[MK3] Przecięta osłona gumowa drążka kierowniczego.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

raf2234
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: pt paź 07, 2005 15:20
Lokalizacja: Wieruszów

[MK3] Przecięta osłona gumowa drążka kierowniczego.

Post autor: raf2234 » ndz wrz 10, 2006 21:59

Witam.
Mam przecietą osłone gumową na przekładni kierowniczej. Wygląda to jak cięcie "technologiczne" - bo sie komuś nie chciało sie odkrecać końcówki drążka przy zakładaniu gumy. W każdym razie w przekładni jest syf (smar+piach). Na razie to zakleiłem prowizorycznie bandażem+silikon. Da sie przekładnie wyczyścić bez demontażu z samochodu? I czy jezdzenie z takim felerem - poza zapewne skróceniem żywota przekładni - może grozić jakimś niebezpieczeństwem.

W tej chwili jakiś niepokojących objawów pracy układu kierowniczego nie ma. Układ kierowniczy ze wspomaganiem.



Awatar użytkownika
red
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pt paź 22, 2004 21:53
Lokalizacja: Ciechanowiec
Kontakt:

Post autor: red » ndz wrz 10, 2006 22:40

po mojemu rozebrać, umyć i złożyć nową osłonę
żadna filozofia tylko trzeba sobie zaznazyć na drążku gdzie była końcówka mniej więcej
a potem jak kiera nie stoi tak jak wcześniej to zbieżność ustawić
i to na tyle
pzdr
red



Awatar użytkownika
harrygo1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 719
Rejestracja: sob mar 04, 2006 01:45
Lokalizacja: Chełmno
Kontakt:

Post autor: harrygo1 » ndz wrz 10, 2006 22:43

Dmuchaj na zimne demontuj i wymieniaj ta gume bo przekładnia kosztuje o wiele wiecej
i nigdy nie wiadomo jak kupisz w jakim stanie będzie(mowa o używanej).



raf2234
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: pt paź 07, 2005 15:20
Lokalizacja: Wieruszów

Post autor: raf2234 » pn wrz 11, 2006 09:01

No ta guma to wyglada na przecietą spacjalnie, wiec taki stan jest co najmniej od roku - jak kupiłem samochód. Ten brud rozszedł sie pewnie po całej przekładni. Spróbuje umyc i nasmarowac przekładnie od strony tej gumy. Przy okazji wymienie końcówke drążka. Bedzie na zaś.
Jakiś specjalny smar jest do przekładni? Czy wystarczy zwykły np. ŁT4?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 386 gości