jak ustawic kierownice VW III?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
jak ustawic kierownice VW III?
Witam, chcialbym ustawic rowno kierownice bo jak jade prosto to jest troche skrecona w lewo, troche mi nie wygodnie. Moze ktos kiedys zdejmowal i da sie jakos ja przesunac na rowno. . Bardzo dzieki za odpowiedz.
wystarczy poszukać na forum.....i już. Co prawda główny temat jest trochę inny ale zahacza o Twój problem.
http://vwgolf.pl/porady/poducha/
nie musisz zdejmować obudowy kierownicy.
http://vwgolf.pl/porady/poducha/
nie musisz zdejmować obudowy kierownicy.
no niekoniecznie zbiezność. ja sobie zbiezność ustawiałem i pózniej i tak musiałem sobie kiere o ząbek na wielowpóście przestawić bo troszke było krzywo. ale jak ci fury nieściąga jedzie prosto i opon nietnie to niema sęsu ustawiać zbieznośći by kiera była prosto. wystarczy przestawić i wszystko będzie dobrze. a tą obubowe klaksonu musisz zdecudowanie ale pamiętaj równomiernie podnieśc do góry i tam będzie śruba. odkręcasz przestawiasz i problem z głowy. pozdro
No wlasnie i ja mam przesunieta kierownice. Zaczelem grzebac, ale tak mysle ze sama sie nie przekrecila tylko pewnie zbieznosc zle jest ustawiona. Druga sprawa jest taka ze nie moge sie przybrac aby pojechac i ja ustwawic
A jesli kierownica czasami drży i sciaga fure na jedna strone to przyczyna moze tkwic w owej zbieznosci??
A jesli kierownica czasami drży i sciaga fure na jedna strone to przyczyna moze tkwic w owej zbieznosci??
Kurde kto pozwolil robic fotki w moim golfiku??Mario-123 pisze:http://vwgolf.pl/porady/poducha/
Identyko radio, tylko moj ma niebieski kokpit
a ile kosztuje ustawienie zbieznosci? mniejwiecej. POza tym jak mnie sciaga w lewo i kierownica jest w lewo przesunieta to ustawienie zbieznosci nie wyoristuje tego, bede musial i tak rozkrecic. Tylko jak sie zdejmuje tenm klakson>? Moze wie ktos to dzieki za porade. Przypominam golf 3. Thx, zbieznosc bede musial tez zrobic.
Temat stary, ale nie mogę znaleźć odpowiedzi na forum na jeden problem...Mianowicie po takiej właśnie regulacji kierownicy na drugi dzień zaczęła wibrować na wolnych obrotach Gdy przytrzymam delikatnie ręką to przestaje, gdy się dobrze rozgrzeje silnik i podskoczą obroty to też rzadziej drży...Silnik to zwykły 1.9d wolnossący i słyszałem że od nich przechodzi więcej drgań...ale tak nie było dopóki się nie wziąłem za regulację. Czy ktoś wie co się mogło poluzować? Mo jakaś tuleja czy coś? Dodam, że by odkręcić tą nakrętkę musiałem użyć sporej siły i może coś się naruszyło przy kolumnie. Czytałem na forum, że mieli już niektórzy takie objawy ale nie bardzo wiedzieli co zrobić z tym fantem. Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi. Pozdrawiam serdecznie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 533 gości