Katalizator w mk2 1.8rp - można go wywalić?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » czw lut 17, 2005 23:06

też na to licze, ale narazie chyba nikt nic nie powie, ciekawe czemu. kto to robiłi z doświadczenia moze powiedzieć jak jest? jest głosniej? pali wiecej czy mniej? jak silnik pracuje? jak sie zbiera?


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
McKozi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: czw lut 10, 2005 20:21
Lokalizacja: Pyskowice
Kontakt:

Post autor: McKozi » czw lut 17, 2005 23:28

wiec

Dzisiaj wywalilem kata 1,8 RP zamiast kata wstawilem rure o dlugosci 52cm 50mm moje wrarzena sa take ze jest lekko glosniejszy przy wyszych obriotach moim zdaniem lepiej sie wkreca ale nie moglem go przetestowac tak dokladnie na drorze poniewarz za oknem zima sami widzicie ale na moj gust ma delikatnie lepszy dol silnik pracuje jakby zwawiej i daje basowy pomruk nawet moja zona powiedziala ze chodzi jakos inaczej jak przedtem a co do osiagow to trzeba poczekac na suchy asfalt wdlug mnie warto wywalic kata lecz nie wysypac tak jak we wczesniejszych postach bo tak ma moj kumpel w pasacie 2,0 ale u niego jest taki dzwiek jakby dzwonek jak go przegazuje poprostu dac rurke i pospra3wie koszt takiej operacji hhhmm mnie to kosztowalo 30 pln a robota moja wiec nic nie kosztuje

powodzenia
jesli ktos ma wlasne doswiadczenia to chetnie pocztam


Golf II Fire&Ice 1,8 RP

Awatar użytkownika
pw524
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 304
Rejestracja: pt lut 18, 2005 17:22
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: pw524 » pt lut 18, 2005 17:45

Mam MkII 18 RP bez kata polecam rurę wmiejsce puchy bo dzwoni reszta bez zmian. Policja i stacja kontroli nie wnika.



Awatar użytkownika
pw524
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 304
Rejestracja: pt lut 18, 2005 17:22
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: pw524 » pt lut 18, 2005 17:52

Zapomniałem dodać koniecznie wywalić po 100.000 km to tylko zapychacz dawno przestał sprłniać swoje zadanie



Awatar użytkownika
Norbert
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: ndz paź 17, 2004 23:10
Lokalizacja: Luboń
Kontakt:

Post autor: Norbert » pt lut 18, 2005 22:56

pw524 pisze:Zapomniałem dodać koniecznie wywalić po 100.000 km to tylko zapychacz dawno przestał sprłniać swoje zadanie
Kat po 80 000 km już się nadaje do wymiany - bądź wywalenia. Sęk w tym , żę jak nei wiem kiedy niemiec go wymieniał...
Trochę mnie przeraża wzrost głośności....



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » pt lut 18, 2005 23:58

Dzisiaj wyczyscilem kata w moim RP, a w zasadzie resztki tego co z niego zostalo.
Zostawilem stara puche, nawet rury nie wspawywalem - uznalem ze troche za zimno jak na zbawe - no a co do glosnosci to moim zdaniem jest CIUT glosniejszy i lepiej sie na obroty wkreca - jezdzic jeszcze konkretnie nie jezdzilem bo na letnich gumach po sniegu to sie mozna najwyzej slizgac :)

PS. Jutro przyjezdza po niego kupiec wiec mam nadzieje ze bedzie OK :)


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » sob lut 19, 2005 00:45

norekm pisze:
pw524 pisze:Zapomniałem dodać koniecznie wywalić po 100.000 km to tylko zapychacz dawno przestał sprłniać swoje zadanie
Kat po 80 000 km już się nadaje do wymiany - bądź wywalenia. Sęk w tym , żę jak nei wiem kiedy niemiec go wymieniał...
Trochę mnie przeraża wzrost głośności....
mam dokłądnie ten sam problem, a przeglad w naszej polskiej stacji diagnostycznej na spalanie przeszed bez problemu.

wiec niewiem w jakim on tam jest stanie:|


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
Pzwmichu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: śr paź 13, 2004 21:38
Lokalizacja: Gozdnica
Kontakt:

Post autor: Pzwmichu » sob lut 19, 2005 11:10

Ja już jeżdżę ponad trzy lata bez kata, pamietam, że po wywaleniu i wstawieniu strumienicy zaczął mniej palić i zrobił się bardziej dynamiczny.
Także RP-kowi wywalenie kata wyraźnie pomaga. :D:D:D


GOLF 1.8 RP 90r. full wypass.

Awatar użytkownika
Norbert
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: ndz paź 17, 2004 23:10
Lokalizacja: Luboń
Kontakt:

Post autor: Norbert » sob lut 19, 2005 16:54

Pzwmichu pisze:Ja już jeżdżę ponad trzy lata bez kata, pamietam, że po wywaleniu i wstawieniu strumienicy zaczął mniej palić i zrobił się bardziej dynamiczny.
Także RP-kowi wywalenie kata wyraźnie pomaga. :D:D:D
Wstawiłeś rurę - czy wywaliłeś tylko środek kata?
Jak z głośnością?
Pzdr



Awatar użytkownika
pw524
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 304
Rejestracja: pt lut 18, 2005 17:22
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: pw524 » sob lut 19, 2005 17:40

Wzrost głośności nie jest taki straszny



Awatar użytkownika
Pzwmichu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: śr paź 13, 2004 21:38
Lokalizacja: Gozdnica
Kontakt:

Post autor: Pzwmichu » sob lut 19, 2005 18:13

norekm pisze:
Pzwmichu pisze:Ja już jeżdżę ponad trzy lata bez kata, pamietam, że po wywaleniu i wstawieniu strumienicy zaczął mniej palić i zrobił się bardziej dynamiczny.
Także RP-kowi wywalenie kata wyraźnie pomaga. :D:D:D
Wstawiłeś rurę - czy wywaliłeś tylko środek kata?
Jak z głośnością?
Pzdr
Robiłem to w warsztacie tłumikowym. Wywalili mi kata i wstawili jakiś zastępczy tłumik (strumienice). I od razu lepiej.


GOLF 1.8 RP 90r. full wypass.

Awatar użytkownika
Panek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: wt paź 12, 2004 13:41
Lokalizacja: Łomianki/Wawa/Slupsk

Post autor: Panek » sob lut 19, 2005 19:17

w poprzednim autku wywalilem kata bo mi sie tak przytkal ze spaliny sadzily juz kolektorem ssacym na zimnym silniku,po wywaleniu tego ustrojstwa zrobila sie rakieta z autka,z tym ze puszka po kacie zmienila sie w puszke rezonansowa wiec wywalilem obudowe na rure ,z kompem problemow nie mialem /a byla to zawansowana bestia reagowala natychmiast jak zatankowalem fatalne paliwo komunikatami na wyswietlaczu/ co dalej bylo niewiem bo auto sprzedalem 3 mies po tej modyfikacji. /GMC 4,5litra/


..::!!!!najlepsza muzyka to ryk silnika!!!!::..

Awatar użytkownika
Norbert
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: ndz paź 17, 2004 23:10
Lokalizacja: Luboń
Kontakt:

Post autor: Norbert » ndz lut 20, 2005 16:28

pw524 pisze:Wzrost głośności nie jest taki straszny
Ale jest wyraźnie większy, czy tylko wrażliwe ucho to wychwyci?



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » ndz lut 20, 2005 21:48

a jakby wywalic wnetrznosci kata i wstawic w jego srodek rurke moze nie bylby glosniejszy ??



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 349 gości