[Mk All]Żywot kabli WN

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

[Mk All]Żywot kabli WN

Post autor: lolo_golf » pt sie 25, 2006 15:29

Witam.

Interesuje mnie co ile powinno sie wymieniać kable wysokiego napięcia?

Mam drogie kable Beru, zrobilem na nich juz 35tyś km.Są w dobrym stanie, nie biją ani nic z tych rzeczy jednak nie chcialbym nagle stanąc jak je szlak trafi wiec interesuje mnie kiedy mam wymienic :hmm:



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » pt sie 25, 2006 15:36

lolo_golf, kable nie padną tak nagle i nie powinieneś stanąć. To jest proces powolny. Jak zaczniesz mieć kłopoty z rozruchem, zwłaszca w wilgotne dni, to wtedy zacznij o tym myśleć. Nie ma jakichś reguł, terminów żywotności kabli.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pt sie 25, 2006 16:33

Dla przykładu ja robię w roku około 50000km. Wszystko na gazie. Kable wymieniam na wiosne i na jesieni, a jeżdże na tych najtańszych po 40zł za komplet.



kodek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: sob gru 04, 2004 23:31
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: kodek » pt sie 25, 2006 22:18

Nie ma sztywnych terminów, zgadzam się. Ja też używam kabli BERU są naprawde dobre. Na ostatnich przejechałem 40 tys. i wszystko było ok. Przed wyjazdem nad morze zrobiłem przegląd instalacji gazowej, podłączono silnik pod komputer wszystko było ok. Niestety nad morzem gdy samochód postał kilka dni bez odpalania (wilgotny klimat) miałem ogromy problem z odpaleniem. Po powrocie do domu wszystko było dobrze ale to był znak że trzeba myśleć o wymianie kabli. Dobrze jest wymienić kable i świece. Dla vw BERU kable i świece NGK polecam


kodek

Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » ndz sie 27, 2006 11:15

To narazie nie bede zmianiał :grin: Tylko swiece pasuje zmienic bo tez mają 40tyś :jezor: Teraz jezdze na NGK trojelektrodowych i takie zostawie bo dobrze smiga :food:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sie 27, 2006 11:27

Moje Vento ma 260 tys. km na liczniku. Kable są jeszcze oryginalne. Nic złego się nie dzieje.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

adi_37
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr sie 09, 2006 19:03
Lokalizacja: TORUŃ
Kontakt:

Post autor: adi_37 » ndz sie 27, 2006 22:25

witam miałem problem z przewodami i kupiłem najtansze i to był błąd auto zgupiało kupiłem orginały boscha i mam spokój lepiej nie ryzykuj jak masz bryke na wtrysku bo to sie mści mówie prawde sam sie przekonałem w audi 80 i teraz w golfie 2 bije sie teraz w pierś warto inwestować w orginały


GOLFIK 2

Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » pn sie 28, 2006 09:18

Paweł Marek pisze:Moje Vento ma 260 tys. km na liczniku. Kable są jeszcze oryginalne. Nic złego się nie dzieje.
hehe moze kable orginalne ale napewno juz nie te same co wsadzili ci w fabryce :hmm:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 261 gości