[mk2] 1,3 91r - pasek rozrządu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk2] 1,3 91r - pasek rozrządu
Witam,
przyszedł czas na wymiane paska rozrządu w moim golfie 2 1,3 91r
i tu nasuwa sie pytanie jaki to ma byc pasek:
- 108 zębów
Bosch 39 zł
Dayco 17 zł
Gates 25 zł
- 128 zębów
Bosch 39 zł
Dayco 19 zł
Gates 45 zł
i chcial bym sie dowiedziec czy producentowi tej pompy mozna zaufac AIRTEX 1138(69zł), czy moze lepiej kupic coś lepszego? (co?)
THX
przyszedł czas na wymiane paska rozrządu w moim golfie 2 1,3 91r
i tu nasuwa sie pytanie jaki to ma byc pasek:
- 108 zębów
Bosch 39 zł
Dayco 17 zł
Gates 25 zł
- 128 zębów
Bosch 39 zł
Dayco 19 zł
Gates 45 zł
i chcial bym sie dowiedziec czy producentowi tej pompy mozna zaufac AIRTEX 1138(69zł), czy moze lepiej kupic coś lepszego? (co?)
THX
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6612
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Pasek rozrządu do wersji 50 konnej i roku produkcji 08.85 do 87.12,oraz do wersji 60 konnej od roku produkcji 83.08 do 86.10 i do wersji 55 konnej od roku prod. 83.08 do 87.06
BOSCH jego nr 1 987 949 067
Ograniczenia
Ilość zębów: 108
Długość [mm]: 1029
Szerokość [mm]: 19
Pasek rozrządu
BOSCH 1,3kat od roku produkcji 86.06 do 92.12 wersja 55 konna
jego nr 1 987 949 096 cena 49 zł
Ograniczenia
Ilość zębów: 128
Długość [mm]: 1024
Szerokość [mm]: 19
TECDOC-Nr silnika: 4136
TECDOC-Nr silnika: 4964
i tak zeby się zorientować jaki ty potrezbyjesz to musisz mieć nr silnika i po tym dojdziesz jaki pasek potrzebujesz
BOSCH jego nr 1 987 949 067
Ograniczenia
Ilość zębów: 108
Długość [mm]: 1029
Szerokość [mm]: 19
Pasek rozrządu
BOSCH 1,3kat od roku produkcji 86.06 do 92.12 wersja 55 konna
jego nr 1 987 949 096 cena 49 zł
Ograniczenia
Ilość zębów: 128
Długość [mm]: 1024
Szerokość [mm]: 19
TECDOC-Nr silnika: 4136
TECDOC-Nr silnika: 4964
i tak zeby się zorientować jaki ty potrezbyjesz to musisz mieć nr silnika i po tym dojdziesz jaki pasek potrzebujesz
Ja mam mk3 GTI 8v z 94 roku oznaczenie silnika 2E i tez musze wymienic pasek bo sprowadzilem go z niemiec i tak od roku przymierzam sie do wymiany paska tylko nie wiem jaki model i rodzaj tego paska
nr oryginalu to 037 109 119 C zebow 124 - wg tego powinni w sklepie znalezc zamiennik dowolnej firmy
Czy napinacz tez trzeba od razu kupic?
lepiej wymienic , koles w zeszlym roku nie wymienil przy wymianie paska i teraz musial bo zaczol szumiec.
nr oryginalu to 037 109 119 C zebow 124 - wg tego powinni w sklepie znalezc zamiennik dowolnej firmy
Czy napinacz tez trzeba od razu kupic?
lepiej wymienic , koles w zeszlym roku nie wymienil przy wymianie paska i teraz musial bo zaczol szumiec.
jezeli chodzi o pasek to stawial bym na Boscha -nigdy nie zawiodlem sie na tej firmie,
natomiast jezeli chodzi o pompe to mysle ze nalezalo by zapytac tutaj:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=44247 - rozmawiamy caly czas o silniku NZ ??
przy wymianie pompy sprawdzil bym tylko czy ilosc zebow sie zgadza bo byly rozne.
natomiast jezeli chodzi o pompe to mysle ze nalezalo by zapytac tutaj:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=44247 - rozmawiamy caly czas o silniku NZ ??
przy wymianie pompy sprawdzil bym tylko czy ilosc zebow sie zgadza bo byly rozne.
Musisz mieć na kole zębatym pompy takie same zęby jak na kole rozrządu, niestety sa dwa rodzaje, najlepiej pompę do ręki i do sklepu, ważne aby w komplecie był o-ring uszczelniający !!!!!!!!!!! Też wymieniłem na Airteka - chałasuje na wolnych obrotach - taki swisto-gwizd i były problemy z uszczelnieniem, minęly po roku/ he! he!/ Niestety oryginał Bosha kosztuje tyle co 1/4 twojego Golfa, ale jest o niebo lepszy.
maap
- Fabian LDZ
- _
- Posty: 11385
- Rejestracja: pt cze 03, 2005 09:18
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
no-name, dokładnie tak jak pisze jaszczur, do ilości zębow dojdziesz po nr silnika!
jeśli chcesz znać to jutro moge Ci napisać ile by Cie to wyniosło
myśle że śmiało możesz kupować Gatesano-name pisze:a wiec jaki zamowic z tych:
jasne że napinacz od razu też wymieniać! po co później wykonywać drugi raz tą samą robote?!Miroonn pisze:Ja mam mk3 GTI 8v z 94 roku oznaczenie silnika 2E i tez musze wymienic pasek bo sprowadzilem go z niemiec i tak od roku przymierzam sie do wymiany paska tylko nie wiem jaki model i rodzaj tego paska. Czy napinacz tez trzeba od razu kupic?
jeśli chcesz znać to jutro moge Ci napisać ile by Cie to wyniosło
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6612
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
robbox, Pasek rozrządu BOSCH
1 987 949 071 to jego nr
Ilość zębów: 124
Długość [mm]: 1181
Szerokość [mm]: 18 cena 54 zł
GOODYEAR
G1192 to jego nr
Ilość zębów: 124
Długość [mm]: 1181,1
Szerokość [mm]: 18
Rozstaw rowków: 9,525
cena 44zł
napinacz też musisz wymienić,to i tak przy jednej robocie
Rolka napinająca paska rozrządu SKF nr VKM 11000
cena 56 zł
1 987 949 071 to jego nr
Ilość zębów: 124
Długość [mm]: 1181
Szerokość [mm]: 18 cena 54 zł
GOODYEAR
G1192 to jego nr
Ilość zębów: 124
Długość [mm]: 1181,1
Szerokość [mm]: 18
Rozstaw rowków: 9,525
cena 44zł
napinacz też musisz wymienić,to i tak przy jednej robocie
Rolka napinająca paska rozrządu SKF nr VKM 11000
cena 56 zł
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 92 gości