdzie z tym jechac - do elektryka?

Pozdrawiam,
Lukasz


Luki

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt wrz 26, 2006 12:46

lkarp pisze:Gdzie z tym jechac - do elektryka?
a gaziarz nie zakładał ci przy montarzu instalki wyłącznika pompy paliwa???????????



marekx2710
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: czw sie 03, 2006 20:41
Lokalizacja: roztocze
Kontakt:

Post autor: marekx2710 » wt wrz 26, 2006 12:54

Trzeba jeszcze sprawdzić bezpiecznik. miałem tak samo chcieli wymieniać pompkę 300 zł + wymiana 100zł a okazało się że to bezpiecznik 20gr.



lkarp
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt maja 20, 2005 16:14
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: lkarp » wt wrz 26, 2006 13:48

Czesc. Z tym gaziarzem to jest tak, ze ja juz kupilem z instalacja LPG i nie jestem do konca pewien. Ale pamietam jak kupowalem, ze koles mowil mi, zebym utrzymywal poziom paliwa w baku ponad rezerwe bo pompka caly czas chodzi i moze sie spierniczyc jak bedzie za malo paliwa. Wiec wynikalo by z tego, ze nie ma zamontowanego odciecia pompy przy lpg. Co do bezpiecznikow wydaje mi sie, ze sa ok - ale sprawdze jeszcze na wszelki wypadek:)

Dzieki,
Lukasz


Luki

Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » wt wrz 26, 2006 14:20

ja bym sprawdził jakie cisnienie daje pompka. podjedz do mechanika i sprawdza bo moze masz filtr tak zapchany ze nie daje cisnienia pompka i nie chce palić



stempel72
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: pt mar 24, 2006 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: stempel72 » wt wrz 26, 2006 15:11

Dokładnie jak pisze herflik95, poza tym w niekażdym modelu pompka kręci przed odpaleniem, w moim np. nie i jeżeli obudowa - kosz pompki ma nieszczelności lub zaworek zwrotny w pompie już puszcza to zaczyna być problem z odpalaniem. To że pompka kręci nie znaczy że pompuje.


VR6 + STAG 300

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 479 gości