Mówisz o "próbie olejowej"?
Owszem dowiesz sie o szczelności pierścieni, ale głównie tych górnych, a olejowy może i tak być kiepski (np zapieczony czy wytarty)
[MK2] kłęby niebieskiego dymu...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Chciałem zaznaczyć,że na biegu jałowym prawie nie kopci wogóle tylko jak chyba każdy diesel lekko na czarno.Z tego co kiedys gdzieś wyczytałem ,że taki objaw nie wskazuje na pierścienie tylko na uszczelniacze.Tylko ze uszczelniacze mam wymieniaone tak jak pisałem 4 lata temu(90tkm).A czy przy padniętych pierścieniach nie wywalało by oleju przez bagnet?Co Wy o tym sadzicie?
- grzechu2410nn
- Gadatliwa bestia
- Posty: 506
- Rejestracja: ndz lut 26, 2006 20:41
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
najlepiej zacznij od wymiany uszczelniaczy napewno nie zaszkodzi i potem pojedz zeby Ci cisnienie na tłokach zmierzyli i bedziesz miałą jasnosć sytłacji ja przez 7 tyś km dolałem ok 0.7 l i jak bedzie wiecej gotówki to tez profilaktycznie uszczelniacze zmienie i na pomiar cisnienia a ile taki pomiar kosztuje ?? i jak to sie odbywa??
z kucharskimi pozdrowieniami Grzegorz Dziedzic
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 339 gości