Diesel II bierze olej

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Diesel II bierze olej

Post autor: Michael G60 » ndz paź 03, 2004 11:28

Mam MK II 1.6 D bez turba. Silnik zużywa ok. 0,2 l oleju na 1000 km.
Przebieg 240000 km. Ciśnienie w cylindrach, 32,30,30,32.
Czy nie bierze za duzo oleju? Może znienić pierścionki i uszczelniacze pod zawory? (olej semisyntetyk)
Dzięki za porady!


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » ndz paź 03, 2004 12:52

zmień olej na bardziej gesty - GTX3 castrola.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » ndz paź 03, 2004 13:14

Ale co to jest: systetyk , minerał?


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » ndz paź 03, 2004 16:21

0,2 l to jeszcze nie tragedia, zwłaszcza w starym dieslu.
Przy tym przebiegu chyba rzeczywiście jest sens zmienić olej na minerał, ja zmieniłbym na minerał tego samego producenta, co ten półsyntetyk



Alatus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: pt paź 01, 2004 21:12
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Alatus » pn paź 04, 2004 00:55

możesz w ostateczności wlać motor-doktor ale to już ostateczność...on zwiększa gęstość oleju, a kopci na niebiesko lub masz brudny filtr powietrza?? bo może faktycznie poszły olejowe lub kompresyjne pierścionki, a może olej ucieka do płynu w chłodnicy (uszczelka pod głowicą lub kanał olejowy jest nieszczelny - ale to już extrem)


I'm love in MK. Zanabyte digifiz, abs, tempomat, elektryczne lusterka i podgrzewane fotele czekają na swoją kolej :)))

bartm
root
root
Posty: 55
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 20:51
Lokalizacja: Olkusz/Kraków

Post autor: bartm » pn paź 04, 2004 00:57

Alatus pisze:możesz w ostateczności wlać motor-doktor ale to już ostateczność...on zwiększa gęstość oleju, a kopci na niebiesko lub masz brudny filtr powietrza?? bo może faktycznie poszły olejowe lub kompresyjne pierścionki, a może olej ucieka do płynu w chłodnicy (uszczelka pod głowicą lub kanał olejowy jest nieszczelny - ale to już extrem)
A moze panewki, a moze zaworki a moze... zmien silnik??

CC bralo mi ok 1,5 litra oleju na 1000 km wiec Twoje 0,2 to nic :))



Alatus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: pt paź 01, 2004 21:12
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Alatus » pn paź 04, 2004 01:04

dokładnie...na 1000 km 0,2 litra....jak ty w ogóle się tego doliczyłeś...lałeś olej literatką?? nie przejmuj się tym i hulaj...jak zacznie brać 0,5 l na 100 km to zacznij się martwić :)


I'm love in MK. Zanabyte digifiz, abs, tempomat, elektryczne lusterka i podgrzewane fotele czekają na swoją kolej :)))

Awatar użytkownika
sq8bwh
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 09:33
Lokalizacja: ............................................

Post autor: sq8bwh » pn paź 04, 2004 09:56

czyś pisze:0,2 l to jeszcze nie tragedia, zwłaszcza w starym dieslu.
Przy tym przebiegu chyba rzeczywiście jest sens zmienić olej na minerał, ja zmieniłbym na minerał tego samego producenta, co ten półsyntetyk
Jaki on tam stary, 600 000 km to juz troche stary!
Lać mineralny np. Carlube Turbo Diesel



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » pn paź 04, 2004 10:03

Sorry za "stary", ale "nówka sztuka nie śmigana" to on zdecydowanie nie jest. :pub:



Awatar użytkownika
Czechu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 23:26
Lokalizacja: Turek
Kontakt:

Post autor: Czechu » wt paź 12, 2004 00:24

lej minerał , a te 2 setki to małe :kufel:


sprzedam (mkII)
lampy tył seria i kierunki w szeroki zderzak

móje Mk II http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=62148

Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » ndz sty 09, 2005 22:06

Przejdź na mineralny to przestanie brać.Ja też jeżdżę Dieslem,który bierze ok.0,4l/1000 i się tym bardzo nie przejmuję,bo pali od buta i na dynamikę nie narzekam.Chociaż zdaża mu się puścić bąka niebieskiego



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » pn sty 10, 2005 19:47

ck pisze:Przejdź na mineralny to przestanie brać.Ja też jeżdżę Dieslem,który bierze ok.0,4l/1000 i się tym bardzo nie przejmuję,bo pali od buta i na dynamikę nie narzekam.Chociaż zdaża mu się puścić bąka niebieskiego
Ja mam tak samo ale puszcza zamiast niebieskiego czarnego bąka.


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 443 gości