[MK2 PN] Podstawa gaźnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Gangst3R
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: ndz sie 27, 2006 00:03
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

[MK2 PN] Podstawa gaźnika

Post autor: Gangst3R » pt wrz 22, 2006 20:16

Jakie oznaczenie ma podstawa gaźnika w silniku PN. Byłem w sklepie z częściami i gość mi pokazuje 4 podobne podstawy (rżniące się nieznacznie wymiarami).
Mówi żebym sprawdził jaki ma numer katalogowy ta podstawa, więc prosze was o pomoc.
Ostatnio zmieniony pt paź 13, 2006 11:01 przez Gangst3R, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
saks
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 15:21
Lokalizacja: Dąbrówka Malborska

Post autor: saks » pt wrz 22, 2006 20:44

skoro są 4 rodzaje to naj lepiej zdemontuj u siebie i odczytaj wszystkie czesci są oznakowane


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/012d443530db0873.html][img]http://images2.fotosik.pl/168/012d443530db0873m.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » pt wrz 22, 2006 21:09

Miałem z ta podstawa te same probelmy. Kolo w sklepie sprzedał mi inna i jak wymieniałem to okazało sie ze to nie ta. Najlepiej wymontowac ja i pojechac do sklepu a tam porównac. Lub przy zakupie pytac o podstawe do gaźnika bo sprzedawcy lubia wciskac te pod wtrysk jak słysza ze gaźnik jest sterowany komputerem. Ja pojechałem ze stara do sklepu :-)

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

irekczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: sob gru 24, 2005 17:34
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: irekczek » pt wrz 22, 2006 21:26

dokładnie.. wymontuj i jedź z nią do sklepu. Chyba, że ktoś wymieniał i ma starą podstawe to niech napisze.
Żeby wymontować podstawę gaźnika musisz odkręcić cały gaźnik(4 śruby chyba 10). Potem po zdemontowaniu gaźnika ściągasz tą górną część gaźnika tą pokrywę. Ona u mnie trzymała się na sylikonie(nie wiem jak jest jak nie masz gazu, ja miałem montowany gaz więc może oni tam dali sylikon). Wiadomo wcześniej zdemontuj dolot powietrza ten plastikowy. Trzyma się ona na takim pręcie który wysuwasz z prawej strony w prawą stronę , z lewej w lewą(będziesz wiedział o co chodzi). Po zdjęciu tej pokrywy z gaźnika zobaczysz dysze, przepustnice itp. Będą tam (o ile dobrze pamiętam) 2 długie śroby(prawdopodobnie też 10) trzymające uczszczelkę gaźnika(podstawę).
Nie powiem, że jedna śruba z tyłu gaźnika jest trudno dostępna, mały klucz się przyda i dużo cierpliwości bo naprawdę jest tam mało miejsca do manewru kluczem, ale jest to wykonalne :)
Powodzenia



Awatar użytkownika
Gangst3R
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: ndz sie 27, 2006 00:03
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: Gangst3R » sob wrz 23, 2006 19:29

Dzieki za porady, myslełem, że unikne demontarzu przed zakupem no ale nic z tego.
Oglądałem tą uszczelkę i jest pęknięta, dlatego chce ja wymienic zanim wezmę się za ten "legendarny" regulator obratów.
Pozdro i dzieki


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]

kruk 53090
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw cze 01, 2006 19:09
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: kruk 53090 » ndz wrz 24, 2006 12:37

mam silnik PN ina podstawie był napis 050129761C FRANCE


kruk

Awatar użytkownika
Gangst3R
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: ndz sie 27, 2006 00:03
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: Gangst3R » czw paź 12, 2006 20:55

kruk 53090 pisze:mam silnik PN ina podstawie był napis 050129761C FRANCE
Zgadza się oznaczenie to samo wczoraj wymieniałem tą uszczelkę, tylko u mnie zamiast france pisze SWAG Germany. Za nową zapłaciłem 71zł (oryginalna) a zamiennik byl po 64zł więc tylko kilka złociszy mniej.
Na opakowaniu jest strona producenta http://www.swag.de/. W sklepie mowili, że jest to oryginalna podstawa, a czy tak jest to nie wiem.



Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » czw paź 12, 2006 21:35

Teraz wg dyrektywy UE słowo "oryginał" ma wiksze znaczenie i nie obejmuje tylko czesci podukowanych przez porducentów samochodów. Np filtr oleju VW był oryinałem a filtr Bosch czy knecht nie teraz oba te produkty sa oryginalne poniewaz spełniaja wszystkie wymagania producenta oraz nie odbiegaj jakosciowo od poduktów prze niego wytwrzanych. Weszło w zycie takze rozpozadzenia dotyczace zamienników, podrobek oraz cześci pierwszego montazu.

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

Fugi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 13:14
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Fugi » czw paź 12, 2006 21:52

ILe dales???? lo kur** hehe ja za orginalna podstawe dalem 30 zeta bo mam taniej czesci w serwisie VW .jak bys byl z kraka to mnoze moglbym dla kogos cos zalatwic no ja tez wymienialem i tez mialem takie oznaczenie tlyko ze germany:)



Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » czw paź 12, 2006 21:55

Nie przejmuj sie za 4 lata temu za taka podstawe tez do PN dałem 119zł

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Gangst3R
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: ndz sie 27, 2006 00:03
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: Gangst3R » pt paź 13, 2006 14:10

70zł da się jeszcze przeżyć, ale najgorsze jest to, że nie wiele zmienia przy tym nieszczęsnym PN'ie. Kolejną rzeczą będzie nastawnik przepustnicy. Koszt już większy bo 220zł z przesyłką. No ale nic jak to ma pomóc to czemu nie.

P.S. Na allegro jakiś gość sprzedaje cały silnik za 450zł i tak się zaczynam powoli zastanawiać czy warto dalej pchać kase w niego.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]

Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » ndz paź 15, 2006 22:35

Zastanow sie na przeróbka tego haźnika na zwykły tu jest taki temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0 warto całosc dokładnie przeczytac i sie nad tym zastanowic

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 389 gości