mk4 problem z zamkiem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
mk4 problem z zamkiem
Mam problem chyba z zamkiem od przednich drzwi kierowcy. Gdy wysiadam z auta to nie zapala mi sie
lampka wewnętrzna w samochodzie, nie świeci obramówka drzwi oraz nie ma ostrzezenia ze mam zapalone
swiatla postojowe kiedy wychodze z auta i kluczyków nie ma w stacyjce. Czy mam racje ze to wina
popsutego mechanizmu zamka ?? Jeżeli tak to skad moglbym wziasc ten mechanizm. A może ma ktoś coś takiego na sprzedaż??
Bardzo prosze o pomoc
lampka wewnętrzna w samochodzie, nie świeci obramówka drzwi oraz nie ma ostrzezenia ze mam zapalone
swiatla postojowe kiedy wychodze z auta i kluczyków nie ma w stacyjce. Czy mam racje ze to wina
popsutego mechanizmu zamka ?? Jeżeli tak to skad moglbym wziasc ten mechanizm. A może ma ktoś coś takiego na sprzedaż??
Bardzo prosze o pomoc
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Widzę, że jesteś tu nowy i szukajka jeszcze dla Ciebie obca.
Siadłem i znalazłem CI coś takiego, co pisał inny użytkownik o takim problemie- kopiuję to:
"PROBLEM ROZWIĄZANY
Uszkodzona dioda !!
Jednoczesnie chcialem sie podzielic spozrzezeniami, jako, ze troche znam sie na elekronice, otóz:
Uzyta dioda w plastikowej obudowie to typowa dioda prostownicza typu 1N4001.
wytzrymuje prad max 1A. Czyli zarówkę 12 W. Jako, ze zarowka uzyta w oswietleniu kabiny jest slabsza (o ile pamietam 5 W) teoretycznie wszytko ok. Ale zarowka przy wlaczeniu, przez ulamek sekundy, zanim jeszcze wlokno zarowki jest zimne pobiera kilka, kilkanascie rzy wiecej.czyli taka zarowka 5 W moze przez ulamek sekundy pobierac nawet 3-5 A !! I dlatego siada....
Uwazam, to za fuszerkę Volkswagena w MK4.
Wstawilem samodzielnie diode typu BYP680, ktora tym sie rozni, ze wytrzmuje 5 A pracy ciąglej. I jestem pewien ze nie przepali sie !!!
Szkoda wydawac 45 zł na oryginal !!!
Jesli to mozliwe to prosilbym nmoderatora o wystawienie tej wiadomosci, bo uwazam to za cenna informacje )
POZDRAWIAM WSZYSTKICH I DZIEKUJE ZA POMOC !
Przez diodę płynie prąd 2,2 Amper. Wynika on ztego, ze przy otwarciu drzwi kierowcy palą sie trzy żarówki na pofitówce, plus w drwiach ostrzegawcze. W sumie 5 żarówek !!
A dioda uzyta w oryginale, czyli 1N4001 wytrymuje prąd 1 Amper.
NIC DZIWNEGO, ZE SIE SZYBKO PRZEPALA.
Przestrzegam wszytskich przed wymianą w ASO.
Radze samemu, alebo z pomoca elektonika ją wymienic na jakis mocniejszy typ, np tak jak ja na BYP680 (5 amper)".
"Dioda jest zamonotowana w plastikowej obudowie- taki prostopadloscian o wymiarach 1cmx1 cmx8cm. Cala wiazka kabli jest owinieta tasma, wiec musisz na wiazce kabli szukac zgrubienia- to bedzie tam. Mnie wiecej po srodku drzwi jak zdejmiesz tapicerkę."
Miejmy nadzieję, że to tylko ta pierdóła
Siadłem i znalazłem CI coś takiego, co pisał inny użytkownik o takim problemie- kopiuję to:
"PROBLEM ROZWIĄZANY
Uszkodzona dioda !!
Jednoczesnie chcialem sie podzielic spozrzezeniami, jako, ze troche znam sie na elekronice, otóz:
Uzyta dioda w plastikowej obudowie to typowa dioda prostownicza typu 1N4001.
wytzrymuje prad max 1A. Czyli zarówkę 12 W. Jako, ze zarowka uzyta w oswietleniu kabiny jest slabsza (o ile pamietam 5 W) teoretycznie wszytko ok. Ale zarowka przy wlaczeniu, przez ulamek sekundy, zanim jeszcze wlokno zarowki jest zimne pobiera kilka, kilkanascie rzy wiecej.czyli taka zarowka 5 W moze przez ulamek sekundy pobierac nawet 3-5 A !! I dlatego siada....
Uwazam, to za fuszerkę Volkswagena w MK4.
Wstawilem samodzielnie diode typu BYP680, ktora tym sie rozni, ze wytrzmuje 5 A pracy ciąglej. I jestem pewien ze nie przepali sie !!!
Szkoda wydawac 45 zł na oryginal !!!
Jesli to mozliwe to prosilbym nmoderatora o wystawienie tej wiadomosci, bo uwazam to za cenna informacje )
POZDRAWIAM WSZYSTKICH I DZIEKUJE ZA POMOC !
Przez diodę płynie prąd 2,2 Amper. Wynika on ztego, ze przy otwarciu drzwi kierowcy palą sie trzy żarówki na pofitówce, plus w drwiach ostrzegawcze. W sumie 5 żarówek !!
A dioda uzyta w oryginale, czyli 1N4001 wytrymuje prąd 1 Amper.
NIC DZIWNEGO, ZE SIE SZYBKO PRZEPALA.
Przestrzegam wszytskich przed wymianą w ASO.
Radze samemu, alebo z pomoca elektonika ją wymienic na jakis mocniejszy typ, np tak jak ja na BYP680 (5 amper)".
"Dioda jest zamonotowana w plastikowej obudowie- taki prostopadloscian o wymiarach 1cmx1 cmx8cm. Cala wiazka kabli jest owinieta tasma, wiec musisz na wiazce kabli szukac zgrubienia- to bedzie tam. Mnie wiecej po srodku drzwi jak zdejmiesz tapicerkę."
Miejmy nadzieję, że to tylko ta pierdóła
tycu ja mam ten sam problem, tyle że u mnie jeszcze czasami łaczy. Zależy to od temperatury, ogólnie im cieplej tym rzadziej kontaktuje. Ostatnio odkryłem, że jak nie zapalą się światełka w środku to jak stuknę w okolicach zamka przy otwartych drzwiach, bo chodzi mi o miejsce gdzie masz to wcięcie w drzwiach gdzie wchodzi ta klamra ze słupka, to zaskoczy. Narazie mi to strasznie nie przeszkadza, poza tym idą zimniejsze dni, więc powinno częściej łapać. Jak się całkiem zepsuje to tylko wymiana zamka pomaga. Trochę to spartolili, no ale cóż, musimy z tym żyć.
mk4 problem z zamkiem
jajko, ale u mnie w ogóle nie działa, nawet jak cos tam pomajstruję przy zamku....nic, kompletnie. Czyli w ASO kosztuje to ok 200 PLN. hmmm trochę dużo.
A czy orientuje się ktoś czy można gdzieś kupić tą część na szrocie i czy to będzie dzialać ??
A czy orientuje się ktoś czy można gdzieś kupić tą część na szrocie i czy to będzie dzialać ??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 354 gości