Golf 1,5D pare pytań

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Djeight
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 14:43
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Golf 1,5D pare pytań

Post autor: Djeight » czw wrz 21, 2006 16:53

Witam :bigok:
jestem tu nowy ale pytań mam wiele , przywitałem się i przedstawiłem Golfa ,

Więc do rzeczy :

1. Problem natury silnikowej który nie tyle co przeszkadza nadmiernie w jeżdzie co w serwisowaniu, każdy z nas chyba wie co to jest odma [rurka odpowietrzenia wychodząca z pokrywy zaworów] :grin: i prowadzi ona w moim przypadku bezpośrednio do filtra powietrza, i tu problem powstaje , gdyż wystarczy około 1 tys km przejechać i po filtrze powietrza, czemu ? bo z rurki pluje olejem , :crazy: i filtr jest dosłownie czarny a przez to słabnie silnik[mało powietrza mniej mocy] olej brudzi filtr spada na dno kopóły gdzie robi się mała kałuża i przez małe dziurki wsysany do silnika i tam spalany , i znowu tracę na mocy.

nie jest to dużo oleju , bo od wynmiany do wymiany dolewam pół litra .

teraz pytanie co może być największą przyczyną? , pierścienie? , uszczelniacze zaworowe?? uszczelka pod głowicą ??

czy jak zrobię remont szwedzki to przestanie mnie nękać ten olej ??

2 . mam sobie altka jak na zdjęciu , jest tam 5 wtyków , B+ , B+ ,D+ , + , i W ,

Do czego poszczególne wtyki służą ?? szczególnie chodzi mi o odosobniony wtyk + oraz W
trzy pierwsze wtyki są umiejscowione w jednej wtyczce , a dwa ostatnie są oddzielnie

3. Czy to normalne że płyn chłodzący przy gorącym silniku[90stC] może podnieśc swój stan w zbiorniczku wyrównawczym, przejechałem trasę i po podniesieniu maski zauwazyłem ze płynu jest powyżej maksimum ,


Pozdrawiam
Djeight
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » czw wrz 21, 2006 18:08

Djeight pisze: Do czego poszczególne wtyki służą ?? szczególnie chodzi mi o odosobniony wtyk + oraz W
Styk W sluzy do podlaczenia obrotomierza
Djeight pisze:Czy to normalne że płyn chłodzący przy gorącym silniku[90stC] może podnieśc swój stan w zbiorniczku wyrównawczym,
Oczywiscie - kwestia rozszerzalnosci cieczy pod wplywem temperatury :D



Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » czw wrz 21, 2006 19:29

SToRM pisze:Djeight napisał/a:

Do czego poszczególne wtyki służą ?? szczególnie chodzi mi o odosobniony wtyk + oraz W


Styk W sluzy do podlaczenia obrotomierza
ma 100% racji
Djeight pisze:3. Czy to normalne że płyn chłodzący przy gorącym silniku[90stC] może podnieśc swój stan w zbiorniczku wyrównawczym, przejechałem trasę i po podniesieniu maski zauwazyłem ze płynu jest powyżej maksimum
fizyka sie kłania. to co kolega napisał wyżej to prawda i nie ma co sie martwić o ile sie tylko podnosi ponad max, ale nie wybija płynu
Djeight pisze:1. Problem natury silnikowej który nie tyle co przeszkadza nadmiernie w jeżdzie co w serwisowaniu, każdy z nas chyba wie co to jest odma [rurka odpowietrzenia wychodząca z pokrywy zaworów] :grin: i prowadzi ona w moim przypadku bezpośrednio do filtra powietrza, i tu problem powstaje , gdyż wystarczy około 1 tys km przejechać i po filtrze powietrza, czemu ? bo z rurki pluje olejem , :crazy: i filtr jest dosłownie czarny a przez to słabnie silnik[mało powietrza mniej mocy] olej brudzi filtr spada na dno kopóły gdzie robi się mała kałuża i przez małe dziurki wsysany do silnika i tam spalany , i znowu tracę na mocy.

nie jest to dużo oleju , bo od wynmiany do wymiany dolewam pół litra .

teraz pytanie co może być największą przyczyną? , pierścienie? , uszczelniacze zaworowe?? uszczelka pod głowicą ??
na 99 % uszczelniacze zaworów


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

Awatar użytkownika
saks
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 15:21
Lokalizacja: Dąbrówka Malborska

Post autor: saks » czw wrz 21, 2006 19:54

1 wystarczy że zdejmiesz pokrywe klawiatóry i przeczyścisz odmę jakims rozcięczalnikiem czesto tak się dzieje bo odma jest zapchana miałem taki przypadek


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/012d443530db0873.html][img]http://images2.fotosik.pl/168/012d443530db0873m.jpg[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 315 gości