[MK2] DŁAWI MI SIĘ SILNIK 1.8 GTI 8v

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

sk8bord
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob sie 26, 2006 17:18
Lokalizacja: GDAŃSK
Kontakt:

[MK2] DŁAWI MI SIĘ SILNIK 1.8 GTI 8v

Post autor: sk8bord » sob sie 26, 2006 17:48

proszę o pomoc!! mam problem z silnikiem gdyż sprawdzałem volty na akumulatorze, wymieniłem regulator napięcia w alternatorze( ładuje), wymieniłem świece, cewka jest ok , odpala od pierwszego choć troszkę słabo ale problem mam z tym że jade sobie pare kilometrów tzn 10-20 i nagle silnik nie przepala paliwa , gasze i zapalam ponownie i działa przez chwile i znowu nie przepala i tak w kółko :( co możę być tego przyczyną ? plisss pomocy !! a jak sprawdzałem napięcie na sondzie lanbda to pokazyje cały czas koło 0,2 V :kac:
Ostatnio zmieniony sob sie 26, 2006 19:53 przez sk8bord, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » sob sie 26, 2006 18:09

sk8bord pisze:0,2 V
rezystancja (opór) max 1.5 zmież !



sk8bord
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob sie 26, 2006 17:18
Lokalizacja: GDAŃSK
Kontakt:

rezystancja

Post autor: sk8bord » sob sie 26, 2006 19:24

chodziło o opór cewki między 1/- a 15/+ i pokazuje 0.9 ty napisałeś że max to 1.5 a ja czytałem w książce audi i silnik 4 cyl 1.8 na cewce max ma 0.8 jestes pewien ze 1.5 to max dla 4 cyl 1.8 gti 8v



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » sob sie 26, 2006 19:59

sk8bord pisze:sprawdzałem napięcie na sondzie lanbda to pokazyje cały czas koło 0,2 V :kac:
rezystancja na sondzie lambda



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob sie 26, 2006 20:06

dziejo pisze:
sk8bord pisze:sprawdzałem napięcie na sondzie lanbda to pokazyje cały czas koło 0,2 V :kac:
rezystancja na sondzie lambda
COOOOO??? rezystancja na lsondzie lambda???? napiecie od zero do jednego wolta ma byc. a po tym co napisales kolego zlocisty to wymieniaj sonde na nowa w ciemno padla sobie.....


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

sk8bord
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob sie 26, 2006 17:18
Lokalizacja: GDAŃSK
Kontakt:

Post autor: sk8bord » sob sie 26, 2006 20:07

prawde mówiąc nie wiem jak mam sprawdzić opór na sondzie lambda codo czego mam podłączyć a silnik ma być włączony ? :crazy:



Awatar użytkownika
wojtas_GT
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 439
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 15:32
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: wojtas_GT » ndz sie 27, 2006 10:47

Może też być co innego.
1. Znam jeden przypadek, gdy taki sam model kulał, że siedemseta go brała. Był problem typowo elektryczny, wtyk do jednego wtrysku był zaśniedziały i luźny, natychmiast pomogło, ale UWAGA! - on tak chodził cały czas, nie po 10-20km., więc raczej odpada.
2. Może byc ewentualnie coś takiego jak u kumpla w GTi MK3 2,0 2E , że tak od czasu do czasu zaczynał się mulić, na chwilę, słabł. Na kompie nic nie wychodziło, był maniak parę razy. Wcześniej eksploatowal go dość intensywnie, 200km/h standard. Nagle zapaliła mu się kontrolka oleju, zaniklo całkiem ciśnienie. Zdjał michę, myśląc że obrócił panewę, rozebrali już kilka mostków i jeden zaczął się bawić pompą oleju. Rozpadł się w niej zawór, wymienił pompę oleju, poskładał wał z powrotem, ale UWAGA - jedna panewka korbowodowa nosiła ślady "chytania", nie był to raczej skutek pompy a powstawało to już wcześniej. Lekko to zapolerowali. Koleś od tamtej pory nie ma problemu z muleniem.
Podejrzewam, że może być coś z tarciem wewnętrznym, bo objawia się po 10-20km, jak olej trochę zrzednie, potem po zgaszeniu zaraz to wraca. Nie chcę krakać, ale weź to też pod uwagę, gdzieś na końcu listy.
:partyman:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sie 27, 2006 11:51

sk8bord PG to jest G60 zgadza się? taki masz? I stanie napięcia na sondzie 0,2 v nie jest dowodem na to że padła, może być z jakiegoś powodu za uboga mieszanka. Zwykle zepsuta sonda staje na wyższym napięciu. I jak to mierzyłeś, zwykłym tanim cyfrowym miernikiem nie da rady, napięcie waha się zbyt szybko żeby miernik nadążył.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

sk8bord
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob sie 26, 2006 17:18
Lokalizacja: GDAŃSK
Kontakt:

PG

Post autor: sk8bord » ndz sie 27, 2006 16:23

Paweł Marek tak silnik tzn głowica jest g60 ale osprzęt jest od golfa gti 8v a napięcie sondy trzeba mierzyć gdy jest podłączona do przekażnika czy samo podączenie do sondy wystarczy ?
a wogle to pompa paliwa może być powodować moje problemy lub cewka bo opór między 1/- a 15/+ jest 0.9 czyli o 0.1 za dużo ?

[ Dodano: 27 Sie 2006 18:02 ]
wskażnik nie jest taki słaby bo reaguje na zmiany napiecia w alternatorze czy na akumulatorze z dokładnością do 0.01 v a na lambdzie pokazywało mi dokaładnie 192 mV!!! czyli 0.2 V chyba. jak sprawdzić przekażnik pompy paliwa ?



Awatar użytkownika
Dragon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1001
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 21:33
Lokalizacja: Jordanów Śląski k. Wrocławia
Kontakt:

Post autor: Dragon » ndz sie 27, 2006 20:37

sk8bord pisze:wskażnik nie jest taki słaby bo reaguje na zmiany napiecia w alternatorze czy na akumulatorze z dokładnością do 0.01 v a na lambdzie pokazywało mi dokaładnie 192 mV!!! czyli 0.2 V chyba
Pokazać to pokaże, ale nie chodzi tu o skalę tylko bezwładność miernika elektronicznego! Nie wszystkie wahania napięcia odczytane na mierniku wychyłowym da się również odczytać na cyfrowym.


Wyślij głupka po flaszkę, to przyniesie jedną...
Wyślij kobietę po piwo to też przyniesie jedno...
Piąty bieg wrzucony...............................................

emgrala
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:42
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: emgrala » ndz sie 27, 2006 20:50

sk8bord pisze:a jak sprawdzałem napięcie na sondzie lanbda to pokazyje cały czas koło 0,2 V
zwyklym miernikiem (takim za 20 zl) mozesz sobie mierzyc a on pokaze co chce - wartosc srednia a ma byc chwilowa
odepnij sonde i zobacz na efekt
odepnij czujnik temp wody i zobacz na roznice



sk8bord
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob sie 26, 2006 17:18
Lokalizacja: GDAŃSK
Kontakt:

Post autor: sk8bord » czw sie 31, 2006 18:06

OK sprawdzałem i mam dostaje mi sie powietrze do przewodu paliwowego ale przy samym regulatorze wtrysku ( przewód przy przyłączeniu przewodu napięcia) pytanie jest - skąd to powietrze się tam dostaje !!!??????



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 338 gości