[mk4] Miga kontrolka silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Kolec
- Mały gagatek
- Posty: 93
- Rejestracja: pn cze 19, 2006 16:08
- Lokalizacja: Rzeszów
- Auto: VW Golf 7.5 150KM
[mk4] Miga kontrolka silnika
Witam!
Pojawił mi się taki problem - rano (duża wilgotność bo samochody mokre - rosa) - zapalił bez problemu, ale zaczął strasznie szarpać (chodził jak traktor) i zaświeciła się lampka z osymbolem silnika (miga). Zgasiłe, zapaliłem i to samo. Zostawiłem go pod blokiem
Co to moze być? Co oznacza ta kontrolka? Można z tym jechać - dojechać do jakiegoś serwisu?
Pojawił mi się taki problem - rano (duża wilgotność bo samochody mokre - rosa) - zapalił bez problemu, ale zaczął strasznie szarpać (chodził jak traktor) i zaświeciła się lampka z osymbolem silnika (miga). Zgasiłe, zapaliłem i to samo. Zostawiłem go pod blokiem
Co to moze być? Co oznacza ta kontrolka? Można z tym jechać - dojechać do jakiegoś serwisu?
- harrygo1
- Gadatliwa bestia
- Posty: 719
- Rejestracja: sob mar 04, 2006 01:45
- Lokalizacja: Chełmno
- Kontakt:
Moim zdaniem masz już w złym stanie przewody wysokiego napięcia i po osiadnięciu rosy
na nich mają przebicie, następnym powodem moze byc kopułka rozdzielacza zaplonu.
Sprubuj powycierać przewody , wysuszyć a jak bedzie się paliła kontrola odłącz akumulator na minute wykasuje to usterke z pamięci komputera
na nich mają przebicie, następnym powodem moze byc kopułka rozdzielacza zaplonu.
Sprubuj powycierać przewody , wysuszyć a jak bedzie się paliła kontrola odłącz akumulator na minute wykasuje to usterke z pamięci komputera
Oznacza że OBD wykryło usterkę i należy podpiąć się do kompa w celu odczytania błeduKolec pisze:Co oznacza ta kontrolka?
Teoria mówi - "po zaświeceniu się kontrolki check engine udaj się do najbliższej stacji obsługi"Kolec pisze: Można z tym jechać - dojechać do jakiegoś serwisu?
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Mnie się też wydaje że mogą to być przewody zapłonowe. Tylko jedno mnie zastanawia, to że wyświetla się check engine. Objaw jakby pdpalił na 3 cylindrach, ale czy to by się zapisało jako bląd? spróbuj jeszcze odpalić, dodać lekko gazu, jeśli zapalił na 3 cylindrach, to powinno przestać po chwili. Jeśli nie, to może być cokolwiek dlatego najlepiej podłączyć do VAGa
- Kolec
- Mały gagatek
- Posty: 93
- Rejestracja: pn cze 19, 2006 16:08
- Lokalizacja: Rzeszów
- Auto: VW Golf 7.5 150KM
Macie rację - byłem wczoraj w warsztacie - podpieli komputer i wyszło: uszkodzona cewka na 2 cylindrze. Wymieniłem. Koszt cewki 130 + robocizna 90
PS. Na przyszłość też gość mnie uprzedzał, żeby jak najszybciej (ale delikatnie z gazem) dojechać do jakiegoś mechanika, bo świeca w 2 cylindrze była ewidentnie mokra i pewnie dopalało paliwo w katalizatorze, co grozi uszkodzeniem
PS. Na przyszłość też gość mnie uprzedzał, żeby jak najszybciej (ale delikatnie z gazem) dojechać do jakiegoś mechanika, bo świeca w 2 cylindrze była ewidentnie mokra i pewnie dopalało paliwo w katalizatorze, co grozi uszkodzeniem
eee, loozik ten silnik w momęcie wykrycia braku zapłonu na..
cewce odcina dopływ paliwa do konkretnego cylindra. przerabiałem już 2 cewki. w przypadku jednej musiałem przejechać 200km do najbliższego warsztatu. nic się nie stało.
a ta kontrolka to nie kontrolka silnika "EPC" tylko kontrolka "spalin", jak się zaświeci EPC to chyba większe problemy się szykują.
pzdr
a ta kontrolka to nie kontrolka silnika "EPC" tylko kontrolka "spalin", jak się zaświeci EPC to chyba większe problemy się szykują.
pzdr
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 238 gości