[mk2] silniczek krokowy RP

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pt sie 25, 2006 00:17

Panowie a jak wyjasnicie fakt ze jak odpalam auto rano zimne, to sobie na 1500 obr wskakuje na chwile ( mam gaz II gen i bez dotykania gazu slysze ze sie przelacza sam) i spada na 1000 i trzyma, nie dotykam gazu tylko kluczyk przekrecam i tak sie dzieje, troszke to denerwujace bo zima tez tak robi a wiadomo ze nie za bardzo sluzy to reduktorowi jak jest jeszczcze nie zagrzany. Resetne kompa i przez miesiac jest ok ale pozniej znowu sam sie wkreca na sekundke pzy odpalaniu.Macie jakies pomysly??


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Kand
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: sob kwie 29, 2006 12:18
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Kand » pt sie 25, 2006 00:45

RP ? TEN TYP TAK MA

:rolleyes:



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pt sie 25, 2006 15:02

guti pisze:Panowie a jak wyjasnicie fakt ze jak odpalam auto rano zimne, to sobie na 1500 obr wskakuje na chwile ( mam gaz II gen i bez dotykania gazu slysze ze sie przelacza sam) i spada na 1000 i trzyma, nie dotykam gazu tylko kluczyk przekrecam i tak sie dzieje, troszke to denerwujace bo zima tez tak robi a wiadomo ze nie za bardzo sluzy to reduktorowi jak jest jeszczcze nie zagrzany. Resetne kompa i przez miesiac jest ok ale pozniej znowu sam sie wkreca na sekundke pzy odpalaniu.Macie jakies pomysly??
guti, masz za nisko ustawione przełaczanie Pb/LPG , ustaw z komputerze LPG przełaczanie przy 2000obr i nie przełaczy ci sie wtedy przy odpalamiu auta.
Ja tez tak nieraz mam na zimnym silniku, że w momencie rozruchu silnika wskakuje on na sekunde na 1400-1500obr i po chwili spada na normalne 1000-1100. Przełaczenie mam ustawione na 1800 i wszystko gra.


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pt sie 25, 2006 15:33

w rp chyba tak ma byc ze raz w miesiacu sie resetuje kompa,szkoda ze producent fabrycznie nie zamontowal przycisku lub wylacznika typu RESET,bo nie widze innej rady



Awatar użytkownika
Jacob
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: ndz sty 22, 2006 20:37
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

Post autor: Jacob » wt sie 29, 2006 16:50

Witam ja mam gorszy problem ze swoim Rp-kiem po odpaleniu silnika,silnik lapie 4 tys obrotow,silniczek krokowy wysowa sie maksymalnie.Czy moze mi ktos pomoc,bo zima nie daleko a teraz jezdze bez krokowaca.Pozdrawiam Kuba



Awatar użytkownika
rross
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: śr mar 22, 2006 22:47
Lokalizacja: Kraków/Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: rross » ndz wrz 03, 2006 17:26

Piotr2
czy coś Ci sie wyjaśniło w w/w sprawie, bo tak urwana, a to ważny temat poruszyłeś



Kand
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: sob kwie 29, 2006 12:18
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Kand » ndz wrz 03, 2006 18:03

Na razie przeprowadzam obserwacje nie chce zapeszać ale na razie chodzi jak z fabryki Wymieniłem niebieski czujnik temp cieczy chłodzącej

[ Dodano: 04 Wrz 2006 17:52 ]
No i PUPA wielka Dzis znów to samo co prawda nie ma dymku ale obroty spadają za nisko przy zmianie biegów to dosyć meczące zresetowałem kompa i znów chodzi jaknowy Nie wiem o co chodzi dam sobie spokój chyba piotr2 a ty swojego podłączałeś pod kompa?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 211 gości