[MK2] wyciek ze skrzyni biegów czy to problem z naprawą??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK2] wyciek ze skrzyni biegów czy to problem z naprawą??
Witam mam MkII z 90 roku TD. Mechanik mi powiedział, że mam spory wyciek ze skrzyni biegów, i powiadział, że wadą MK II jest to, żeby wymienić simering spod którego mam wyciek to trzeba wyciągać , całą skrzynie biegów, ją się całkowicie rozkręca, i dopiero wymienia ten simering. Prawda to czy on mnie nabija w butelke. Jeżeli prawda to czy można temu zaradzić w łatwiejszy sposób. Co radzicie. Pozdr.
Ostatnio zmieniony czw sie 24, 2006 21:56 przez lamariusz, łącznie zmieniany 1 raz.
- stachmiesz
- Mały gagatek
- Posty: 78
- Rejestracja: ndz maja 07, 2006 15:36
- Lokalizacja: Sztum
- Kontakt:
słuchaj, nie wiem jak wygląda skrzynia wTD. ja robiłem w benzynie i do wszystkich uszczelniaczy masz dojście po wyjęciu skrzyni. a właściwie do wszystkich masz dojście bez wyjmowania, opróch jednego pod łapą łożyska sprzęglowego. tam jest uszczelniacz na wałku. ale najpierw bym sprawdził czy to tam wycieka. jesli tak, to wyciek powinien byc widoczny na łączeniu skrzyni z motorem.
[url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r2.fodey.com/14ae31f22c802414e98f345886f572482.1.gif[/img][/url] [url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r2.fodey.com/14ff60388494d4388968e23bb22f2835b.1.gif[/img][/url]
- stachmiesz
- Mały gagatek
- Posty: 78
- Rejestracja: ndz maja 07, 2006 15:36
- Lokalizacja: Sztum
- Kontakt:
uszczelniacze masz przy zabierakacz ( tam gdzie przykręcasz przegóby), z tyłu skrzyni - w miejscu gdzie masz wyjście na wodzik do zmiany biegów, i przy łożysku sprzeglowym. chyba że poszła uszcelka na skręceniu obudowy skrzyni - wtedy musisz ją wyciągac.
[url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r2.fodey.com/14ae31f22c802414e98f345886f572482.1.gif[/img][/url] [url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r2.fodey.com/14ff60388494d4388968e23bb22f2835b.1.gif[/img][/url]
- stachmiesz
- Mały gagatek
- Posty: 78
- Rejestracja: ndz maja 07, 2006 15:36
- Lokalizacja: Sztum
- Kontakt:
do wymiany uszczelniaczy nie musisz rozbierac i wyjmowac skrzyni. ( nie licząc uszczelniacza pod łożyskiem sprzęgłowym, bo do niego trza srzynie wyjąć, ale nie rozkręcać)
[url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r2.fodey.com/14ae31f22c802414e98f345886f572482.1.gif[/img][/url] [url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r2.fodey.com/14ff60388494d4388968e23bb22f2835b.1.gif[/img][/url]
cieknie ci z simeringa na wlaku sprzeglowym. oczywiscie zemozna go wybic jak jest skrzynka rozkrecona ale da go se wydlubac jak jest skrzynia wyjenta. prade mowiac gorzej jest go wybijac jak jest skrzynia rozkrecona i wyjmie sie walek sprzeglowy to jest tam lozysko igielkowe kore mozna latwo porezac.
brak mocy. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
- vwmadison
- Użytkownik
- Posty: 309
- Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
- Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
- Kontakt:
mam podobny problem ale z silnikiem 1.6 pn
powoli bardzo zaczynaja sie saczyć krople w najniższym punkcie skrzyni biegów. Możliwe,że siemering na wale korbowym - sam jeszcze nie wiem.
Ile może kosztować przybliżona robocizna i lle to potrwa godzin???
powoli bardzo zaczynaja sie saczyć krople w najniższym punkcie skrzyni biegów. Możliwe,że siemering na wale korbowym - sam jeszcze nie wiem.
Ile może kosztować przybliżona robocizna i lle to potrwa godzin???
[size=150][color=blau][b]powered by VW greenpower[/b][/color][/size]
[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]
[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]
- stachmiesz
- Mały gagatek
- Posty: 78
- Rejestracja: ndz maja 07, 2006 15:36
- Lokalizacja: Sztum
- Kontakt:
nie wiem ile kosztuje robocizna, bo robilem sam. a czas na uszczelniacze ( łącznie w walkiem sprzegłowym , czyli wyjmowalem skrzynkę ) to ok. 3 godz. przyda sie druga osoba przy montowaniu skrzyni spowrotem
vwmadison, sprawdż uszczelniacze przy zabierakach jeśli olej zaczyna się zbierać na dolnej powierzchni skrzyni.
vwmadison, sprawdż uszczelniacze przy zabierakach jeśli olej zaczyna się zbierać na dolnej powierzchni skrzyni.
[url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r2.fodey.com/14ae31f22c802414e98f345886f572482.1.gif[/img][/url] [url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r2.fodey.com/14ff60388494d4388968e23bb22f2835b.1.gif[/img][/url]
- vwmadison
- Użytkownik
- Posty: 309
- Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
- Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
- Kontakt:
heh......chyba juz wiem gdzie był przeciek...Króciec dochodzący po prawej stronie do głowicy i tam sączył się płyn chłodniczy i skapywał na sam dół skrzyni. Mieszal się chyba przy okazji z brudem oleistym i taką końcową maź brałem za olej...Dół skrzyni wyczyszczony az widac numery seryjne i nadal sucho , a króciec wymieniony na nowy
Pobserwuje jeszcze
Pobserwuje jeszcze
[size=150][color=blau][b]powered by VW greenpower[/b][/color][/size]
[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]
[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 71 gości