[all vw] Popychacze - po wymianie nadal stukają!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
postry
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz paź 30, 2005 00:59
Lokalizacja: Radom

[all vw] Popychacze - po wymianie nadal stukają!!

Post autor: postry » śr wrz 20, 2006 10:06

Witam wszytskich wiem że temat może się powtarza ale proszę jeszcze raz o pomoc!!Jakieś dwa dni temu wymieniłem popychacze na nowe razem z tym poszedł do wymiany pasek rozrządu i rolka - po wymianie spodziewałem się ze stukanie ustąpi a tu du.. :grrr: Byłem juz u wielu mechaników i słyszałem wiele porad (a to pompa oleju słabe ciśnienie daje, ato że coś z układem korbowo tłokowym skączywszy na tym że mam luz na tłokach!!Proszę was o poradę co to może byc niektórzy mówią ze popychacze muszą się ułożyć ale ile czasu to trwa i czy może zna ktoś dobrego mechnika w Radomiu??Pozdrawiam!!

[ Dodano: Sro Wrz 20, 2006 10:07 ]
A jeszcze dodam że to 1,8 ABS 93' 240000km przejechane podobno czekam na jaką kolwiek poradę!!
Ostatnio zmieniony śr wrz 20, 2006 10:15 przez postry, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr wrz 20, 2006 10:18

Po pierwsze to zakładając temat należy dodać przedrostek z marką auta, tak jak ci to poprawiłem. Po drugie możesz mieć luz za duży na samych popychaczach i ciśnienie spada bo olej przedostaje się za bardzo na zewnątrz. Po trzecie popychacze same powinny się odpowietrzyć po 500km. Można im pomóc wymontowując je i napełniając strzykawką olej.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr wrz 20, 2006 11:59




Awatar użytkownika
postry
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz paź 30, 2005 00:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: postry » śr wrz 20, 2006 18:05

Panowie wielkie dzieki za rade i sorki za niedociągnięcia "nowicjusz"!!Ale z tego co z waszych porad zrozumiałem to muszę poczekać na odpowietrzenie popychaczy??I jakby co w jaki sposób można zlikwidować ten luz na popychaczach (jest to mozliwe) i czy jakość oleju ma znacznie bo umnie wlany jest jakis nie markowy 15W40??



PawelP

Post autor: PawelP » śr wrz 20, 2006 19:19

chłopie kochany - czy ten dzwięk to jest takie terkotanie lekko metaliczne? Jeśli tak to być może że masz naciągnięty za mocno pasek rozrządu. Odchyl osłonę paska rozrządu i posłuchaj czy to nie jest gdzie z tej okolicy.



Awatar użytkownika
postry
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz paź 30, 2005 00:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: postry » śr wrz 20, 2006 20:40

Powiem tak dzwięk jest metaliczny i moim zdaniem własnie dochodzi bardziej od strony paska rozrządu ale to napewno nie przez złe napięcie paska bo jest dobrze napięt - już sam niewiem co mam zrobić



Awatar użytkownika
tomyart
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 16:50
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: tomyart » śr wrz 20, 2006 21:08

U mnie stuka cos (z rana) i bardziej wygląda mi to na wtrysk (tak biorąc na słuch), ale co tam moze stukac sam nie wiem



Awatar użytkownika
dEDOs22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 22:40
Lokalizacja: _BIaŁYSTOk_
Kontakt:

Post autor: dEDOs22 » śr wrz 20, 2006 21:32

hmm :-k umnie tez cyka z reguły jak dłuzej postoi ale teraz prawie non stop i teraz juz sam niewiem bo tak czy tam post ten chciałem wyminic popychacze ale teraz juz niewiem czy to to :grin:



Awatar użytkownika
tomyart
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 16:50
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: tomyart » śr wrz 20, 2006 22:09

u mnie zaczeło stukac po czyszczeniu wtrysku i krokowca i to stuka czasmi (a czasami nie) ale jak juz stuka to z 5km musze przejechac zanim przestanie. A popychacz swoją drogą (chyba na jednym cylindrze) ale to tylko jak jest zimny postuka pare sec. i przestaje

Warto przystawic ucho i posłuchac gdzie dokładnie stuka



Awatar użytkownika
postry
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz paź 30, 2005 00:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: postry » śr wrz 20, 2006 22:33

A no własnie u niektórych to stuka na zimnym u innych na ciepłym a jeszcze u innych czasami - a umnie wali cały czas jednakowo :hmm: a najgorsze jest to ze dałem mechanikowi 320zl i jest bez zmian!!Jak przyjdzie wam coś do głowy co z tym fantem zrobić to czekam na poradę może miał już ktoż taki prblem!!

[ Dodano: Czw Wrz 21, 2006 00:15 ]
A mam pytanie czy wałek rozrządu może być przyczyną tego stukania??



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw wrz 21, 2006 07:36

postry pisze:Panowie wielkie dzieki za rade i sorki za niedociągnięcia "nowicjusz"!!Ale z tego co z waszych porad zrozumiałem to muszę poczekać na odpowietrzenie popychaczy??I jakby co w jaki sposób można zlikwidować ten luz na popychaczach (jest to mozliwe) i czy jakość oleju ma znacznie bo umnie wlany jest jakis nie markowy 15W40??
Ten luz, o którym pisze robi się w głowicy, a z tego co wiem to nikt nie robi nadwymiarowych popychaczy. Także jak masz za dużu luz to olej ucieka po ściance popychacza i w popychaczu panuje za małe ciśnienie. Jeżeli to jest to, no to głowica do wymiany albo się przyzwyczaj.



PawelP

Post autor: PawelP » czw wrz 21, 2006 08:28

Eksperyment na terkotanie paska:

Powiem tak - weź WD 40 popsikaj trochę na zemby paska ale tak trochę tylko - jak się zrobi cicho to znaczy że to pasek. Jeśli terkotanie jest takie metaliczne i po odchyleniu osłony paska słychać wyraźnie to musi być to. Eksperyment z WD 40 nie powinien zaszkodzić :-)



Awatar użytkownika
postry
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz paź 30, 2005 00:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: postry » czw wrz 21, 2006 09:04

PawelP pisze:Eksperyment na terkotanie paska:

Powiem tak - weź WD 40 popsikaj trochę na zemby paska ale tak trochę tylko - jak się zrobi cicho to znaczy że to pasek. Jeśli terkotanie jest takie metaliczne i po odchyleniu osłony paska słychać wyraźnie to musi być to. Eksperyment z WD 40 nie powinien zaszkodzić :-)
Z samego rana wstałem i popsikałem ale hałas nie ustał :otepienie: najprawdopodobniej mam już zuzytą głowice tak jak to "TAZ" pisze jednak przyzwyczaić sie do tego wiem że bedzie trudne :grrr: może to głupie co teraz napisze ale jakby może zwiększyć ciśnienie oleju może by pomogło jak myślicie??



Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » czw wrz 21, 2006 13:17




Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 339 gości