golf III silnik chodzi nierowno

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » śr wrz 13, 2006 17:14

lasot pisze:No jak to? To znaczy że pod gaźnikiem wogóle nie masz silniczka krokowego????
mam 2 silniczki krokowe. Jeden jest zalozony na gaz i niemam gaznika tylko wtrysk.

[ Dodano: 13 Wrz 2006 17:15 ]
zauwazylem tez ze jak chodzi nierowno to tez dodatkowo cos syczy


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » śr wrz 13, 2006 17:46

-pawlo111 pisze:mam 2 silniczki krokowe
?????? - to jest moje zdanie w tym temacie. No to może napiszesz co robi po kolei każdy z nich bo nie pojmuję zabardzo.
Normalnie masz jeden silnik krokowy pracujący obojętnie czy jeździsz na gazie, na benzynie czy innym wynalazku, bo on reguluje dopływ powietrza.


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

kamil_1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr sie 30, 2006 13:30
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: kamil_1 » śr wrz 13, 2006 19:56

Obstawiam ten króciec o którym pisałem na 100%, też syczało!

SPRAWDZIŁEŚ JUŻ TO???

kształt prostokąta o bokach 15x10cm i grubości około2-3cm, montowany na szpilkach do kolewktora ssącego. Rozbież to zaczynając od samej góry (3 śruby) potem na pierścieniu od gazu masz 4 śruby a następnie trzeba odkręcić od dołu od kolektora wydechowego.

koszt: około 120zł



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » śr wrz 13, 2006 21:33

Adamtd pisze:No to może napiszesz co robi po kolei każdy z nich bo nie pojmuję zabardzo.
Aha - już jestem na tropie :grin: - bo myślałem że masz pierwsza generacje


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » śr wrz 13, 2006 22:58

Adamtd pisze:Normalnie masz jeden silnik krokowy pracujący obojętnie czy jeździsz na gazie, na benzynie czy innym wynalazku, bo on reguluje dopływ powietrza.
no mam przy wezu doprowadzajacym gaz taki 2 silniczek

[ Dodano: 18 Wrz 2006 11:06 ]
kamil_1 pisze:mam 1.4, sprawdź gumę/uszczelkę/króciec tuż przed kolektorem ssącym - u mnie partacze od gazu to rozwalili bo za mocno dokręcili śruby i rozwaliło tą gumę!!!
wyciagnolem ta gume. W srodku na laczeniu ma takie wzerki i dzisiaj zamawiam nowa. Zobaczymy czy pomoze


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

kamil_1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr sie 30, 2006 13:30
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: kamil_1 » ndz gru 17, 2006 00:02

Zawsze warto pamiętać o tak banalnym zabiegu jak wymiana filtra powietrza, świec, kabli. Też może pomóc. I na tych elementach nie oszczędzamy bo to potem zbyt dużo kosztuję (nerwów i PLNów).



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 336 gości