[mk3]czyzby grzana byla sonda

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: [mk3]czyzby grzana byla sonda

Post autor: Borys » wt lip 04, 2006 11:43

Marcin GTI pisze:witam
mam jedno krutkie pytanko
czy w golfie mk3 2.0 GTI jest podgrzewana sonda? model z 97 roku 4 przewody bo koles mi muwi ze tak a ja w to watpie jak to jest?
a czemu wątpisz? :chytry: policz sobie przewody do sondy

jesli jest wiecej niz 1 to jest grzana


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » wt lip 04, 2006 11:44

Marcin GTI pisze:mam jedno krutkie pytanko
czy w golfie mk3 2.0 GTI jest podgrzewana sonda? model z 97 roku 4 przewody bo koles mi muwi ze tak a ja w to watpie jak to jest?
Jeżeli do Twojej sondy idą 4 przewody to jest ona podgrzewana.


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Elwis
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: czw sie 24, 2006 10:45
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Kontakt:

Post autor: Elwis » ndz wrz 17, 2006 23:35

Borys, musze kupić też sonde, ma ona 4 przewody i padła mi zaraz po założeniu gazu II generacji. Golfik mój to mk3 z 94r 2.0 8V. Czyli obojęna sonda 4 przewodowa bedzie dobra czy trzeba szukać jakiejś konkretnej???


Mój GTI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=644984#644984



[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/178429.html][img]http://images.spritmonitor.de/178429_3.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn wrz 18, 2006 21:25

Znajdziesz odpowiedznią uniwersalną 4 przewodową za ok stówkę. Lub dedykowaną za 250-450 złotych. Szukalem tydzień temu bo mi nie działała (również 2E silnik), ale okazało się że tylko kabel sygnałowy się urwał. Wypytałem po znajomych mechanikach jak to jest z tymi uniwersalnymi sondami. I o dziwo twierdzą że reklamacje są bardzo rzadkie. To samo powiedzieli mi w zaprzyjaźnionym i dobrym sklepie, że zwroty sa sporadyczne.Więc chyba warto zaryzykować.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Elwis
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: czw sie 24, 2006 10:45
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Kontakt:

Post autor: Elwis » pn wrz 18, 2006 22:01

Paweł Marek, tzn jeżeli mowa o uniewrsalych to ja miałem na myśli boscha tylko ze z inna koncówka. Zastanawia mnie czy bedzie ona Działa jak nalerzy??


Mój GTI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=644984#644984



[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/178429.html][img]http://images.spritmonitor.de/178429_3.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn wrz 18, 2006 22:11

Elwis pisze:Paweł Marek, tzn jeżeli mowa o uniewrsalych to ja miałem na myśli boscha tylko ze z inna koncówka. Zastanawia mnie czy bedzie ona Działa jak nalerzy??
Będzie działać, pod warunkiem że kupisz taką jak ma być bo jest trochę rodzajów sond i nie tylko ilość kabli ma znaczenie. Wtyczkę przelutujesz. Są też już z odpowiednimi wtyczkami ale o wiele droższe. A kupuj w jakimś sensownym sklepie gdzie mają katalogii i odpowiednio sondę dobiorą


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Elwis
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: czw sie 24, 2006 10:45
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Kontakt:

Post autor: Elwis » pn wrz 18, 2006 22:19

Czyli nie tak żę znajdę 4 przewodową i bedzie ok?? A jakie mogły by być objawy nie pasującej sondy??? A właśnie co do lutowania bo na forum każdy pisze żę się nie lutuje kabli!!!!


Mój GTI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=644984#644984



[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/178429.html][img]http://images.spritmonitor.de/178429_3.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn wrz 18, 2006 22:27

Objawy? Słaby silnik, duże spalanie, błędy na VAG-u. Co do lutowania: dla mnie to mit że nie można. Tylko blisko wtyczki a nie sondy bo się lut stopi od gorącego wydechu. Lut ma być porzadny, zapewniam że nie będzie problemow.

[ Dodano: Pon Wrz 18, 2006 10:28 pm ]
Przecież gazownik wlutowywuje się w kabel sygnałowy sondy i nie ma problemu


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Elwis
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: czw sie 24, 2006 10:45
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Kontakt:

Post autor: Elwis » pn wrz 18, 2006 22:30

Na alegro http://allegro.pl/item126815765_sonda_l ... _audi.html znalazłem ją własnie i moje jest równierz 4 przewodowa jak u ciebie tylko wtyczka inna, czy będzie ona pasować??? Pamiętasz numer ze swojej??

Może i fakt z tym lutowaniem, tylko teraz czy np ta z aukcji bedzie podobna do mojej?? Mam instalacje drugiej generacji i tak cały czas samochód dostaje dużą dawkę gazu pali od groma i tak sobie jeździ.


Mój GTI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=644984#644984



[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/178429.html][img]http://images.spritmonitor.de/178429_3.png[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 379 gości