[mk2] silnik 1.3 wtrysk ... czy w tym golfie ? -_-

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Melepeta
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: śr maja 24, 2006 18:16
Lokalizacja: Jasło
Kontakt:

Post autor: Melepeta » sob sie 19, 2006 22:51

Koleś założył widać zna sie na rzeczy bo jescze mi mówił co mam powymieniać ... i ma racje a pasek jednak nie ma 128 zębów tylko 108 :ass:


:D

Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » ndz sie 20, 2006 02:59

Melepeta, Dziwna sprawa bardzo, bo ja też mam 1.3 na pełnym wtrysku z 91 roku oznaczenie silnika NZ i na bank miałem ( i dalej mam) 128 zębów...


Obrazek

Awatar użytkownika
djb
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: pn gru 06, 2004 02:15
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: djb » śr sie 23, 2006 20:18

na przyszlosc dam rade - w takim dziwnym modelu najlepiej sie demontuje i jedzie kupic dana czesc na wzor, katalogi czesto nie uwzgledniaja naszego wynalazka



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » pt sie 25, 2006 11:30

katalogi czesto nie uwzgledniaja naszego wynalazka
to w jakiś dziwnych sklepach kupujesz. JA jeszcze nigdy nie miałem problemu że mojego silnika w katalogu nie było :P


Obrazek

Awatar użytkownika
djb
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: pn gru 06, 2004 02:15
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: djb » pt sie 25, 2006 13:41

9 lat mam tego golfa i nie wiem moze w koncowce lat 90-tych nie bylo, a sklepy moze i dziwne ale maja dobre i tanie czesci, o to chodzi w takim samochodzie najbardziej, i tak uwazam ze nalepiej brac na wzor takie czesci



Awatar użytkownika
marepako
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt sie 12, 2005 17:52
Lokalizacja: Ostróda
Kontakt:

Post autor: marepako » pt sie 25, 2006 14:08

roznia sie paski tak samo roznia sie kola i pompy. najlepiej przy wymianie paska zmienic odrazu oring pod pompa.


One Man Crew

adi_37
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr sie 09, 2006 19:03
Lokalizacja: TORUŃ
Kontakt:

Post autor: adi_37 » ndz sie 27, 2006 23:22

WITAM POMPA WODNA JEST ZARAZEM NAPINACZEM PASKA ROZRZĄDU .POMPE POWINNO WYMIENIĆ SIE PRZY PIERWSZEJ WYMIANIE PASKA A PÓŻNIEJ TO DAJ TO SPRAWDZIĆ LEPIEJ MECHANIKOWI NIE ZAPOMNIJ ŻE BRYKA JEST NA WTRYCHU A TO NIE TO SAMO CO GAŻNIK A KOSZTY SĄ DUŻE JA INWESTUJE W ORGINAŁY BO TO MOŻE SIE ZEMŚCIĆ PÓŻNIEJ. UWAŻAJ JA TEŻ MAM GOLFIKA NA WTRYCHU I OSZCZĘDNOŚĆ SIE ZEMŚCIŁA WIERZ MI TO SIE NIE OPŁACA. SIEMKA



Awatar użytkownika
rafekde
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 09:20
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: rafekde » ndz sie 27, 2006 23:50

adi_37 pisze: NIE ZAPOMNIJ ŻE BRYKA JEST NA WTRYCHU A TO NIE TO SAMO CO GAŻNIK
rozumiem ze wtrysk wymaga orginalnych cześci a gaznik nie? dobrze rozumiem?:P

orginalne radze, zalozylem zamiennik i cieknie:) a czlowieka szlak trafia ze musi to raz jeszcze rozbierac a mozna bylo dolozyc te 50 złoty. . .

_______________pozdrawiam


SPRZEDAM 4 opony letenie VREDESTEIN 185/60 R14 MODEL HI-TACK z czarnymi felgami stalowymi do golfa

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 244 gości