[MK3 1.8 AAM] Nierównomierne przyspieszanie, dławienie się
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: pn sie 14, 2006 21:56
- Lokalizacja: Gniezno/Londyn
[MK3 1.8 AAM] Nierównomierne przyspieszanie, dławienie się
Witajcie.
Proszę o pomoc!!! Przy wciśnięciu gazu mój mk3 delikatnie się dławi, nie przyspiesza płynnie tylko skokami. Ponadto jest dosyć mułowaty (silnik 1,8 AAM - wiem, że nie jest to sprinter, ale bez przesady) - prędkość 150 to max. Mam założoną instalację LPG, ale i na gazie i na benzynie zachowuje się tak samo. Wymieniłem palec, kopułkę i przewody (były już kiepskie) ale to nie pomogło. Czytałem na forum o zapchanym katalizatorze - ale naprawdę nie wiem co to może być. Dziękuję za jakiekolwiek porady - będę próbował wszystkiego.
Proszę o pomoc!!! Przy wciśnięciu gazu mój mk3 delikatnie się dławi, nie przyspiesza płynnie tylko skokami. Ponadto jest dosyć mułowaty (silnik 1,8 AAM - wiem, że nie jest to sprinter, ale bez przesady) - prędkość 150 to max. Mam założoną instalację LPG, ale i na gazie i na benzynie zachowuje się tak samo. Wymieniłem palec, kopułkę i przewody (były już kiepskie) ale to nie pomogło. Czytałem na forum o zapchanym katalizatorze - ale naprawdę nie wiem co to może być. Dziękuję za jakiekolwiek porady - będę próbował wszystkiego.
Ostatnio zmieniony czw paź 05, 2006 20:15 przez maximus999, łącznie zmieniany 1 raz.
- Prince2005
- Ma gadane
- Posty: 229
- Rejestracja: ndz cze 26, 2005 20:42
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Mój AAM jak jest zimny, też nierówno przyspiesza, po rozgrzaniu silnika jest płynnie...
Za to wydaje mi się, że na wysokich obrotach ciągnie słabiej niż kiedyś, ale może to tylko złudzenie.
Jutro jadę wymienić mu główny płyn ustrojowy (olej), filterek, rozrząd i być może filterek paliwa. Jak na nowym oleju też będzie klepał, to od razu szklanki.
Za to wydaje mi się, że na wysokich obrotach ciągnie słabiej niż kiedyś, ale może to tylko złudzenie.
Jutro jadę wymienić mu główny płyn ustrojowy (olej), filterek, rozrząd i być może filterek paliwa. Jak na nowym oleju też będzie klepał, to od razu szklanki.
[img]http://images37.fotosik.pl/111/1d053f09877e28c9.png[/img]
- Prince2005
- Ma gadane
- Posty: 229
- Rejestracja: ndz cze 26, 2005 20:42
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
W tym silniku (AAM) sonda jest w kolektorze wydechowym, więc jakakolwiek dziura w układzie wydechowym nie ma żadnego wpływu na powyższe zachowanie auta. No chyba, że nieszczelność jest między głowicą a kolektorem wydechowym, wtedy sonda bęzie miała złe odczyty.Karlos87 pisze:sprawdź czy nie masz dziurki w układize wydechowym.jeśli masz 2 generacje gazu to sonda może źle badać spaliny przez dziurawy układ wydechowy.
Osobiście stawiam na zapłon.
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: pn sie 14, 2006 21:56
- Lokalizacja: Gniezno/Londyn
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 188 gości