[mkII] tylne zawieszenie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Kapibara
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
- Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
- Kontakt:
[mkII] tylne zawieszenie
witam wszystkich
mam golfa PN, moje tylne zawieszenie jest wyzej zamocowane niz przednie a do tego mam alumy żebrowane. czasem jak patrze na ta moja furke to wydaje m isie ze tyl wyglada jak powóz z tymi kolami. mozna to zawieszenie tradycyjnie obnizyc czy poprostu cza sprężyny skrocic lub kupic mniejsze. no i jeszcze jedno pytanko czy jak bym chcial kupowac sporotwe spręzyny to mozna na poczatek tylko z tylu wymienic czy trzeba odrazu 4 ??????????????
od Quatro7: uprzejmie prosi sie o precyzowanie tematów
mam golfa PN, moje tylne zawieszenie jest wyzej zamocowane niz przednie a do tego mam alumy żebrowane. czasem jak patrze na ta moja furke to wydaje m isie ze tyl wyglada jak powóz z tymi kolami. mozna to zawieszenie tradycyjnie obnizyc czy poprostu cza sprężyny skrocic lub kupic mniejsze. no i jeszcze jedno pytanko czy jak bym chcial kupowac sporotwe spręzyny to mozna na poczatek tylko z tylu wymienic czy trzeba odrazu 4 ??????????????
od Quatro7: uprzejmie prosi sie o precyzowanie tematów
Re: tylne zawieszenie
w obcinanie sprezyn moim zdaniem nie ma co sie bawic, a springi -40 za 400 kupisz nofe, a uzywki za 200 stowy wiec lepiej calosc wymienic. Nie wiem jak bedzie sie zachowywal samochod jak przyd bedzie seria a tyl sztwny, lepiej calosc wymien IMHOKapibara pisze:witam wszystkich
mam golfa PN, moje tylne zawieszenie jest wyzej zamocowane niz przednie a do tego mam alumy żebrowane. czasem jak patrze na ta moja furke to wydaje m isie ze tyl wyglada jak powóz z tymi kolami. mozna to zawieszenie tradycyjnie obnizyc czy poprostu cza sprężyny skrocic lub kupic mniejsze. no i jeszcze jedno pytanko czy jak bym chcial kupowac sporotwe spręzyny to mozna na poczatek tylko z tylu wymienic czy trzeba odrazu 4 ??????????????
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
-
- Użytkownik
- Posty: 337
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontakt:
Jeśli chodzi o wysokośc tyłu to odpowiedzialnme za to są sprężyny a nie amorek.Prawdopodobnie ktos wsadził sprinki od jakiegos innego auta albo użył jakis podkładek usztwniających i dlatego tak wyje.
Peroponuje naj[ierw dokładnie zlokalizowac czenu tak jest a pózniej brać sie za wymiane, załuz najpierw jakieś standardowe springi do tyłu, kupisz na szrocie za pare zł a i sam wymienisz bo do tyłu nie poptrzeba zadnych ściągaczy.I wtedy zobaczysz co i jak.
Peroponuje naj[ierw dokładnie zlokalizowac czenu tak jest a pózniej brać sie za wymiane, załuz najpierw jakieś standardowe springi do tyłu, kupisz na szrocie za pare zł a i sam wymienisz bo do tyłu nie poptrzeba zadnych ściągaczy.I wtedy zobaczysz co i jak.
...pomału do celu......w planach Suka GS 500, na początek oby sił wystarczyło :hmm:
Kapibara pisze:dzis zaladowalem bagaznik troszke i mi strasznie sie obnizyl jeszcze troche i bym zaczol charowac kolami o nadkola. czy ja dam takie sprezyny obnizajace to mi czasem nie zacznei charowac??? moze cos z amortyzatorami?
jak dasz krotsze sprezyny to nie bedzi trzec kolo o nadkole bo sprezynki sa twardsze od standardowych. a co do amorow to pokolysz autem z tylu i zobacz jak sie zachowuje.jak bedzie bujac jak łajba rybacka to znaczy ze amory sie wylaly i sa do wymiany ale amory nie maja nic wspolengo z wysokoscia zawieszenia
sprzedam mk2 1,6 td ---------> 696-494-279
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=56922
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=56922
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 349 gości