![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
dzieki wszystkim za sugestie..
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
mi sie termostat otwiera jak na wskazniku (wsakźnik mam nowy od sobotyV12 pisze:ale sam nie wiem na wskaźniku jest 80 a otwiera sie termostat czyli na wskaźniu powinno byc 90 a jest 80 szlag mnie trafi wyglada na to ze kupiłem auto z przegrzanym silnikiem i jeszcze "celowo' uszkodzonym czujnikiem od temp![]()
ano chciało mi sie "klekota"
pozdr
czujniczek nie duży koszt, a powiem Ci że kiedyś kupiłem do swojej Audi B3 od poloneza czy fijata 125 i pasował nawet gwintkubi79 pisze:czyli czujnik sproboje wymienicnie mam klimy mam zwykle 1.8 gt
oby to byl ten czujniczek..
dzieki wszystkim za sugestie..
zgadza się, ale widziałem kilka golfów bez klimy które toto za cholerę nie wiem po co ale mialy. Więc trzeba to sprawdzić. U mnie to byl pierwszy problem po zakupie auta i niełatwo doszedłem o co chodzi. Wtedy odłączyłem tą wtyczkę od sterownika i jeździłem mając tylko pierwszy bieg wentylatora 4 lata. Ale w tym roku byłem w Chorwacji, autko dostało w dupę na upale w korku przed tunelem na autostradzie i sie trochę przegrzewało. Więc miałem opcje albo podłączyć drugi bieg na krótko pod wyłącznik w chłodnicy, albo przez dołożony przekaźnik, albo naprawić sterownik. Jak pisałem dwa dni zabawy i hula. Na szczęście elementy elekroniczne były sprawne, tylko 2 z trzech przekaźników musiałm przezwoić.miś fazi pisze:PAWEŁ MAREK zgadza sie ale to wszystko jest robione pod klime
u mnie natomiast są przekaźniki zarówno na I bieg jak i na II bieg wiatraka wentylatoramiś fazi pisze:mam schematy elektryczne przed sobą różnej maści golfa diesla, benzyny , wiatraki jednobiegowe i dwóbiegowe i nie ma zaden przekaznika , sterowanie jest tylko wyłącznikiem termicznym chłodnicy ,
a na Twoich schematch powiedź mi ile jest i jakiego koloru kable są do tego czujnika na "górnej rurze"miś fazi pisze: a czujnik na górnej rurze jest do podawania impulsu na sterownik w benzynie i wskaznik temperatury albo do przekaznika świec zarowych i wskaznika temperatury w silnikach wysokoprężnych
kurcze ja myślałem o innym czujniku a Ty piszesz o czujnik do wskaźnika na zegarze w desce rozdzielczej ... to się zgadza są takie kable jak napisałeśmiś fazi pisze:jak masz czujnik oporowy to nie ma znaczenia jak sa dwa kable ale jeśli masz czujnik półprzewodnikowy to ma znaczenie , a co do czujników to powinieneś mieć do jednego kable koloru niebiesko-biały i brązowy a do drugiego żółto-czerwony i brązowo-biały czujniki czy są oporowe czy półprzewodnikowe sprawdzisz omomierzem
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 264 gości