[mk3] biały osad na korku wlewu oleju???
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 70
- Rejestracja: pt cze 09, 2006 12:31
- Lokalizacja: Polska (Chojnice)
[mk3] biały osad na korku wlewu oleju???
Witam...
Znalazłem jakiś temat, w którym pisał ktoś o białym nalocie na korku wlewu oleju. Niestety nikt nie wytłumaczył co jest tego powodem. Jeżeli ktoś wie co to znaczy to prosze o opinię.
Z poważaniem... Pozdrawiam.
Znalazłem jakiś temat, w którym pisał ktoś o białym nalocie na korku wlewu oleju. Niestety nikt nie wytłumaczył co jest tego powodem. Jeżeli ktoś wie co to znaczy to prosze o opinię.
Z poważaniem... Pozdrawiam.
najczęściej jest to płyn chłodniczy wymieszany z olejem. Może to być skutek skraplania sięwody w niskich temp., lub uszkodzenia uszczelki pod głowicązimny_bastek pisze:Znalazłem jakiś temat, w którym pisał ktoś o białym nalocie na korku wlewu oleju. Niestety nikt nie wytłumaczył co jest tego powodem. Jeżeli ktoś wie co to znaczy to prosze o opinię.
- Sławekvwgolf
- Mały gagatek
- Posty: 58
- Rejestracja: ndz sie 20, 2006 23:06
- Lokalizacja: Prudnik
- Kontakt:
powód prawidłowy, ale to nie jest kwestia niskiej temperatury oleju - zimny też ma normalny kolor, ale właśnie wody, która powstaje z wilgotnego powietrza, i nie jest w stanie odparować przy krótkich odcinkach.Sławekvwgolf pisze:A ja słyszałem że tak się dzieje gdzy auto jeźdźi krótke trasy i olej nie nabiera odpowiedniej temperatury.
Po prostu woda się skrapla w silniku a przy wyższej temperaturze jak już silnik pracuje to mgła olejowa miesza się z parą i robi się taki majonez latem tego niema ponieważ z zasady jest wtedy dość suche powietrze ale jak popada kilka dni to już znów widać osad Nic na to się nie poradzi jak jeżdzi się mało to się ma biało (na korku)
Witam ! trafiliscie w sedno to jest ta własnie woda, ale nie ma się czym przejmować ja już sasówam tak nie jeden rok i nic sie nie dzieje. Dobrym rozwiązaniem jest kupienie sobie korka od naszego starego podcziwego Żuka pasuje idealnie i posiada siateczkę dzieki której para bedzie sobie ulatywać w niebiosa.
Niech Golf bedzie z Tobą :)
Posiadam kabelek + VAG w razie czego pomogę. Pisać !!!!
Specjalista w 1.6 SR - AKL- :)
Posiadam kabelek + VAG w razie czego pomogę. Pisać !!!!
Specjalista w 1.6 SR - AKL- :)
Dokładnie TAKbodzio_j pisze:dlatego bo nei chodzi o obroty, ale o temperaturę. Auto można perzegonić, alr to musi być dłuższy odcinek.vw_vandal pisze:Kand, a dla czego tak sądzisz??
Podobnie rzecz ma się z benzyną. Jeżdżąc krotkie odcinki zimą, niespalona dostaje się do oleju i powoduje jego rozrzedzenie, spadek ciśnienia.
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
Ale chłopaki ja po przejechaniu 3 km mam zagrzaną furę. Widziałem taki majonez ale u mojego dziadka, który biegi zmieniał chyba przy 1800 obrotów. Mechanik mu powiedział, żeby biego zmieniał po 3 tyś. i nie będzie tego. Póżniej doradziłem to sąsiadce która przy 70 miała już piaty bieg. Powiedziałem jej, żeby bieg zmieniała przy 3 tyś, a jak chce jeździć 40 to na 4 biegu. I już nie ma majonezu.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
witam.. powodem takiego osadu(masla) jest niedogrzanie silnika co w rezultacie daje niedogrzanie oleju przyczyna moga byc jazda na krutkich odcinkach wowczas z oleju wutraca sie woda i aje efekt maselka na korku ....proponuje przegonic autko na wiekszym odcinku i problem zniknie, zmniejszy sie zuzycie paliwa itp.
pozdrawiam!!!
pozdrawiam!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 232 gości