MK3 problem z tarczami hamulcowymi

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

martinez76
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: sob kwie 08, 2006 23:06
Lokalizacja: warszawa

Post autor: martinez76 » ndz wrz 17, 2006 19:43

-one- pisze:Witam,
proponuję byś dokładnie przyjżał się tyłowi, gdyż moim zdaniem tam należy szukać przyczyny deformacji tarcz przednich.
W momencie kiepskiego działania tyłu przednie koła przejmują całą pracę hamowania auta.W praktyce jest to prawie niezauważalne, ba nawet rolki hamulcowe tego nie wykryją dopiero test na płytach wykrywa taką usterkę.
efektem zbyt dużej różnicy sił hamowania pomiędzy osiami (przy jednakowym ciśnieniu w układzie) jest zbyt intensywne nagrzewanie się elementów ciernych co powoduje opisaną przez Ciebie przypadłość.
Pozdro...
a korektor sily hamowania ma tu znaczenie?



-one-
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: ndz paź 23, 2005 22:12
Lokalizacja: W-wa

Post autor: -one- » ndz wrz 17, 2006 21:37

Jak najbardziej- szczególnie gdy autko wiekowe, tylko bardzo trudno to prawidłowo wyregulować :cry:


143@318 / 170@384 by Diagtronik

martinez76
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: sob kwie 08, 2006 23:06
Lokalizacja: warszawa

Post autor: martinez76 » ndz wrz 17, 2006 22:00

-one- pisze:Jak najbardziej- szczególnie gdy autko wiekowe, tylko bardzo trudno to prawidłowo wyregulować :cry:
myslalem o wymianie korektora



-one-
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: ndz paź 23, 2005 22:12
Lokalizacja: W-wa

Post autor: -one- » ndz wrz 17, 2006 22:20

martinez76 pisze:myslalem o wymianie korektora
a jaką masz gwarancję że zrobi prawidłową korekcję?
-bębny,szczęki,sprężynki,cylindertki masz nowe? ori?
-zawias też nowy? ori?
przecież do takich nastawów jest wyregulowany korektor.
NIEREALNE!!!!!!!!!


143@318 / 170@384 by Diagtronik

martinez76
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: sob kwie 08, 2006 23:06
Lokalizacja: warszawa

Post autor: martinez76 » ndz wrz 17, 2006 22:29

-one- pisze:
martinez76 pisze:myslalem o wymianie korektora
a jaką masz gwarancję że zrobi prawidłową korekcję?
-bębny,szczęki,sprężynki,cylindertki masz nowe? ori?
-zawias też nowy? ori?
przecież do takich nastawów jest wyregulowany korektor.
NIEREALNE!!!!!!!!!
nie znam sie na tym, myslalem ze to czesc jak kazda inna, wymieniam i dziala.

[ Dodano: 17 Wrz 2006 22:30 ]
a moze wyrzucic ten korektor?



-one-
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: ndz paź 23, 2005 22:12
Lokalizacja: W-wa

Post autor: -one- » ndz wrz 17, 2006 22:50

martinez76 pisze:a moze wyrzucic ten korektor?
możesz spróbować ale pamiętaj że całą odpowiedzialnośc za prowadzenie auta przejmuje ABS.
Przy dohamowywaniach w zakrętach lub łukach może zarzucać , a wierz mi że nie jest to przyjemne ani bezpieczne(można się tak bawić ale od tego jest ręczny a nie zasadniczy).


143@318 / 170@384 by Diagtronik

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 478 gości