[Mk4 1.4 16V] Dzwoni w silniku
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Dominik999
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: sob cze 17, 2006 22:48
- Lokalizacja: Poddębice
- Kontakt:
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
A czy to się dzieje przy zimnym czy rozgrzanym silniku??? Kolega pracował w serwisie, mówił że zeszła jakaś wadliwa seria tych motorów, że hałasowały tuleje w cylindrach po rozgrzaniu silnika. Mówił, że tuleje są osadzane w kadłubie i dociskane głowicą. Wiele z tego nie pamiętam, było to chyba w seacie 1.4 16V. Mówł, że ten silnik nie jest zbyt dany...
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Kurde gdybym mógł to bym go zapytał dokladnie o co tam chodziło, ale wyjechał do Stanów na 3 meichy W każdym razie tłumaczyl, że po rozgrzaniu silnika tuleja miała mieć jakiś luz w osi pionowej. Ale czy to może chodzilo o rozszerzalność cieplną kadluba silnika i głowica nie dociskala już tuleji? Nie pamiętam dokładnie. Jedno co zapamiętalem to mówił długo nie mogli do tego dojść i 2-3 razy silnik rozkładali, bo nadal stukal. Wymieniali pierscienie, sworznie, albo całe tłoki i nie pomagało.
Drugi raz słyszałem o podobnym problemie od gościa, który sprowadza samochody i coś takiego przytrafiło mu się kupić, ale nie bawił się w naprawe Wspominał wtedy że coś było z tymi silnikami (rozmawialismy w kolejce do akcyzy w Urzedzie).
Zostaje tylko sprawdzić, rozłożyć silnik i wszystko się okaże. Jeśli wszystko będzie w porządku to można się nad tym zastanawiać, ale przede wszystkim trzeba wykluczyć wszystkie typowe usterki.
Drugi raz słyszałem o podobnym problemie od gościa, który sprowadza samochody i coś takiego przytrafiło mu się kupić, ale nie bawił się w naprawe Wspominał wtedy że coś było z tymi silnikami (rozmawialismy w kolejce do akcyzy w Urzedzie).
Zostaje tylko sprawdzić, rozłożyć silnik i wszystko się okaże. Jeśli wszystko będzie w porządku to można się nad tym zastanawiać, ale przede wszystkim trzeba wykluczyć wszystkie typowe usterki.
- martines
- Użytkownik
- Posty: 333
- Rejestracja: czw sie 19, 2004 17:00
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Kontakt:
Da się wymienić uszczelniacze bez zdejmowania głowicy?? Napisz coś więcej na ten temat! Jak pracuje motor? Zmieniło się coś ?Areks7 pisze:NO I PO WYMIANIE
Dzisiaj z kumplem robiliśmy golfika.
Co do dzwonienia prawdopodobnie jest to spalanie stukowe jest to powiązane z zapłonem. Zapłon w Mk4 1.4 jest nie regulowany.
Wymieniliśmy uszczelniacze BEZ ZDEJMOWANIA GŁOWICY teraz trzeba testować czy nie bierze oleju.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 267 gości