Spalanie raczej w normie a kompa tez już nie raz resetowałem bo wiadomo jak na gazie lapie błędy..ćwikła pisze:To ja pójde troche w innym kierunku...nie zauwazyles moze wieszkego spalania itp...moze sonda padla...inne wyjscie to zrestartowac kompa bo moze nalapal bledów
[Mk3]Strasznie powoli wkreca sie na obroty...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Co do przebiegu to mozesz byc pewny jezeli kupiles autko w salonie nigdy wiecej bo Vw duzo znosza i ngdy nie wiadowmo ile przejechaly ale to tak na marginesie.lolo_golf pisze:ilnik nie jest wyuzdany, ma przejechane 160tyś(prawdziwe). Wymieniłem ostatnio kopułke na Beru, jedynie na kablach i swiecach NGK mam juz zrobione 40tyś. ale nie wiem czy to ma cos do rzeczy.
Jezeli na swiecach na gazie przejechales 40 tys mozesz je smialo wyrzucic i zakupic nowe ngk wytrzymuja jakies 30 tys maks i sa tak wypalone ze auto robi sie mulaste zreszta na innych bedzie bradzo podobnie probowalem juz rozne zostalem przy NGK.
Ta strumienica sczerze mowiac nie dala ci nic oprocz zwiekszenia spalania i glosnosci auta, tez popelnilem kiedys taki blad i wyrzucilem kata i wstawilem to cos, mocno zaluje. Silnik teraz pracuje nie kulturalnie a przejachal juz ze strumienica jakies 70 tys acha i jest cholernie glosny bo strumienica chyba oprznila tlumiki.
Co do twojego przypadku wymien palec skoro wyminiles kopulke, sprrawdz przy tym czy nie jest juz zasniedziala bo przy wytratym palcu i nowej kopulce moglo sie cos takiego pojawic. Kopulke jakbys kupowal najlepiej z oslona eketrostayczna a co do zaplonu mozesz ustawiac go na lampe albo por prosru na słuch i sprawdzenie osgow. Ja tak ustawialem. Do gazu zaplon powinien byc przyspieszony w stosunku do benzynki wuec trzeba to wyposrodkowac. Jak zaworki przy dowaniu gazu zacnza dzownic to znaczy ze przesadziles i nalezy cofnac jak cofniesz za bardzo bedzie mulasty. To jest anjlepsza metoda zwlaszcza po wyymianie paska trzeba to sprwdzic. Co do wymiany kopulki i palca nie widze potrzeby ustawiania zaplonu no chyba ze sie pogorszą osiagi....
w takim razie musisz miec cos z instaacja gazowa bo nie powinien lapac bledów na gazie...jedyny blod jaki moze wystepowac to zwarcie masy i nic wiecejlolo_golf pisze:Spalanie raczej w normie a kompa tez już nie raz resetowałem bo wiadomo jak na gazie lapie błędy..ćwikła pisze:To ja pójde troche w innym kierunku...nie zauwazyles moze wieszkego spalania itp...moze sonda padla...inne wyjscie to zrestartowac kompa bo moze nalapal bledów
[ Dodano: Wto Wrz 05, 2006 06:57 ]
hmm u mnie po wywaleniu kata faktycznie autko zorbilo sie troche glosniejsze...w przyspieszeniu raczej nic nie odczulame...zreszta na sportowym zawieszeniu i kapciach 16 cali trudno cos odczuc nawet jakby przybylo 10koni:)...heh jednak mówisz ze silnik chodzi ci nie równo...hmm...w takim razie cos sonda moze ci szalec bo u mnie silniczek chodzi idealnie...zarówno przed wywaleniem jak i po wywaleniu....Pienios pisze:Co do przebiegu to mozesz byc pewny jezeli kupiles autko w salonie nigdy wiecej bo Vw duzo znosza i ngdy nie wiadowmo ile przejechaly ale to tak na marginesie.lolo_golf pisze:ilnik nie jest wyuzdany, ma przejechane 160tyś(prawdziwe). Wymieniłem ostatnio kopułke na Beru, jedynie na kablach i swiecach NGK mam juz zrobione 40tyś. ale nie wiem czy to ma cos do rzeczy.
