[MK2 1.3] obroty
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 47
- Rejestracja: śr sty 18, 2006 23:06
- Lokalizacja: wrocław
- Kontakt:
[MK2 1.3] obroty
jak ustawic obroty w mk2 1.3 nz ????
mam ok 1200-1300- i niemoge ich zmniejszyć!!!
slyszalem cos o "krokowcu" ale gdzie on jest i jak wyglada?
slyszalem ze jak jest uszkodzony to sa wyzsze obroty.
jak on wyglada i gdzie jest , jak go sprawdzic?
-------------POMOCY---------------------------
mam ok 1200-1300- i niemoge ich zmniejszyć!!!
slyszalem cos o "krokowcu" ale gdzie on jest i jak wyglada?
slyszalem ze jak jest uszkodzony to sa wyzsze obroty.
jak on wyglada i gdzie jest , jak go sprawdzic?
-------------POMOCY---------------------------
Ostatnio zmieniony czw sie 31, 2006 17:14 przez grzesio_31, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 47
- Rejestracja: śr sty 18, 2006 23:06
- Lokalizacja: wrocław
- Kontakt:
Re: obroty w mk2 1.3 nz
grzesio_31 pisze:mam ok 1200-1300- i niemoge ich zmniejszyć!!!
wszystko pieknie ładnie, tu se pokreci tu wyreguluje a jeżeli auto jezdzi caly czas na ssaniu.. bo niebieski czujnik temp. wody przekłamuje?!guli pisze: Wysokość obrotów biegu jałowego ustawia się śrubką na przepustnicy nad czujnikiem położenia przepustnicy
skad nagle takie oborty? nagle od poczatuku?
ja tak akurat mialem tak, popsul sie czujnik temp silnika jezdzil, palil jak smok i mial obroty 1200- 1400
____________pozdraiwam
PS: ale namieszalem
SPRZEDAM 4 opony letenie VREDESTEIN 185/60 R14 MODEL HI-TACK z czarnymi felgami stalowymi do golfa
ten rysunek pokazuje jak zwiekszyc CO a od obrotoe jest przy przepustnicyguli pisze:W silniku 1,3 NZ nie ma silnika krokowego. Wysokość obrotów biegu jałowego ustawia się śrubką na przepustnicy nad czujnikiem położenia przepustnicy (lewa strona obrazka)
[ Dodano: Nie Sie 27, 2006 22:09 ]
mozliwe ze onrafekde pisze:wszystko pieknie ładnie, tu se pokreci tu wyreguluje a jeżeli auto jezdzi caly czas na ssaniu.. bo niebieski czujnik temp. wody przekłamuje?!
cos w tym jestrafekde pisze:wszystko pieknie ładnie, tu se pokreci tu wyreguluje a jeżeli auto jezdzi caly czas na ssaniu.. bo niebieski czujnik temp. wody przekłamuje?!
skad nagle takie oborty? nagle od poczatuku?
ja tak akurat mialem tak, popsul sie czujnik temp silnika jezdzil, palil jak smok i mial obroty 1200- 1400
____________pozdraiwam
faktycznie namieszałeś
ja stawiam na zawor dodatkowego powietrza jest on pod kolktorem dolotowym
[ Dodano: Nie Sie 27, 2006 22:12 ]
w NZ czujnik niebieski i sonda maja maly wplyw na obroty za wysokie obroty zimnego silnika (cos jak sanie) jest odpowiedzialny zawor dodatkowego powietrza
[ Dodano: Nie Sie 27, 2006 22:17 ]
wiem bo grzebalem i skonczylo sie na analizatorze
[ Dodano: Nie Sie 27, 2006 22:23 ]
zobacz czy masz moze zagiety waz od filtra pow. do blotnika
moze filter pow zapchany
odepnij sonde
odepnij niebieski czujnik od wody zobacz czy cos sie zmieni jak nie to odkrecaj zawor powietrza
[ Dodano: Nie Sie 27, 2006 22:12 ]
w NZ czujnik niebieski i sonda maja maly wplyw na obroty za wysokie obroty zimnego silnika (cos jak sanie) jest odpowiedzialny zawor dodatkowego powietrza
[ Dodano: Nie Sie 27, 2006 22:17 ]
lepiej zostawic te srubki w spokoju jak ruszysz ta przy przepustnicy to obroty sie zmienia ale i mieszanka paliwa i trzeba jechac na regulacje na analizatorguli pisze:Wysokość obrotów biegu jałowego ustawia się śrubką na przepustnicy nad czujnikiem położenia przepustnicy (lewa strona obrazka
wiem bo grzebalem i skonczylo sie na analizatorze
[ Dodano: Nie Sie 27, 2006 22:23 ]
zobacz czy masz moze zagiety waz od filtra pow. do blotnika
moze filter pow zapchany
odepnij sonde
odepnij niebieski czujnik od wody zobacz czy cos sie zmieni jak nie to odkrecaj zawor powietrza
a bo sie zdenerwowalem:Pfrantz pisze:cos w tym jest
faktycznie namieszałeś
hmm zastanawiam sie czy mamy ten sam silnik:) moj bez sondy lambda podobnie jak bez sygnalu z niebieskiego czujnika nie banglaemgrala pisze:odepnij niebieski czujnik od wody zobacz czy cos sie zmieni jak nie to odkrecaj zawor powietrza
juz wielkokrotnie problemy z najmniejszym sielniczkiem dwójki były poruszanuszane na forum uszkodzone moze byc wiele elementow ja nie biore na siebie odpowiedzialnosci aby stwierdzic na 100% co padlo
sprawdzic:
szczelnosc ukladu dolotowego
dzialanie niebieskiego czujnika
dzialanie sondy lambda
jak to zrobic? opcja szukaj
nikogo to nie interesuje skad tak wysokie obroty.. a przeciez to jest wazne czy pojawily sie stopniowo? nagle? byly czasem teraz sa zawszze.. nikt nie pyta tylko kazdy napisze pokrec srubka, wymien czujnik:P
_____________pozdrawiam
SPRZEDAM 4 opony letenie VREDESTEIN 185/60 R14 MODEL HI-TACK z czarnymi felgami stalowymi do golfa
Re: obroty w mk2 1.3 nz
zobacz kostkę idącą na listwe wtryskiwaczy, czy żaden z jej kableków nie jest przerwanygrzesio_31 pisze:jak ustawic obroty w mk2 1.3 nz ????
mam ok 1200-1300- i niemoge ich zmniejszyć!!!
slyszalem cos o "krokowcu" ale gdzie on jest i jak wyglada?
slyszalem ze jak jest uszkodzony to sa wyzsze obroty.
jak on wyglada i gdzie jest , jak go sprawdzic?
-------------POMOCY---------------------------
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 107 gości