[MK2 1.8] POWIETRZE W PALIWIE

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

sk8bord
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob sie 26, 2006 17:18
Lokalizacja: GDAŃSK
Kontakt:

[MK2 1.8] POWIETRZE W PALIWIE

Post autor: sk8bord » czw sie 31, 2006 20:24

problem jest taki że silnik mi się dławi, sprawdziłem wszystko i okazało się że po przejachaniu paru kilometrów dostaje mi się powietrze do wtrysku paliwa ale jest ono tylko w przewodzie powrotnym i przy takim urządzeniu co daje ciśnienie :) (wtyczka) pytanie jest takie - skąd ono się tam bierze :( nie widziałem zadnych nawet lekkich wycieków benztny! pomocy!!

[ Dodano: 31 Sie 2006 20:25 ]
acha a silnik to 1.8 gti 8v wtrysk chyba k-jetronic
Ostatnio zmieniony czw sie 31, 2006 23:39 przez sk8bord, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw sie 31, 2006 20:27

To raczej banieczki oparów paliwa i zawsze są w przewodach


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

sk8bord
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob sie 26, 2006 17:18
Lokalizacja: GDAŃSK
Kontakt:

Post autor: sk8bord » czw sie 31, 2006 20:35

banieczki oparów ? ok skoro zawsze sa w przewodach to dlaczego mi przez nie silnik dławi ?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw sie 31, 2006 20:59

sk8bord pisze:banieczki oparów ? ok skoro zawsze sa w przewodach to dlaczego mi przez nie silnik dławi ?
a skąd wiesz że przez nie? Przecież we wtrysku jest nadciśnienie od 1 do 8 barów zależnie od typu. Jak sobie wyobrażasz zasysanie powietrza do układu w którym jest ciśnienie wyższe o wiele jak na zewnątrz. W przewodzie powrotnym ciśnienie spada jest bliskie atmosferycznemu i stąd banieczki.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

sk8bord
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob sie 26, 2006 17:18
Lokalizacja: GDAŃSK
Kontakt:

Post autor: sk8bord » czw sie 31, 2006 21:44

ile orientacyjnie bedzie kosztować w warsztacie sprawdzenie szczelności układu wtryskowego ?



Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » czw sie 31, 2006 21:54

a może sprawdz najpierw układ zapłonowy. jak wypada iskra to objawy są podobne silnik niechce sie wkręcać na obroty (brak mu mocy lub muli) albo robi to skokowo


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Bartosz.B
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw wrz 07, 2006 18:19
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Bartosz.B » czw wrz 07, 2006 18:42

marek2907, Wysłany: 31 Sie 2006 21:54


--------------------------------------------------------------------------------

a może sprawdz najpierw układ zapłonowy. jak wypada iskra to objawy są podobne silnik niechce sie wkręcać na obroty (brak mu mocy lub muli) albo robi to skokowo

Witam mam obiawy dokładnie opisane przez Ciebie . Czyli auto sie dławi nie wchodzi na obroty... tzn raz wchodzi a raz sie dławi . Był wymieniany aparat zapłonowy bo był spalony przy okazji przepływomierz , jak rownierz regolator cisnienia paliwa bo ponoc tez padł jeszcze swiece jak rownierz sterownik silnika tez był sprawdzany.... Bardzo prosze o jakas rade jest to silnik 8 zaworowy 1.8 wielopunkt > Jezdził bardzo ładnie wszystko zaczeło sie psuc jak mi silnik opadł na łapie silnika lecz nie przy jakiejs predkosci tylko akurat fart sprawił ze przy wyjezdzie z garazu dzien wczesniej mechanik wymianiał mi zawory to tyle co pamietam co mogło by moze pomoc w rozszyfrowaniu mojej usterki ... Jeszcze raz prosze o pomoc GG 4729700


Bartek

Awatar użytkownika
Cultstyle
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: pt lip 07, 2006 23:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Cultstyle » pt wrz 08, 2006 15:51

Nie wiem czy to napewno to ale warto sprawdzić.
Mój ojciec miał kiedyś Escorta 1.8 D zauważyliśmy że z paliwem idzie do pompy powietrze. Po długich obserwacjach zauważyliśmy pęknięcia w przewodach paliwowych do tego sparciały przycisk pompy odpowietrzania co dziwne wszystko było suche.
Powiginaj gumowe przewody paliwowe sprawdz czy nie posiadają pęknieć również przy filtrze paliwa. W Escorcie wymiana przewodów i elementów pomogła zyskał mocy i przestał się dławić
Daj znać co to było. Powodzenia !!!


Był: Golf III, Oldschool'owa Corsa A przedlift i przez chwile Golf II na wąskim
Obecnie: Grand Espace
SPRZEDAM: SCHOWEK POD AIRBAG I HELLA SILVER MAGIC

sk8bord
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob sie 26, 2006 17:18
Lokalizacja: GDAŃSK
Kontakt:

Post autor: sk8bord » śr wrz 20, 2006 18:31

wymieniłem przewody paliwa , nowa pompa , nowy filtr paliwa , nowe świece , ciśnienie jest 3.5 bara na wtryskach ,odłączałem wszystkie czujniki sonde tez i dalej to samo :otepienie: nie wiem co dalej sprawdzić



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 195 gości