Jezeli na swiecach na gazie przejechales 40 tys mozesz je smialo wyrzucic i zakupic nowe ngk wytrzymuja jakies 30 tys maks i sa tak wypalone ze auto robi sie mulaste zreszta na innych bedzie bradzo podobnie probowalem juz rozne zostalem przy NGK.
Ta strumienica sczerze mowiac nie dala ci nic oprocz zwiekszenia spalania i glosnosci auta, tez popelnilem kiedys taki blad i wyrzucilem kata i wstawilem to cos, mocno zaluje. Silnik teraz pracuje nie kulturalnie a przejachal juz ze strumienica jakies 70 tys acha i jest cholernie glosny bo strumienica chyba oprznila tlumiki.
....
wszystko jest ok z instalacja gazowa na beznynie i gazie chodzi podobnie moze na gazie jest bardziej mulasty ale to kompromis miedzy ekonomia a osiagami. ja nie mam problemów z autem. To ty pisales ze jest mulaste. I rozwiazanie dla Ciebie wymienic swiece i bedzie ok. 40 tys. to stanowczo za duzo i elektrody sa juz wypalone.ćwikła pisze:w takim razie musisz miec cos z instaacja gazowa bo nie powinien lapac bledów na gazie...jedyny blod jaki moze wystepowac to zwarcie masy i nic wiecej
fkatycznie chodziło idealnie na poczatku, ale strumienica jednak zakluca prace tzn powoduje wieksze stuki podczas spalania i wydaje mi sie ze z czasem (przejchalem ponad 70 tys) powoduje jego mniej kulturalna glosniejsza prace. Druga sprawa to przeglady. W tym roku diagnosta przyczepikl sie u mnie do czystosci spalin zarowno na gazie jak i na benzynie. Na gazie w sumie sie nie czepial, bo nie wilekie byly odstepstwa ale jek przezucil na benzynke stwierdzil ze katalizator jest do wymiany( powiedzialem mu ze mam ale uto ma duzy juz przebiei pewnie nie dziala) musialem gosciowi cos odpalic na jakos flaszeczke ze wbil bez problemu. ale to tak droga informacji dla ciebie...ćwikła pisze:hmm u mnie po wywaleniu kata faktycznie autko zorbilo sie troche glosniejsze...w przyspieszeniu raczej nic nie odczulame...zreszta na sportowym zawieszeniu i kapciach 16 cali trudno cos odczuc nawet jakby przybylo 10koni:)...heh jednak mówisz ze silnik chodzi ci nie równo...hmm...w takim razie cos sonda moze ci szalec bo u mnie silniczek chodzi idealnie...zarówno przed wywaleniem jak i po wywaleniu....
A jak chcesz odmulic swoje autko wymien Swiece i przyspiesz zaplon bedzie zwawszy to napewno odczujesz mimo 16 calowek i sportowego zawieszenia;)
Wcześniej codziennie niezawodne MK3 1.8 AAM teraz Mk4 TDI AZS z plecakiem, na codzień zaś Octavia kombi 1.8 TSI, czas pokaże co się lepiej sprawuje...:)
- lolo_golf
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2756
- Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Co do strumienicy to umnie duzo lepiej autko jedzie niż na kacie bo z katem to jak mu dawalem gazu to tak jakby chcial a nie mógł a na strumienicy zbiera sie duzo żwawiej
Co do swiec napewno masz racje ze sie już konczą bo to duzo dla swiec wiec je wymienie i zobaczymy co sie bedzie działo...
Kopułke mam nową jednak ten palec chyba tez mam do wymiany bo na tej nowej kopulce juz mi tak porysował te 4 bolce...a chyba nie powinno tak być. Kopułke mam bardzo dobrą tzn. Beru w osłonce plastikowej.
Zapłon mam oki bo niedawno kumpel sprawdzal mi lampą stroboskopową i powiedzial ze idealnie jest.
Wczoraj wsadziłem zamiast filtra powietrza sportową wkładke KinghtDragon i jest troche lepiej ale napewno nie byl zmulony przez zapchany filtr.
