GOLF III 1.8 90 KM klopoty techniczne :(
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
GOLF III 1.8 90 KM klopoty techniczne :(
1.Od pewnego czasu mam problem z praca silnika . Przy odpaleniu zimnego silnika obroty bardzo wolno opadaja ( wczesniej tak sie czesto nie zdarzalo ) , nastepnie motor naczyna w miare dobrze pracowac by po chwili zaczac mocno szarpac . Wyglada to tak ,ze gdy wciskam pedal gazu to silnik nie reaguje (odczuwa jak tak jakby nie mial mocy), po kolo 1 sek 2 sek dostaje kopa przez chwile , potem znowu mocy brak . Tak jest na kazdym biegu . Gdy juz silnik jest rozgrzany to na biegu jalowym gdy auto stoi w miejscu , obroty silnika sa ponizej ~~850 -800tys - auto zaczyna "prychac " . Ktos mi mowil ze pewnie juz pompa paliwa jest uszkodzona ,ale nie jestem pewien dlatego pytam -moze ktos wie w czym moze byc problem? ( Musze jeszcze wymienic srodkowy tlumik (ten przed wydechem koncowym ) od rdzy ma juz ogromna dziure- czy taka dziura tez moze sie przyczynic do spadku mocy?? pytam tak z ciekawosci
2. Inny problem : Mam zawsze trudnosc z odpalaniem Golfa np " auto stoi sobie cala noc podczas deszczu i rano nie chce odpalic " dzieje sie tak zawsze jak jest duza wilgotnosc . Jak jest goraco (cieple dni ,lato itp )to zawsze odpala za 1 razem prawie odrazu . Jezeli pada deszcz i silnik jest rozgrzany to tez bez problemu odpali , jedynie jak troche dluzej postoi w deszczu tak z kilka godzin i juz sa problemy . Jak rozwiazac ten problem ?? pozdr4all
2. Inny problem : Mam zawsze trudnosc z odpalaniem Golfa np " auto stoi sobie cala noc podczas deszczu i rano nie chce odpalic " dzieje sie tak zawsze jak jest duza wilgotnosc . Jak jest goraco (cieple dni ,lato itp )to zawsze odpala za 1 razem prawie odrazu . Jezeli pada deszcz i silnik jest rozgrzany to tez bez problemu odpali , jedynie jak troche dluzej postoi w deszczu tak z kilka godzin i juz sa problemy . Jak rozwiazac ten problem ?? pozdr4all
dopiero dzis moglem wejsc na forum .
1. wymienilem swiece i przewody . Juz nie ma problemu z uruchamianiem silnika przy duzej wilgoci .Kopulkanie jest moze w ladnym stanie ,ale narazie jej nie ruszam . (oczywiscie dodam plusy za pomoc
2. Nadal mam klopot z brakiem mocy . Silnik ,gdy dodam gaz od 2 tys obrotow do kolo 2,9 tys ,pracuje jakby z miejsza moca -czuc ,jak naciskam pedal gazu ze cos jest nie tak. Czasami bywa tez tak ,ze jak hamuje a jestem na 2 biegu to przy spadku obrotow auto zaczyna troche szarac ( jak spadaja obroty silnika z 2500 juz zaczyna szarpac ) . Jest tez tak ,ze czsami wogole jest wszystko ok . Mam pytanie czy warto wymienic jednak ten modul ,czy jeszcze inna moze byc przyczyna mojego problemu ?
1. wymienilem swiece i przewody . Juz nie ma problemu z uruchamianiem silnika przy duzej wilgoci .Kopulkanie jest moze w ladnym stanie ,ale narazie jej nie ruszam . (oczywiscie dodam plusy za pomoc
2. Nadal mam klopot z brakiem mocy . Silnik ,gdy dodam gaz od 2 tys obrotow do kolo 2,9 tys ,pracuje jakby z miejsza moca -czuc ,jak naciskam pedal gazu ze cos jest nie tak. Czasami bywa tez tak ,ze jak hamuje a jestem na 2 biegu to przy spadku obrotow auto zaczyna troche szarac ( jak spadaja obroty silnika z 2500 juz zaczyna szarpac ) . Jest tez tak ,ze czsami wogole jest wszystko ok . Mam pytanie czy warto wymienic jednak ten modul ,czy jeszcze inna moze byc przyczyna mojego problemu ?
- LASOT-A
- Gadatliwa bestia
- Posty: 559
- Rejestracja: czw mar 09, 2006 13:30
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Jeśli tak to może to być wina regulatora (potencjometru) przepustnicy bądź też wina silniczka krokowego przy gaźniku. Ja ostatnio też borykam się z identycznym problemem. Ale trzeba golfika podpiąć pod komputerek i zobaczyć czy wyskoczą jakieś błędy tak jak kolega Adamtd mówił - to uważam za najrosądniejsze rozwiązanie nie ma co pchać się w koszty tym bardziej że podstawowe rzeczy już wymieniłeś. Pozdrawiam.
Brillantschwartz perleffect - LA9V
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?
W żadnym wypadku - nie wymienia się nic bez sprawdzenia i upewnienia się że dana część jest walnięta.iles pisze:Mam pytanie czy warto wymienic jednak ten modul ,czy jeszcze inna moze byc przyczyna mojego problemu ?
[ Dodano: Czw Wrz 07, 2006 13:47 ]
Przyczyn może być wiele, albo nawet bardzo wiele. Zanim dojdziemy do części mechanicznej silnika to pozostaje zając się elektroniką (czyli głownie wszystkimi czujnikami). Czyli trzeba zacząć od podpięcia do kompa.iles pisze:zy jeszcze inna moze byc przyczyna mojego problemu ?
Aha - profilaktycznie zobacz jak wygląda gumowa podstawka pod zespołem wtryskowym - czy nie jest pęknięta
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
-
- Użytkownik
- Posty: 383
- Rejestracja: sob kwie 08, 2006 23:06
- Lokalizacja: warszawa
- LASOT-A
- Gadatliwa bestia
- Posty: 559
- Rejestracja: czw mar 09, 2006 13:30
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Oj raczej masz. Wyjmij poielniczkę całkiem i nad zapalniczką jest klapka odsuwana. Odsuń ją w lewo i tam powinno być gniazdo diagnostyczne.martinez76 pisze:a jesli ja nie mam gniazda do podpiecia kompa i sprawdzenia to co? mozna jakos to zrobic? - sprawdzic kompem?
Brillantschwartz perleffect - LA9V
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?
-
- Użytkownik
- Posty: 383
- Rejestracja: sob kwie 08, 2006 23:06
- Lokalizacja: warszawa
ja naprawde nie mam, wiem ze w tym miejscu powinno byc ale nie malasot pisze:Oj raczej masz. Wyjmij poielniczkę całkiem i nad zapalniczką jest klapka odsuwana. Odsuń ją w lewo i tam powinno być gniazdo diagnostyczne.martinez76 pisze:a jesli ja nie mam gniazda do podpiecia kompa i sprawdzenia to co? mozna jakos to zrobic? - sprawdzic kompem?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 324 gości