[MK3] Uszczelniacze zaworowe

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
koti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt paź 26, 2004 22:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

[MK3] Uszczelniacze zaworowe

Post autor: koti » wt lut 15, 2005 10:35

Czesc, moje uszczelniacze daly juz troszeczke ciala i musze je wymienic. Poleccie mi jakiegos dobrego i w miare niedrogiego mechanika ktory mi to zrobi w Warszawie...

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt lut 15, 2005 11:06

W Warszawie to chyba nie ma tanich mechaników. A koszt samych uszczelniaczy to 12zł za 8 sztuk.



Awatar użytkownika
koti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt paź 26, 2004 22:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: koti » wt lut 15, 2005 16:48

taz pisze:W Warszawie to chyba nie ma tanich mechaników. A koszt samych uszczelniaczy to 12zł za 8 sztuk.
Uszczelniacze mam ;) 1.70szt firmowane przez Victor Reinz... No wlasnie to jest bol, po za tym ze nie ma tanich to malo jest tych dobrych... Chyba brata zmecze w weekend zeby mi pomogl.

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Votek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: czw gru 23, 2004 23:05
Lokalizacja: Łańcut
Kontakt:

Post autor: Votek » śr lut 16, 2005 22:07

jak będziesz wyciągał głowicę to sprawdź prowadnice zaworów ok 70-80pln, u mnie po wymianie samych uszczelniaczy w MKII jeszcze sie pogorszyło łykał 1L na 200km, a po wymianie prowadnic i uszczelniaczy przejechałem 10000km i nie łykną ani deka,


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=165851&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=167][b]>>>>>Moje MK3<<<<<[/b][/size][/url]

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » śr lut 16, 2005 22:11

Jeżeli ktoś ma zamiar wymieniać tylko uszczelniacze to jest możliwość nie wyciągania głowicy. Tylko wystarczy zdjąć dekiel.

Bo po zdjęciu głowicy przy dużym przebiegu może być problem z dopasowaniem uszczelki pod głowicą. Nie zawsze chce być szczelna.


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 331 gości