Golf III 1.8 CL podczas wolnej jazdy szarpie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob wrz 02, 2006 10:45

A co się dzieje na biegu jałowym i podczas przyspieszania?


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
dzikgtc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 419
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 17:15
Lokalizacja: Gryfice
Kontakt:

Post autor: dzikgtc » sob wrz 02, 2006 10:45

Mam tak samo, uważam że to normalka... Jak jade wolno na 1 lub 2 biegu powiedzmy 2tys obr/min (na 2 troche mniej szrpie) to jak puszcze gaz auto momentalnie szarpie tak jakby dostal kopa w bude :helm: Dlatego staram sie nie jezdzic wolno na 1 i 2, jak juz to zapinam 1 i jade bez gazu :bigok: Ale może lepsi fachowcy cos pomoga, bo z tym nie chce mi sie leciec do mechaniora zeby ze mnie sciagnal kase...


Pozdrawiam
dzikgtc

Gruby110kg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: śr lut 22, 2006 18:23
Lokalizacja: W-wa
Kontakt:

Post autor: Gruby110kg » sob wrz 02, 2006 10:47

jeśli na jałowym też skacza obroty to na bank silniczke krokowy. Zdemontuj, przemyj benzyna i będzie OK



Awatar użytkownika
dzikgtc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 419
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 17:15
Lokalizacja: Gryfice
Kontakt:

Post autor: dzikgtc » sob wrz 02, 2006 10:50

Na biegu jałowym nic sie nie dzieje, chodzi ładnie... Domniemam że u kolegi na jałowym również nic sie nie dzieje.
Jak rozpędzam go na jedynce to idzie ładnie, ale jak puszcze gaz z powiedzmy 2 tys obr to szarpie... Analogicznie jest w przypadku dwójki....
BTW gdzie jest krokowiec w MKIII 1,8 ABS?


Pozdrawiam
dzikgtc

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob wrz 02, 2006 11:12

dzikgtc pisze:ale jak puszcze gaz z powiedzmy 2 tys obr to szarpie...
no to chyba jesteśmy w domu - poniżej 2 tys obrotów to już pora wcisnąc sprzęgło albo trzymać nogę na gazie, bo poprostu gasisz już silnik.
Puśc gaz przy 2,6 tys obrotów i zobacz co się będzie działo


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
dzikgtc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 419
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 17:15
Lokalizacja: Gryfice
Kontakt:

Post autor: dzikgtc » sob wrz 02, 2006 11:25

Czy ja wiem, silnik na luzie buja się 850-900 obr/min. A przy 2tys to juz można jechać jak ma się gaz wciśnięty, baa nawet bez gazu można jechać... Tak więc sądze że to nie w tym problem...
Przed chwilą byłem w mieście i powiem tak, na jedynce jak go pocisnę do 5tys i puszcze gaz gwałtownie to również szarpnie tak jakby się zakrztusił :helm: Na 2 jest podobonie ale efekt jest o 70% słabszy...

Aha, dzieje się tak tylko "ne biegu" jak puszcze gaz wciskając sprzęglo to jest si.


Pozdrawiam
dzikgtc

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob wrz 02, 2006 11:31

dzikgtc pisze:Czy ja wiem, silnik na luzie buja się 850-900 obr/min. A przy 2tys to juz można jechać jak ma się gaz wciśnięty, baa nawet bez gazu można jechać... Tak więc sądze że to nie w tym problem...
1. Jak hamujesz silnikiem to masz odcięte paliwo
2. Na biegu jałowym silnik jest nieobciążony
I to są zasadnicze róznice


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
dzikgtc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 419
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 17:15
Lokalizacja: Gryfice
Kontakt:

Post autor: dzikgtc » sob wrz 02, 2006 11:35

Czyli wnioskuję że to jest norma, chociaż troszkę przeszkadza jak się chce poszaleć. Czasami potrafi naprawdę mocno szarpnąć...
Mozna ten efekt jakoś zniwelować?
I jeszcze jedno, dlaczego dzieje się tak tylko na 1 i 2? Na 3,4,5 odjęcie gazu jest prawie nie wyczuwalne...


Pozdrawiam
dzikgtc

Awatar użytkownika
dzikgtc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 419
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 17:15
Lokalizacja: Gryfice
Kontakt:

Post autor: dzikgtc » sob wrz 02, 2006 15:33

Podbijam... Może ktoś coś poradzi na ten temat :otepienie:
sztandurek jaki masz silnik?


Pozdrawiam
dzikgtc

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob wrz 02, 2006 17:01

No dobra chłopaki to na początek ja bym zaczął od sprawdzenia szczelności układu dolotowego, a głównie podstawki pod wtryskiem, a następnie sprawdzenie (pomierzenie) przepustnicy (jak nie będziecie wiedzieli jak zmierzyć to wam wkleje)


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

raf2234
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: pt paź 07, 2005 15:20
Lokalizacja: Wieruszów

Post autor: raf2234 » ndz wrz 03, 2006 15:40

U mnie tak szarpało jak sie urwał kabelek od sondy lambda. Dodatkowo silnik wpadal w drwgania i na postoju czuc było drzenie całej budy.



Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » ndz wrz 03, 2006 18:21

dzikgtc pisze:jeszcze jedno, dlaczego dzieje się tak tylko na 1 i 2? Na 3,4,5 odjęcie gazu jest prawie nie wyczuwalne...
przełożenia skrzyni biegów niwelują te szarpniecia. zauważ że na 1 samochód najlepiej się rozpędza a na 5 najsłabiej


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

manuel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz wrz 03, 2006 16:54
Lokalizacja: polska
Kontakt:

Post autor: manuel » ndz wrz 03, 2006 19:44

ja tak miałem identycznie samochód ma lpg i wystarczyło pojechać do gazownika ustawił zapłaciłem 20 zł i jak ręką odioł pozdrawiam



Awatar użytkownika
Cefaloid
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr sty 04, 2006 14:02
Lokalizacja: qqqq

Post autor: Cefaloid » ndz wrz 03, 2006 21:45

Koledzy sprawdziłem u siebie i mi tak nie robi.
Nie szarpie przy schodzeniu z obrotów i mogę bez problemu jechać i jechać nawet bez wciskania gazu na dowolnym biegu 1-3 po równym. Obroty koło 800 i się toczy. Natomiast szarpie mi tak jak dojadę LPG tak że jest na wykończeniu i już spada ciśnienie z butli. Wtedy silnik ma złą mieszankę i szarpie. Może macie coś nie tak z mieszanką, normalnie naprawdę nie szarpie mi nic.


Konto usunięte.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 290 gości