[MK3] Głośna praca silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3] Głośna praca silnika
Mam silnik 1,8 ABS i juz mnie denerwuje ten chałas podczas jego pracy. Przy obrotach powyzej 3000 hasał jest makabryczny, przynajmniej tak mi sie wydaje, jechałem ostatnio MK2 to nawet jka miał ponad 4000 to był cichszy od mojego. Nie mam w golfie maty pod maską czy to przyczyna głosnej pracy? Co moge jeszcze zrobić, żeby był cichszy? Widziałem na allegro osłony na silnik: http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=126864596. Czy to coś pomoże? jak to sie montuje, moze ktos ma cos takiego?
Golfik sprzedany pierwszemu klientowi :) Czyżby za niska cena?
-
- Ma gadane
- Posty: 204
- Rejestracja: śr kwie 20, 2005 08:40
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Siamanko
Mam tak samo. Jakiś czas temu wymieniłem ostatni tłumik ale i tak jast za głośno. Nie wydaje mi sie, że jest to normalne. Jadąc MKIII moich znajomych (TD, TDI) lub ojca (1,6 ABU) jest nieporównywalnie ciszej. Podejrzewam jakąś nieszczelność na łączeniu któregoś z elementów wydechu. Będe musiał chyba go dobrze osłuchać od spodu. Tyle że na wolnych obrotach chodzi całkiem cicho. A może ktoś sie uporał z taką usterką?
Mam tak samo. Jakiś czas temu wymieniłem ostatni tłumik ale i tak jast za głośno. Nie wydaje mi sie, że jest to normalne. Jadąc MKIII moich znajomych (TD, TDI) lub ojca (1,6 ABU) jest nieporównywalnie ciszej. Podejrzewam jakąś nieszczelność na łączeniu któregoś z elementów wydechu. Będe musiał chyba go dobrze osłuchać od spodu. Tyle że na wolnych obrotach chodzi całkiem cicho. A może ktoś sie uporał z taką usterką?
Jesteś pewien że od silnika??? MOże jednak coś z wydechem zaczyna się dziać - brat ma ABS i nie zauważyłem aby hałasował. Zobacz no plecionke za silnikiem może już jest na wykończeniurav0910 pisze: Przy obrotach powyzej 3000 hasał jest makabryczny
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
Ale gdzie zacznie syczec? w układzie wydechowym? Mi sie wydaje, że to nie hałasuje wydech a z silnika to dochodzi.andy94 pisze:Przytkaj rurę (jak jest zimny to możesz nawet ręką). Jeśli jest nieszczelny za moment zacznie syczeć. No chyba że masz dziurę jak pięść.maryjan112 pisze:Tyle że na wolnych obrotach chodzi całkiem cicho.
Golfik sprzedany pierwszemu klientowi :) Czyżby za niska cena?
jak bardziej z silnika ci ten chalas dochodzi to prawdopodobnie wywialo ci uszczelke miedzy glowica a kolektorem wydechowym a jak nie to plecionka ktora jest zaraz za kolektorem wydechowym jesli wymieniales tlumik koncowy na jakis noname za 80 zlotych to sie nie dziwie ze jest glosny ogolnie trzeba sprawdzic wszystkie uszczelki ukladu wydechowego to podstawa zniwelowania chalasu podjechac na kanal i powykrecac
uszczelki nie sa drogie a sama przyjemnosc porobic cos przy goferku
uszczelki nie sa drogie a sama przyjemnosc porobic cos przy goferku
Vw Golf III 1.8 GL ABS
Słuszna uwagaaphex pisze:jak bardziej z silnika ci ten chalas dochodzi to prawdopodobnie wywialo ci uszczelke miedzy glowica a kolektorem wydechowym
O plecionce też pisałem
Przed i po było tak samo??rav0910 pisze:plecionke miałem niedawno wymienianą
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
Tzn plecionke wymieniałem tą przed katalizatorem zaraz, nie wiem czy jest jakaś inna jeszcze...Adamtd pisze:Przed i po było tak samo??
Silnik hałasuje tak konkretnie dopiero po 3000 obrotów, nie ma wogóle mowy abym depnał bardzioej niz 3800 bo hałas nie do zniesienia.
Golfik sprzedany pierwszemu klientowi :) Czyżby za niska cena?
No i pompa wody do tego - mnie się wydaje że zapodanie głowy do komory silnika (tylko niech Cię nie wciągnie ) bardzo pomoże zlokalizować rejon hałasu, a potem znajdziemy co to dokładnieTAZ pisze:Proponuję obejrzeć łożyska alterantora i napinacz paska rozrządu.
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 327 gości