[MK2 1.3] Chrobocze przy maksymalnych skrętach

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

clip7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: czw mar 02, 2006 00:22
Lokalizacja: Szczecin

[MK2 1.3] Chrobocze przy maksymalnych skrętach

Post autor: clip7 » pt wrz 08, 2006 20:17

G2 1,3 benzyna, wtrysk 1991 a silnik '88. Skręxając maksymalnie w prawo lub w lewo i jednocześnie jadąc, słychać chrobotanie, gdzieś z przodu. Czy to przegub? Jak sprawdzić czy prawy czy lewy, wewnętrzny czy zewnętrzny?
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt wrz 08, 2006 23:00 przez clip7, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Arczi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: wt sty 18, 2005 21:09
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Post autor: Arczi » pt wrz 08, 2006 20:19

Mam to samo tez mi chrobocze tak jakby strzela i tez mi sie zdaje ze to przegłub



adamg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 17:50
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: adamg » pt wrz 08, 2006 21:04

na pewno przegub zewnętrzny



Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Re: Chrobocze przy maksymalnych skrętach

Post autor: Razal » pt wrz 08, 2006 21:51

clip7 pisze:G2 1,3 benzyna, wtrysk 1991 a silnik '88. Skręxając maksymalnie w prawo lub w lewo i jednocześnie jadąc, słychać chrobotanie, gdzieś z przodu. Czy to przegub? Jak sprawdzić czy prawy czy lewy, wewnętrzny czy zewnętrzny?
pozdrawiam
Miałem to samo - przegub zewnętrzny - sprawdzić możesz osłone czy nie jest pęknięta, albo smar nie wyleciał - która strona to już nasłuchać trzeba z zewnątrz ruszając delikatnie na maksymalnie skręconych kołach. Jeśli chrobotanie jest na max skreconych kołach w prawo - to najczesciej jest to przegub prawy i odwrotnie. Na kołach skreconych do wewnątrz podczas ruszania najszybciej odzywa sie uszkodzona strona .


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 546 gości