[MKIII] Wciaga olej - czy to pierscienie, uszczelka?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MKIII] Wciaga olej - czy to pierscienie, uszczelka?
Mój Golfik MKIII 1.9 GTD praktycznie z dnia na dzień zaczął palić 1 litr oleju na.... 100 km (sto km). Wymieniłem uszczelniacze zaworowe (nic to nie dało). Kopci praktycznie cały czas (na jałowym biegu też) na niebiesko. We wtorek wstawiam samochód do warsztatu. Jednak trochę się denerwuje, że mi powiedzą, że się nie nadaje do naprawy.
A jakie jest Wasze zdanie? Czy to pierścienie? Uszczelka pod głowicą? Co najczęściej pada?
A jakie jest Wasze zdanie? Czy to pierścienie? Uszczelka pod głowicą? Co najczęściej pada?
Ostatnio zmieniony wt wrz 12, 2006 18:07 przez untaztood, łącznie zmieniany 2 razy.
wariant najszczęśliwszy to myśle że uszczelka pod głowicą ale o płynie chłodniczym nic nie wspomniałeś a kanały są blisko i czesto gęsto olej też znajduje się w płynie.
jeśli poszły pierścienie to dobrze by było wymieniając je zmierzyć tłoki czy są okrągłe jak nie to wymienić razem z pierścieniami i szlifnąć a to już spore koszty
jeśli poszły pierścienie to dobrze by było wymieniając je zmierzyć tłoki czy są okrągłe jak nie to wymienić razem z pierścieniami i szlifnąć a to już spore koszty
Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V
Mówicie, że remont murowany?
Otóż powiem Wam coś gorszego...
Rozebrał mi dziś mechanik głowicę i się okazało najgorsze... Pierścieni nie ma wogóle (!) jeden tłok do wymiany. Głowica do spawania i do planowania. Mówił coś jeszcze, ale już wolałem go nie słuchać, wieczorem ma zadzwonić i mnie podliczyć i powiedzieć, czy nie lepiej wstawić inny silnik...
K-A-P-L-I-C-A.
Otóż powiem Wam coś gorszego...
Rozebrał mi dziś mechanik głowicę i się okazało najgorsze... Pierścieni nie ma wogóle (!) jeden tłok do wymiany. Głowica do spawania i do planowania. Mówił coś jeszcze, ale już wolałem go nie słuchać, wieczorem ma zadzwonić i mnie podliczyć i powiedzieć, czy nie lepiej wstawić inny silnik...
K-A-P-L-I-C-A.
Remont to koszt jakiś 4000 zł niestety. Praktycznie wszystko jest do wymiany. Od tłoków, po głowicę, bo jest tak popękana, że ciężko ją spawać.
Wg mechanika samochód ma przebieg ponad 500 tyś km. A na liczniku mam 201 :/
Niestety pozostaje mi kupno nowego silnika. I teraz pytanie. Czy musi to być koniecznie też AAZ? Ssanie mam ręczne. A co będzie jak kupie z auto?
Czy lepiej TD, czy D ?
Wg mechanika samochód ma przebieg ponad 500 tyś km. A na liczniku mam 201 :/
Niestety pozostaje mi kupno nowego silnika. I teraz pytanie. Czy musi to być koniecznie też AAZ? Ssanie mam ręczne. A co będzie jak kupie z auto?
Czy lepiej TD, czy D ?
Można sprawdzić nawet silnik wyjęty z auta. Nie ma z tym najmniejszego problemu. Wieszałem kiedyś silnik na łańcuchach. Zasilanie paliwem wężykiem z butelki, akumulator i zapala.miś fazi pisze:przecie jak kupisz inny silnik to skąd będziesz wiedział w jakim jest stanie a jak zrobisz ten dla siebie to będziesz wiedział co masz a remont nie będzie moze taki drogi
- Łyskacz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
moim zdaniem zwykły Diesel...untaztood pisze:Czy lepiej TD, czy D
Stryjek ma mk2 1,6 D i smiga nim juz niewiem ile czasu.... Wcześniej miał TD i mu sie posypał. Oczywiście zwykły D jest troche mułowaty ale nie wysilony.\
Pozdro
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 297 gości