Czyli z waszych dewagacji zostają mi świece i palec tak... :chytry:Ale zeby ten palec tak *#cenzura#*...hmmm
A przebiegu jestem pewny bo kupowalem od pierwszego wlasiciela- znajomego rodziny w niemczech i mam ksiązke z wbitymi serwisami praktycznie do przebiegu w jakim go kupiłem...pozatym wszystkie nalepki w ksiazce zgadzaja sie z tymi w samochodzie itp. Pozatym gosć dał mi tez karte z serwisu i dzwoniłem pytać sie czy wszystko sie zgadza- takze jak mało ludzi na tym forum JESTEM PEWIEN NA 100% jaki ma przebieg
Co do swiec napewno masz racje ze sie już konczą bo to duzo dla swiec wiec je wymienie i zobaczymy co sie bedzie działo...
Kopułke mam nową jednak ten palec chyba tez mam do wymiany bo na tej nowej kopulce juz mi tak porysował te 4 bolce...a chyba nie powinno tak być. Kopułke mam bardzo dobrą tzn. Beru w osłonce plastikowej.
Zapłon mam oki bo niedawno kumpel sprawdzal mi lampą stroboskopową i powiedzial ze idealnie jest.
Wczoraj wsadziłem zamiast filtra powietrza sportową wkładke KinghtDragon i jest troche lepiej ale napewno nie byl zmulony przez zapchany filtr.
Czyli z waszych dewagacji zostają mi świece i palec tak... :chytry:Ale zeby ten palec tak *#cenzura#*...hmmm
A przebiegu jestem pewny bo kupowalem od pierwszego wlasiciela- znajomego rodziny w niemczech i mam ksiązke z wbitymi serwisami praktycznie do przebiegu w jakim go kupiłem...pozatym wszystkie nalepki w ksiazce zgadzaja sie z tymi w samochodzie itp. Pozatym gosć dał mi tez karte z serwisu i dzwoniłem pytać sie czy wszystko sie zgadza- takze jak mało ludzi na tym forum JESTEM PEWIEN NA 100% jaki ma przebieg
napewno Swiece:)
A palec to zawsze wymieniaj razem z kopułką bo inaczej zniszczysz nowa kopułkę. acha zaplon powinien byc przyspieszony o 5-7 stopni wiec dopytaj sie kolegi czy zeczywiscie tak jest. Napisz jak autko zachowuje sie po wymianie swiec napewno powinna byc widoczna roznica:)
A palec to zawsze wymieniaj razem z kopułką bo inaczej zniszczysz nowa kopułkę. acha zaplon powinien byc przyspieszony o 5-7 stopni wiec dopytaj sie kolegi czy zeczywiscie tak jest. Napisz jak autko zachowuje sie po wymianie swiec napewno powinna byc widoczna roznica:)
Wcześniej codziennie niezawodne MK3 1.8 AAM teraz Mk4 TDI AZS z plecakiem, na codzień zaś Octavia kombi 1.8 TSI, czas pokaże co się lepiej sprawuje...:)
- lolo_golf
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2756
- Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Dobra to zmienie swiece i ten palec- to jest narazie priorytet
A sluchaj bo kable tez juz mają tyle przebiegu co swiece. Ale są bardzo dobre bo tez beru(dalem za nie ponad 100zł) i nie biją ani nic wiec chyba moge byc spokojny o nie przez jakis czas...
A o ten zaplon sie troche boje wiesz bo narazie jest dobrze i nigdy nie byl ruszany od fabryki. A oto chodzi ze wczesniej mi autko dobrze smigało(na takim samym ustawieniu zaplonu).Wiec narazie go zostawie...
A sluchaj bo kable tez juz mają tyle przebiegu co swiece. Ale są bardzo dobre bo tez beru(dalem za nie ponad 100zł) i nie biją ani nic wiec chyba moge byc spokojny o nie przez jakis czas...
