Witam
jestem tu nowy ale pytań mam wiele , przywitałem się i przedstawiłem Golfa ,
Więc do rzeczy :
1. Problem natury silnikowej który nie tyle co przeszkadza nadmiernie w jeżdzie co w serwisowaniu, każdy z nas chyba wie co to jest odma [rurka odpowietrzenia wychodząca z pokrywy zaworów] i prowadzi ona w moim przypadku bezpośrednio do filtra powietrza, i tu problem powstaje , gdyż wystarczy około 1 tys km przejechać i po filtrze powietrza, czemu ? bo z rurki pluje olejem , i filtr jest dosłownie czarny a przez to słabnie silnik[mało powietrza mniej mocy] olej brudzi filtr spada na dno kopóły gdzie robi się mała kałuża i przez małe dziurki wsysany do silnika i tam spalany , i znowu tracę na mocy.
nie jest to dużo oleju , bo od wynmiany do wymiany dolewam pół litra .
teraz pytanie co może być największą przyczyną? , pierścienie? , uszczelniacze zaworowe?? uszczelka pod głowicą ??
czy jak zrobię remont szwedzki to przestanie mnie nękać ten olej ??
2 . mam sobie altka jak na zdjęciu , jest tam 5 wtyków , B+ , B+ ,D+ , + , i W ,
Do czego poszczególne wtyki służą ?? szczególnie chodzi mi o odosobniony wtyk + oraz W
trzy pierwsze wtyki są umiejscowione w jednej wtyczce , a dwa ostatnie są oddzielnie
3. Czy to normalne że płyn chłodzący przy gorącym silniku[90stC] może podnieśc swój stan w zbiorniczku wyrównawczym, przejechałem trasę i po podniesieniu maski zauwazyłem ze płynu jest powyżej maksimum ,
Pozdrawiam
Djeight
Golf 1,5D pare pytań
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Styk W sluzy do podlaczenia obrotomierzaDjeight pisze: Do czego poszczególne wtyki służą ?? szczególnie chodzi mi o odosobniony wtyk + oraz W
Oczywiscie - kwestia rozszerzalnosci cieczy pod wplywem temperaturyDjeight pisze:Czy to normalne że płyn chłodzący przy gorącym silniku[90stC] może podnieśc swój stan w zbiorniczku wyrównawczym,
- hanti
- Gadatliwa bestia
- Posty: 867
- Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
- Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
- Kontakt:
ma 100% racjiSToRM pisze:Djeight napisał/a:
Do czego poszczególne wtyki służą ?? szczególnie chodzi mi o odosobniony wtyk + oraz W
Styk W sluzy do podlaczenia obrotomierza
fizyka sie kłania. to co kolega napisał wyżej to prawda i nie ma co sie martwić o ile sie tylko podnosi ponad max, ale nie wybija płynuDjeight pisze:3. Czy to normalne że płyn chłodzący przy gorącym silniku[90stC] może podnieśc swój stan w zbiorniczku wyrównawczym, przejechałem trasę i po podniesieniu maski zauwazyłem ze płynu jest powyżej maksimum
na 99 % uszczelniacze zaworówDjeight pisze:1. Problem natury silnikowej który nie tyle co przeszkadza nadmiernie w jeżdzie co w serwisowaniu, każdy z nas chyba wie co to jest odma [rurka odpowietrzenia wychodząca z pokrywy zaworów] i prowadzi ona w moim przypadku bezpośrednio do filtra powietrza, i tu problem powstaje , gdyż wystarczy około 1 tys km przejechać i po filtrze powietrza, czemu ? bo z rurki pluje olejem , i filtr jest dosłownie czarny a przez to słabnie silnik[mało powietrza mniej mocy] olej brudzi filtr spada na dno kopóły gdzie robi się mała kałuża i przez małe dziurki wsysany do silnika i tam spalany , i znowu tracę na mocy.
nie jest to dużo oleju , bo od wynmiany do wymiany dolewam pół litra .
teraz pytanie co może być największą przyczyną? , pierścienie? , uszczelniacze zaworowe?? uszczelka pod głowicą ??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 315 gości