dołączam się do pytania. Mi chodzi o tylnią wycieraczkę-pawlo111 pisze:no ale jak mam znalezdz ten wylacznik krancowy??? gdzie on jest i co przy nim zobaczyc??
jakies objawy ma miec? no ale przedewszystkim gdzie jest ten wylacznik krancowy
[MK2] problem z wycieraczkami
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
przekaźnik 99 ma dodatkowo programator, czyli możesz sobie w łatwy sposób programować odstęp między kolejnymi machnięciami wycieraczek. dość praktyczna rzecz, warto. miałem sprawny przekaźnik 19, ale wymieniłem na 99 i nie żałuję kasy.adi87 pisze:Bożuch napisał/a:
Słyszałem też żeby zmienić go na nr 99.
i to pomaga? bo ja ten nowy kupilem tez 19 czyli taki jaki byl przedtem
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
a mam jeszcze jedno przypuszczenie bo wycieraczki zatrzymuja sie na srodku tak jak przy jednej wycieraczce tuningowej. Moze poprzedni wlasciciel tak zrobil ale nie skonczyl.
A swoja droga jak to sie robi zeby sie zatrzymywaly w innym miejscu???
A swoja droga jak to sie robi zeby sie zatrzymywaly w innym miejscu???
mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
Mti też zatrzymują się naśrodku więc wątpie aby ktoś coś przerabiał na jedną wycieraczke.-pawlo111 pisze:a mam jeszcze jedno przypuszczenie bo wycieraczki zatrzymuja sie na srodku tak jak przy jednej wycieraczce tuningowej. Moze poprzedni wlasciciel tak zrobil ale nie skonczyl.
A swoja droga jak to sie robi zeby sie zatrzymywaly w innym miejscu???
PozdraVWiam - Tomek :pub:
zapraszam do oględzin mojego VWeja :bajer:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224068
zapraszam do oględzin mojego VWeja :bajer:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224068
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
sprawdze na 100%faceman pisze:U mnie gdy spalił się bezpiecznik to wycieraczki zatrzymywały się w momencie ich wyłączenia oraz nie działał czasowy. Warto to sprawdzić.
a nie wiesz czasem ktory to bezpiecznik bo niemam tej poleczki pod kierownica i niema tych bezpiecznikow namalowanych....
mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
wyłącznik krancowy masz w silniczku wycieraczek pod pokrywką która zakrywa koło zębate takie plastikowe dosyć duze pokrywka jest najczęściej na 3 lub 4 śrubki wyłącznik krańcowy w jednych wycieraczkach to po prostu 3 styki ( blaszi ) a na ośce masz wykorbienie albo w nowszych modelach na zębatce masz wtopione ściezki a w dekielku masz styki i to właśnie jest odpowiedzialne za to ze wycieraczki zatrzymują sie w jednym miejscu
wyłącznik krańcowy jest do tego ze jak silnik dostanie impuls + z wyłącznika pod kierownicą to silnik obróci sie o kąt wystarczający do zwarcia styków które które następnie podtrzymuja prąd do silnika na cały cykl wachnięcia ramion wycieraczek potem styki trafiają na przerwe i silnik sie zatrzymuje zwierając jednocześnie drugą pare styków która jest odpowiedzialna za dostarczenie impulsu z wyłącznika pod kierownicą a przekażnik czasowy ma za zadanie podawać impulsy jak sobie ustawisz wyłącznik po to abyś nie musiał cały czas włączac
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 236 gości