A o ten zaplon sie troche boje wiesz bo narazie jest dobrze i nigdy nie byl ruszany od fabryki. A oto chodzi ze wczesniej mi autko dobrze smigało(na takim samym ustawieniu zaplonu).Wiec narazie go zostawie...
kable mozesz sprawdzic w nocy podnoszac maskę. Jezeli nie widac przbic głownie przy swiecach pwinno byc ok. Jakby byly do wymiany po cimku jakbys dodawal gazu widzialbys ze gdzies przebijaja. Co do kabli podobno najlepsze sa NGK ale cholernie drogie ponad ok 230 pln. Ja kupilem jakies polskie silikonowe z rdzeniem ferrytowym i narazie dzialaja zobaczymy zimą. Narazie zmien swiece i zobacz w nocy czy kable nie przebijaja ale raczej nie powinny jezeli nie byly uszkodzone w koncu to beru i pisza ze tez sa dobre choc zdania sa podzielone:)
Wcześniej codziennie niezawodne MK3 1.8 AAM teraz Mk4 TDI AZS z plecakiem, na codzień zaś Octavia kombi 1.8 TSI, czas pokaże co się lepiej sprawuje...:)
heh kolego piszesz to jak ja bym mial jakis problem...jednak to nie ja jestem autorem tego watku bowiem u mnie autko smiga idelanie zarówno na beznie jak i na gazie wiec czytajac twojego posta niebardzo wiem o co komonPienios pisze:wszystko jest ok z instalacja gazowa na beznynie i gazie chodzi podobnie moze na gazie jest bardziej mulasty ale to kompromis miedzy ekonomia a osiagami. ja nie mam problemów z autem. To ty pisales ze jest mulaste. I rozwiazanie dla Ciebie wymienic swiece i bedzie ok. 40 tys. to stanowczo za duzo i elektrody sa juz wypalone.ćwikła pisze:w takim razie musisz miec cos z instaacja gazowa bo nie powinien lapac bledów na gazie...jedyny blod jaki moze wystepowac to zwarcie masy i nic wiecejfkatycznie chodziło idealnie na poczatku, ale strumienica jednak zakluca prace tzn powoduje wieksze stuki podczas spalania i wydaje mi sie ze z czasem (przejchalem ponad 70 tys) powoduje jego mniej kulturalna glosniejsza prace. Druga sprawa to przeglady. W tym roku diagnosta przyczepikl sie u mnie do czystosci spalin zarowno na gazie jak i na benzynie. Na gazie w sumie sie nie czepial, bo nie wilekie byly odstepstwa ale jek przezucil na benzynke stwierdzil ze katalizator jest do wymiany( powiedzialem mu ze mam ale uto ma duzy juz przebiei pewnie nie dziala) musialem gosciowi cos odpalic na jakos flaszeczke ze wbil bez problemu. ale to tak droga informacji dla ciebie...ćwikła pisze:hmm u mnie po wywaleniu kata faktycznie autko zorbilo sie troche glosniejsze...w przyspieszeniu raczej nic nie odczulame...zreszta na sportowym zawieszeniu i kapciach 16 cali trudno cos odczuc nawet jakby przybylo 10koni:)...heh jednak mówisz ze silnik chodzi ci nie równo...hmm...w takim razie cos sonda moze ci szalec bo u mnie silniczek chodzi idealnie...zarówno przed wywaleniem jak i po wywaleniu....
A jak chcesz odmulic swoje autko wymien Swiece i przyspiesz zaplon bedzie zwawszy to napewno odczujesz mimo 16 calowek i sportowego zawieszenia;)
[ Dodano: Wto Wrz 05, 2006 12:19 ]
Powodzenia z wyprzedzeniam tyle zaplonu...jak juz wyprzedac to 203 no max 4 stopnie ale nie 7...wtedy praktycznie napewno pod obciazeniem wystapi spalanie stukowePienios pisze:napewno Swiece:)
A palec to zawsze wymieniaj razem z kopułką bo inaczej zniszczysz nowa kopułkę. acha zaplon powinien byc przyspieszony o 5-7 stopni wiec dopytaj sie kolegi czy zeczywiscie tak jest. Napisz jak autko zachowuje sie po wymianie swiec napewno powinna byc widoczna roznica:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 123 gości